Hop til indhold

Hvad mon de anbefaler...


skipper-odense
 Share

Recommended Posts

Sidder lige og læser den lokale ugeavis igennem, der er en stor helsides annonce for en planteskole hvor de reklamerer for udsalgsstart på søndag.

 

De lokker bl.a. med at man kan få rådgivning om det rette foder til sin hund af den indkaldte ernæringsekspert fra eukanuba :lol:

 

Det kan godt være det er mig der er kynisk og mistroende, men han står vel ikke og anbefaler konkurrenternes produkter :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sidder lige og læser den lokale ugeavis igennem, der er en stor helsides annonce for en planteskole hvor de reklamerer for udsalgsstart på søndag.

 

De lokker bl.a. med at man kan få rådgivning om det rette foder til sin hund af den indkaldte ernæringsekspert fra eukanuba :lol:

 

Det kan godt være det er mig der er kynisk og mistroende, men han står vel ikke og anbefaler konkurrenternes produkter :hmm:

 

Du kan garanteret få rådgivning om det rette foder til netop din hund... altså det rette foder valgt ud fra Eukanubas udvalg:blink:

Tvivler voldsomt på at eksperten vil anbefale andre firmaer...

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså hvis ikke det var fordi jeg skal i zoo med en veninde og hendes børn på søndag så kunne jeg godt finde på at køre derud og så bare spille dum og insistere på at min hund altså ikke kan lide eukanuba så hvad de ellers kan anbefale :mrgreen:

 

Hah - det kunne dælme være god underholdning:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

De vil højst sandsynligt tilbyde dig 2 eller 3 kg gratis, hvis du tilmelder dig deres rabatordning.

 

Der var en i vores lokale dyrehandel en dag. Jeg sagde pænt ja tak, udfyldte tilmeldingen og har ikke brugt det igen.

 

Gratis mad (hvad enten det er til hunden eller mig selv) siger jeg ikke nej til.

 

Vi brugte det som godbidder i en periode.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej det har jeg heller ingen problemer med og jeg ville da sikkert også tage imod det og som du bruge det som godbidder :-D

 

Jeg bliver bare lidt gal/forarget når de lægger op til at man kan blive rådgivet om "det rette foder til netop din hund". Hvorfor ikke bare skrive sandheden? Nemlig at der vil være en foderstand fra eukanuba hvor man kan få sig en snak med deres ernæringsekspert omkring eukanuba og evt få foderprøver :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej det har jeg heller ingen problemer med og jeg ville da sikkert også tage imod det og som du bruge det som godbidder :-D

 

Jeg bliver bare lidt gal/forarget når de lægger op til at man kan blive rådgivet om "det rette foder til netop din hund". Hvorfor ikke bare skrive sandheden? Nemlig at der vil være en foderstand fra eukanuba hvor man kan få sig en snak med deres ernæringsekspert omkring eukanuba og evt få foderprøver :vedikke:

 

Helt enig :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...