DaniellaJ Skrevet August 27, 2010 Rapporter Share Skrevet August 27, 2010 Nu har jeg tænkt på dette et stykke tid og ved ikke om andre har haft den samme tanke . Men jeg synes det kunne være en super god ide at inde på ens profil under "om mig" at man havde en "boks" hvor man kunne skrive om sig selv. Altså nu er det jo delt ind i: Biografi Beliggenhed Interesser Erhverv Mit køn Mine hunde Mine hunde Hundenavn Race Det kunne man også sagtens beholde, men så lave en boks nedenunder som fx. dette (ja det er altså ikke prof lavet ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret August 27, 2010 Rapporter Share Besvaret August 27, 2010 Nu har jeg tænkt på dette et stykke tid og ved ikke om andre har haft den samme tanke . Men jeg synes det kunne være en super god ide at inde på ens profil under "om mig" at man havde en "boks" hvor man kunne skrive om sig selv. Der har vi allerede feltet "Biografi" - der kan du skrive om dig selv. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret August 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 27, 2010 Der har vi allerede feltet "Biografi" - der kan du skrive om dig selv. troede kun det var en linje hvor man kunne skrive om sig selv :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret August 27, 2010 Rapporter Share Besvaret August 27, 2010 troede kun det var en linje hvor man kunne skrive om sig selv :blink: Hvis der ikke er plads nok i den, må du sige til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret August 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 27, 2010 Hvis der ikke er plads nok i den, må du sige til Jo mange tak :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts