DaniellaJ Skrevet August 27, 2010 Rapporter Share Skrevet August 27, 2010 Også havde Asger lige købt en fin ny bold (den der ligger lige ved hans pote) til ham, men nej nej vandflasken var meeeget sjovere at lege med Også ved jeg ikke om han tror han er en fugl, men han graver ihvertfald efter regnorme - mums, det var godt nok synd for ham vi lige fandt ud af at han havde en orm i munden, den smagte nok ellers godt :mums:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 27, 2010 Rapporter Share Besvaret August 27, 2010 Prøv at smide hans tørfoder i en tom flaske, så skal I se løjer;-) God aktivering:-D Men sødt billede:-D 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret August 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 27, 2010 Prøv at smide hans tørfoder i en tom flaske, så skal I se løjer;-) God aktivering:-D Men sødt billede:-D det vil jeg forsøge når han ikke skal have det blødet op først Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 27, 2010 Rapporter Share Besvaret August 27, 2010 det vil jeg forsøge når han ikke skal have det blødet op først Behøver han det nu? Luna fik det kun blødt op, mens hun skiftede tænder.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret August 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 27, 2010 Behøver han det nu? Luna fik det kun blødt op, mens hun skiftede tænder.. Hvornår skifter hunden tænder? vores er 10 uger og 2 dage. Men vi har nogle enkelte dage prøvet at give ham dem hvor de ikke har været blødt op særlig længe (altså de stadig var en del hårde) og det ville han ikke spise. Men ved faktisk ikke hvornår vi skal stoppe med at bløde det op for ham Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Maustique Besvaret August 27, 2010 Rapporter Share Besvaret August 27, 2010 Hvornår skifter hunden tænder? vores er 10 uger og 2 dage.Men vi har nogle enkelte dage prøvet at give ham dem hvor de ikke har været blødt op særlig længe (altså de stadig var en del hårde) og det ville han ikke spise. Men ved faktisk ikke hvornår vi skal stoppe med at bløde det op for ham Jeg har aldrig blødt det op for Nura - heller ikke da hun var helt lille... De har jo tænder for at tygge, og det er sikkert sundt for tænder og tandkød ligesom det er for mennesker...:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 27, 2010 Rapporter Share Besvaret August 27, 2010 Hvornår skifter hunden tænder? vores er 10 uger og 2 dage.Men vi har nogle enkelte dage prøvet at give ham dem hvor de ikke har været blødt op særlig længe (altså de stadig var en del hårde) og det ville han ikke spise. Men ved faktisk ikke hvornår vi skal stoppe med at bløde det op for ham Når de er ca 4-5 mdr gamle.. Jeg har kun blødt Luna's op, da hun skiftede tænder, hverken før eller efter Så jeg ville stoppe nu:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret August 27, 2010 Rapporter Share Besvaret August 27, 2010 Vi blødte det også op den første uges tid (måske lidt mere) men så prøvede vi uden og det gik fint Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret August 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 27, 2010 Gud, vi har ellers fået afvide at vi skulle bløde det op for ham (og jeg vil bare det bedste for ham selvfølgelig) Men ja selvfølgelig har de da deres tænder for at bruge dem Vi stopper fra dags dato så Og nu skal der satme kæmpes for føden (med lidt flaskeleg) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mosgaard Besvaret August 31, 2010 Rapporter Share Besvaret August 31, 2010 Min dyrelæge grinede af mig da hun hørte jeg lod hans foder stå i blød... hmm, så stoppede vi også med det :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts