Hop til indhold

Så blev Darwin ½ år :D


Gæst Ina
 Share

Recommended Posts

Her er lige lidt pral. Jeg er nemlig kanon stolt af min yngste beagle Darwin som den 2. sep. runder sit første halve år. Han er bare så dejlig og lærenem - så der er absolut ingen problemer. :banan:

 

Af personlig grund er link til min hjemmeside slettet

Redigeret af Ina
link slettet
Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke til Darwin :mrgreen: han er godt nok en fin en :lun:

 

Jeg havde faktisk fået bildt mig selv ind at han var yngre end skipper, men han runder først det skarpe hjørne d 18 :blink:

 

UPS - tak fordi du lige fik mine øjne lukket op og dermed min hukommelse - for selvfølgelig bliver Darwin kun 5 måneder :oops::oops: Hvordan i alverden kunne jeg regne så forkert :confused: - har lige lidt rigeligt at se til i øjeblikket :rolleyes:

 

Men Darwin bliver altså først ½ år d. 2 oktober - da han jo er født langfredag d. 2. april i år :-)

Indlægget på beaglepack er straks blevet rettet :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

UPS - tak fordi du lige fik mine øjne lukket op og dermed min hukommelse - for selvfølgelig bliver Darwin kun 5 måneder :oops::oops: Hvordan i alverden kunne jeg regne så forkert :confused: - har lige lidt rigeligt at se til i øjeblikket :rolleyes:

 

Men Darwin bliver altså først ½ år d. 2 oktober - da han jo er født langfredag d. 2. april i år :-)

Indlægget på beaglepack er straks blevet rettet :5up:

 

:lol: det kan jo smutte. Jeg mente nok i havde fået ham hjem efter vi fik skipper :-D men så er han da bare endnu mere fremmelig med at lette ben :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol: det kan jo smutte. Jeg mente nok i havde fået ham hjem efter vi fik skipper :-D men så er han da bare endnu mere fremmelig med at lette ben :shock:

 

Ja he he :lol: det er ikke sådan med alderen :oops:

 

Jo han lettede ben - men det gjorde Oscar også i samme alder og så kan det være der går 14 dage igen inden vi ser det igen - det er jo de der kønshormoner der farer rundt i kroppen:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja he he :lol: det er ikke sådan med alderen :oops:

 

Jo han lettede ben - men det gjorde Oscar også i samme alder og så kan det være der går 14 dage igen inden vi ser det igen - det er jo de der kønshormoner der farer rundt i kroppen:lol:

 

så langt er vi slet ikke nået endnu :genert: gad vide om det går hurtigere hvis man bor sammen med en voksen hanhund og kan se den gøre det :hmm:nå det har ingen hast, han må gerne være hvalpet længe endnu :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

så langt er vi slet ikke nået endnu :genert: gad vide om det går hurtigere hvis man bor sammen med en voksen hanhund og kan se den gøre det :hmm:nå det har ingen hast, han må gerne være hvalpet længe endnu :lun:

 

Det er muligt de efterligner lidt - men heldigvis er beagler "hvalpe" længe. Oscar som lige er blevet 3 år er først rigtig voksen nu. Men når han leger med Darwin er han ligeså meget hvalp som ham :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke med de 5 måneder :blink:

 

Anton lettede også ben første gang, da han var i den alder.

 

Tak :mrgreen: - der er jo også forskel på små, mellem og store hunde - hvor de store hunde generelt er længere om at begynde på den slags. Jeg kan huske min dalmatiner begyndte at lette ben i 7 måneders alderen :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...