Inkognito Skrevet August 26, 2010 Rapporter Share Skrevet August 26, 2010 Er der nogen, der tilfældigvis ved om man kan give dette produkt på fast daglig basis uden at det mister sin effekt eller har skadelige virkninger? Wolle NatureSystem | Rolig Jeg har nemlig prøvet det på Mollie i den sidste uges tid og jeg må sige, at det har haft en ovenud meget positiv effekt på os alle i husholdningen. Effekten forsvinder i det øjeblik hun ikke længere får det. Mollie virker ikke sløv eller på anden måde dopet, men hun har fået mere overskud og slapper mere af, hvilket giver et meget roligere hjem. Det står naturligvis ikke alene; jeg træner stadig med hende, men grundet vores lidt specielle situation lige pt. så virker træningen ikke helt efter hensigten og der er væsentlige gnidninger i hjemmet, der gør, at hun er aflivningstruet, hvis jeg ikke finder en løsning og dette produkt lader til at kunne give mig det sidste jeg mangler for at fjerne truslen over os begge. Jeg har bevidst valgt ikke at spørge hverken importøren eller forhandlere, da jeg næsten kan gætte svaret. Så hvad siger I? Kan man tage dette på daglig basis uden risici for at miste effekten eller bivirkninger? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret August 26, 2010 Rapporter Share Besvaret August 26, 2010 Min venindes hund får det hver dag. Så jeg tror sagtens du kan give hende det fast.. Venindens hund får endda stor dosis fordi små hunde åbenbart skal have mere end store hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Inkognito Besvaret August 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 31, 2010 Min venindes hund får det hver dag. Så jeg tror sagtens du kan give hende det fast..Venindens hund får endda stor dosis fordi små hunde åbenbart skal have mere end store hunde Tak for svar Mollie får et sted mellem 2 og 4 tabletter hver dag, så hun får ikke en høj dosis, hvis jeg skal tro pakkens vejledninger. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts