Hop til indhold

Diagnose søges!!


Lab-lover
 Share

Recommended Posts

Jeg har brug for gode råd..

 

Cody lavede et eller andet med sit højre forben allerede i marts måned.

Vi gik tur i skoven og han var løs. Han fik et "hundeflip" og styrtede rundt mellem træer og krat.

Da han havde sovet lidt om aftenen, og rejste sig fra puden, kunne han næsten ikke støtte på benet.

Jeg gennemmærkede hele benet og poten, men fandt ikke noget. Dagen efter var der næsten ikke noget og han fik kun gå-ture i snor det næste stykke tid.

 

Han har i tiden efter, været lidt svag i benet og kunne halte lidt, når han f.eks. havde leget med sin ven. Men altid var det væk dagen efter..

 

Længe har vi ikke set noget til det, men nu har vi så haft "hård" træning, hver 2. dag den sidste uge pga markprøve, og han er absolut ikke rengående.

 

Jeg er i vildrede..

Skal man til hundemassage eller kiropraktor, eller hvem pokker kan hjælpe?

Skal siges at han får Cortaflex efter den tid, for at styrke leddene..

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der slet ingen andre, der har forslag til hvad man skal tune ind på?

 

Mødte nogen andre labbe-folk til vores prøve, der snakkede noget om at der kunne danne sig luftlommer, hvis de f.eks. fik et vrid i skulderen.

 

Det er lidt svært at sige hvor det stammer fra.

Har hevet, trykket, pillet, og vredet fra skulder til negl og han har ikke vist tegn på smerter overhoved. Og han er normalt en piveskid..

 

PT er han haltfri og føler mig lidt dum, men dyrlægen bliver bestilt i morgen, og så må jeg krydse fingre for at hun kan finde Holger..

Link til indlæg
Del på andre sites

Ville helt klart snakke med dyrlægen!! For hvis det skete helt tilbage i marts-måned, så kan der jo være sket noget i leddet, som sidder og irriterer (måske skaber inflammation ved overbelastning).

Jeg er ikke dyrlæge, og der kan være mange ting, som skaber problemerne, så mit råd vil helt klart være at får dyrlægen til se på det for en sikkerhedsskyld.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...