Gæst Miss_menelli Skrevet August 31, 2010 Rapporter Share Skrevet August 31, 2010 Da alle der har 50 kr. er velkomne vil jeg lige give jer andre muligheden for at deltage i et, forhåbentlig spændende foredrag: Onsdag d. 15 September Lise Bang Hansen blev uddannet dyrlæge i 1994 fra KVL. Har efterfølgende arbejdet som dyrlæge i 16 år, primært med smådyrspraksis. De sidste 12 år, har hun hovedsageligt arbejdet med alternativ behandling (homøopati og akupunktur). I dag behandler hun hunde, katte og heste - Primært med homøopati. Homøopati kan være effektivt i behandling af alle sygdomme, men Lise finder det især uundværligt til behandling af allergiske og hormonelle lidelser hos alle arter. Lise vil fortælle om sit arbejde hvor hun vil komme ind på forskellen på holistisk og konventionel tilgang til patienterne og illustrere med patient historier. Bagefter vil der være mulighed for at få besvaret spørgsmål. Sted: DCH Bording, Klocksvej 29a, Bording Pris: 50 kr. som betales ved indgangen. Se mere om tilmelding og foredraget her: DcH - Bording Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret August 31, 2010 Rapporter Share Besvaret August 31, 2010 Det var hende der behandlede Akita tilbage i Danmark for nogle år siden, hun er super dygtig. Hun har (eller havde i hvertfald dengang) klinik både i DK og herovre i London, og hendes service var super. Det var især smart at hele konsultationen kunne foregå på engelsk, så Martin også kunne følge med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret August 31, 2010 Rapporter Share Besvaret August 31, 2010 Hvoffor i Jylland???? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret August 31, 2010 Rapporter Share Besvaret August 31, 2010 Vi er også ret glade for at få muligheden for at få hende til klubben, da jeg også har hørt hun er super dygtig - Og folk fra de forskellige øer er da også velkomne - Til den pris, så er bropenge og benzin jo ingen hindring Glæder mig helt vildt - Springer endda en træning over bare for at høre foredraget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret August 31, 2010 Rapporter Share Besvaret August 31, 2010 Vi er også ret glade for at få muligheden for at få hende til klubben, da jeg også har hørt hun er super dygtig - Og folk fra de forskellige øer er da også velkomne - Til den pris, så er bropenge og benzin jo ingen hindring Glæder mig helt vildt - Springer endda en træning over bare for at høre foredraget Det er rigtigt billigt, men transport tager også tid Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret August 31, 2010 Rapporter Share Besvaret August 31, 2010 Hvoffor i Jylland???? Fordi vi er rigtig mange jyllændere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret August 31, 2010 Rapporter Share Besvaret August 31, 2010 Da alle der har 50 kr. er velkomne vil jeg lige give jer andre muligheden for at deltage i et, forhåbentlig spændende foredrag: Onsdag d. 15 September Lise Bang Hansen blev uddannet dyrlæge i 1994 fra KVL. Har efterfølgende arbejdet som dyrlæge i 16 år, primært med smådyrspraksis. De sidste 12 år, har hun hovedsageligt arbejdet med alternativ behandling (homøopati og akupunktur). I dag behandler hun hunde, katte og heste - Primært med homøopati. Homøopati kan være effektivt i behandling af alle sygdomme, men Lise finder det især uundværligt til behandling af allergiske og hormonelle lidelser hos alle arter. Lise vil fortælle om sit arbejde hvor hun vil komme ind på forskellen på holistisk og konventionel tilgang til patienterne og illustrere med patient historier. Bagefter vil der være mulighed for at få besvaret spørgsmål. Sted: DCH Bording, Klocksvej 29a, Bording Pris: 50 kr. som betales ved indgangen. Se mere om tilmelding og foredraget her: DcH - Bording Vil rigtig gerne med hvis jeg kan få et lift fra Randers, Viborg eller Århus. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts