Hop til indhold

Pluto er blevet sær


Gæst Kattiie
 Share

Recommended Posts

Gæst Kattiie

Da Pluto var mindre elskede han at lege med alle mulige forskellige hunde, men nu er der kun 4 hunde han rigtig gider at lege med :cry:

 

2 af dem (mor og datter) har han kendt lige siden vi fik ham.

Den ene har han kendt fra han var omkring de 3 måneder

og den sidste også fra omkring de tre måneder, men hun er desværre blevet aflivet...

Kan det have noget at gøre med at de alle er hunhunde? Eller er det bare fordi han nu snart er ved at være voksen (han er 1½) og det så kun er dem fra "barndommen" der dur?

 

Han er ikke agrresiv når vi møder andre hunde, han kan godt lige snuse og sige hej, men han gider ikke rigtigt at lege :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Kattiie
Han bliver jo voksen, det gør alle hunde.. Nogle hunde gider bare ikke fjante så meget rundt jo ældre de bliver.. Og hvis han har nok i dem han har kendt hele sit liv, så er det jo helt fint :-)

 

 

Ja det er jo rigtig nok :-D Men det ærgrer mig bare når vi endelig møder nogle i skoven tænker jeg YES!!! endelig, men så gider han dem dårlig nok hehe.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Kattiie
Han er ikke spor sær, han er bare en voksen hund... Det betyder jo ikke, at han ikke nyder hundeselskab. Min tæve på 2 år leger heller ikke, men hun kan vældigt godt lide at gå tur i selskab med en anden hund... så snuser de de samme steder osv...

 

det synes hun er vældigt hyggeligt

 

Ja sådan er Pluto også :) Tror du har ret, jeg har bare en voksen hund og det skal man lige vende sig til hehe :-D Nu var jeg jo lige vandt til en hund der var fuld fart på når han var sammen med andre hunde :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...