Hop til indhold

Nogle fra Ballerupområdet?


DaniellaJ
 Share

Recommended Posts

Jaah det er ærgeligt, jeg ville elske at begrave alle fingre i den der hvide bamse-pels :lun:

 

Men altså, jeg tror det er en hun-ting som sker med alderen, det der særheds-noget :engel::mrgreen:

 

Ja bamsepels? den er også dejlig. Jeg er stadig imponeret over at han kan mudre sig helt til og stadig være ren en time efter :blink:.

 

Så er det også synd hvis hun blev tvunget til at skulle lege med en hvalp, men alle hunde har vel nogle særheder :roll: - det er jo også det vi elsker dem for ;-).

 

De luxe særhed er at han ligger og ser fjernsyn, og han kan gøre det virkelig længe :-D haha

Link til indlæg
Del på andre sites

Daniella, I har da sådan et "løshundefrimærke" i Måløv.. Kommer der ikke nogen hunde han kan lege med der?

Hundeskove - Måløv Naturpark

 

Jeg bor tæt på Ballerups andet løshundefrimærke, og det er samlingssted for områdets nytilkomne hvalpe, når der er sådan nogle... Hvis man går tur der hver dag, så får man rigtig gode legekammerater og venner. Det må være det samme hos jer i Måløv.

 

Silke er efterhånden 8½ år, og hun gider ikke lege med hvalpe.

Men området her er glimrende. "Frimærket" er mest for de yngste, men man kan også gå skønne ture i området nord for frimærket.

Hundeskove - Jonstrupvej, Ballerup

Link til indlæg
Del på andre sites

Daniella, I har da sådan et "løshundefrimærke" i Måløv.. Kommer der ikke nogen hunde han kan lege med der?

Hundeskove - Måløv Naturpark

 

Jeg bor tæt på Ballerups andet løshundefrimærke, og det er samlingssted for områdets nytilkomne hvalpe, når der er sådan nogle... Hvis man går tur der hver dag, så får man rigtig gode legekammerater og venner. Det må være det samme hos jer i Måløv.

 

Silke er efterhånden 8½ år, og hun gider ikke lege med hvalpe.

Men området her er glimrende. "Frimærket" er mest for de yngste, men man kan også gå skønne ture i området nord for frimærket.

Hundeskove - Jonstrupvej, Ballerup

 

Jo mener vores nabo snakkede om et eller andet sted hvor man skulle give 25,- for entre også kunne man lege rundt med andre hunde :lol:.

 

Men kendte slet ikke de to steder du nævnte. det vil vi da forsøge :-D mange tak!

Link til indlæg
Del på andre sites

når halfdan (forhåbentligt) blir helt haltefri meget snart, vil vi også gerne mødes til lidt leg på halvvejen-agtigt.

 

han er jo noget mindre end de luxe allerede, men han lynlegede frygtløst med samojed-samson i sidste uge, så jeg tror fint, at det kunne gå :-)

 

Det kunne være hyggeligt :mrgreen:. vi kan lave et helt hundetræf :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gizmo er altid frisk på lidt hvalpeleg :-D

 

Vi bor i Allerød, og har bil, så vi kan sagtens komme til Ballerup hvis du kender et egnet sted de kan lege? :-D

 

Kender ikke rigtig nogle områder men Birgitta skrev de to steder i måløv/ballerup hvor man kan have hundene løs :klap: . Så det kunne da være vi kunne tage derover?

 

Ihh, det er da ligefør vi skal lave et hundetræf :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo mener vores nabo snakkede om et eller andet sted hvor man skulle give 25,- for entre også kunne man lege rundt med andre hunde :lol:.

 

Men kendte slet ikke de to steder du nævnte. det vil vi da forsøge :-D mange tak!

 

--koster ikke noget at gå tur i hundeskove. :mrgreen:

 

Her er en liste over hundeskovene i hele Region Hovedstaden. Dem inde i København er jo nok parker, men det er jo også ok, hvis man skal mødes med nogen.

 

Hundeskove  i Region Hovedstaden - Storkøbenhavn - Nordsjælland

 

Cottageparken ved Jægersborg Dyrehave, er lækker, fordi den ligger lige ud til strandvejen....... med Tårbæk strand lige overfor.

Og man må godt have hunde -i snor- med på stranden.. (og uden snor, når der kun er få mennesker:oops:) Stranden er hundevenligt indrettet.

Link til indlæg
Del på andre sites

--koster ikke noget at gå tur i hundeskove. :mrgreen:

 

Her er en liste over hundeskovene i hele Region Hovedstaden. Dem inde i København er jo nok parker, men det er jo også ok, hvis man skal mødes med nogen.

 

Hundeskove* i Region Hovedstaden - Storkøbenhavn - Nordsjælland

 

Cottageparken ved Jægersborg Dyrehave, er lækker, fordi den ligger lige ud til strandvejen....... med Tårbæk strand lige overfor.

Og man må godt have hunde -i snor- med på stranden.. (og uden snor, når der kun er få mennesker:oops:) Stranden er hundevenligt indrettet.

 

Tusinde tak :mrgreen:.

Nå så ved jeg ikke hva hun snakkede om :shock: - men jeg sagde bare ja til hende om at vi gerne vil med en dag :mrgreen:.

Uha vil også gerne prøve at ha' ham med på stranden, tror virkelig han vil elske det :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...