Hop til indhold

UniQ


Gæst hundemotivationdk
 Share

Recommended Posts

Gæst hundemotivationdk

Grundet reklame er dette indlæg slettet - trådstarter er gjort opmærksom.

 

/Stjernetosse

Redigeret af Stjernetosse
Link til indlæg
Del på andre sites

Min har også fået det før hen, men han gider dårligt nok at kigge på det.. Så vi skiftede.. Desuden smager det ikke særlig godt - ja jeg smager på min hunds foder :mrgreen:

Men det er da et billigt foder..

 

Så vi skiftede til Olivers, det elsker han... :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Min har også fået det før hen, men han gider dårligt nok at kigge på det.. Så vi skiftede.. Desuden smager det ikke særlig godt - ja jeg smager på min hunds foder :mrgreen:

Men det er da et billigt foder..

 

Så vi skiftede til Olivers, det elsker han... :klap:

 

Der er ikke noget galt med at smage på hundens foder... synes man selv det smager grimt, ja så gør hundene ofte også. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er ikke noget galt med at smage på hundens foder... synes man selv det smager grimt, ja så gør hundene ofte også. :mrgreen:

Hehe, nej jeg tror nu nok, at hundene har en anden, smags sans end os :blink:

Der er vist noget med, at de har mindre receptorer på tungen, så de faktisk ikke smager så godt som os ( nej den kunne misforståes, jeg spiser hverken mennesker eller hunde ), de er ikke så nuanceret smagere som os.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe, nej jeg tror nu nok, at hundene har en anden, smags sans end os :blink:

Der er vist noget med, at de har mindre receptorer på tungen, så de faktisk ikke smager så godt som os ( nej den kunne misforståes, jeg spiser hverken mennesker eller hunde ), de er ikke så nuanceret smagere som os.

 

Hah:mrgreen: Ja, jeg ved godt at hunde ikke smager ligeså godt som os - mange mener jo at de rent faktisk "smager" med lugtesansen. Men som menneske synes jeg sagtens at man kan smage om foderet er ok. Lidt ligesom at jeg altid smager på havren til hestene, når vi får nye leveringer. Høet har jeg dog ikke fået tygget mig igennem endnu...:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er også bare en ekstra service til vovsen, han får kun noget jeg godkender smagen på :mrgreen:

 

Dengang jeg arbejdede i stald smagte jeg også på hestenes foder, det giver altså mere at smage på det end bare at kigge..

 

Smager også på hundens godbidder, og nogen af den, skal jeg hilse og sige, smager af H..... til... :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er ikke noget galt med at smage på hundens foder... synes man selv det smager grimt, ja så gør hundene ofte også. :mrgreen:

 

altså, nu har jeg ikke prøvet, men jeg er ret sikker på at jeg ville syntes at kattelort smager grimt, men det er altså Luna's yndlingsspise, så jeg er ikke helt sikker på at hendes smag er den samme som min :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...