Hop til indhold

En aften i barndommens tegn med Marco, Karina, Gracie og deres mennesker.


KarinaO
 Share

Recommended Posts

Duffy og jeg vil også gerne være med en dag, for det er også en del af Duffys "lektier" at træne hendes kropsbevidsthed ved balanceøvelser og andre udfordninger...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jaa, Duffy ville sikkert hygge sig.:banan:

 

Men forresten, må hun egentlig gerne lege på de stammer?

Tænker det er lidt agilityagtigt, og det må hun jo ikke endnu.

 

Ja, adfærdsdamen sagde at vi skal styrke hendes balance og kropsbevidsthed, da det vil give hende mere selvtillid osv.. Og her nævnte hun b.la. træstammer, altså Duffy skal jo nok ikke ligefrem hoppe op og ned, men øve sig på at balancere :mrgreen:

 

Her hjemme balancerer hun på sofahynder, hehe man må jo være lidt kreativ :blink: meeen tror vist snart jeg blir nødt til at opgraduere aktiviteten til træstammer og lign., for det andet er ved at blive for let...

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, adfærdsdamen sagde at vi skal styrke hendes balance og kropsbevidsthed, da det vil give hende mere selvtillid osv.. Og her nævnte hun b.la. træstammer, altså Duffy skal jo nok ikke ligefrem hoppe op og ned, men øve sig på at balancere :mrgreen:

 

Her hjemme balancerer hun på sofahynder, hehe man må jo være lidt kreativ :blink: meeen tror vist snart jeg blir nødt til at opgraudere aktiviteten til træstammer og lign., for det andet er ved at blive for let...

 

Nej, så sker der nok ikke noget ved det.

Glæder mig til at se Duffy balancere på træstammer.;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, adfærdsdamen sagde at vi skal styrke hendes balance og kropsbevidsthed, da det vil give hende mere selvtillid osv.. Og her nævnte hun b.la. træstammer, altså Duffy skal jo nok ikke ligefrem hoppe op og ned, men øve sig på at balancere :mrgreen:

 

Her hjemme balancerer hun på sofahynder, hehe man må jo være lidt kreativ :blink: meeen tror vist snart jeg blir nødt til at opgraduere aktiviteten til træstammer og lign., for det andet er ved at blive for let...

 

Præcis!

Hun skal vel bare løftes op og ned, så kan hun jo selv spankulere rundt på stammerne :-D

Ville også glæde mig til at se den lille uldtot lege ballet-ballerina...he he ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...