KarinaO Skrevet September 2, 2010 Rapporter Share Skrevet September 2, 2010 Karina, Marco og Gracie tog deres mennesker med på legepladsen her til aften. Både mennesker og hunde syntes det var rigtig sjovt. Bagefter var vi på æblerov. Bali med Marco og Karina De var dygtige til at gå på stammer. Gracie var derimod for stor og for bredrøvet. Weeee Et miislykket forsøg på at tage billede af et fællesspring. Og endnu et Vi ka' os' fællesdæk :hjerte: Så gad karina ikke mere fællesdæk. Svævebanen kunne menneskerne altså ikke stå for. Hundene er har endenu ingen anelse om hvad der skal ske. HUNDEkarina får poterne med sig Men beslutter sig alligevel for at hjælpe Gracie med at få hendes menneske ned af den tingest. De mennesker fatter intet. Nu har hundene lige reddet det ene, og så skal det andet menneske også prøve. Så hende må de stakkels hunde også redde. bagefter skulle tingesten DØ Hundene har delt en dejlig lort, og nu vil Gracie gerne dele kys ud. ADADADADAD Efter hårde forhandlinger blev de enige om en gang nusning. YEAHHHH! Superagilityhunden Karina Det var så igen en 'milliard' billeder fra mig. Men når jeg nu ikke kan begrænse mig, kan jeg lige så godt gøre det ordentligt. Ærgrer mig lidt over jeg kun havde mit gamle lommekamera med, for der var mange sjove episoder. 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret September 2, 2010 Rapporter Share Besvaret September 2, 2010 dejlige billeder - det ser ud til at have været en hyggelig aften... og sikke et vejr i havde til det :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LilleBali Besvaret September 2, 2010 Rapporter Share Besvaret September 2, 2010 Weeeeeeee :banan: ENDELIG kom de på, har kun siddet og trykket refresh 5000 gange Hvor er de bare FEDE :klap: Mums, æblerov, vi må snart afsted igen :mums: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret September 2, 2010 Rapporter Share Besvaret September 2, 2010 Dejlige billeder! Spiste hundene virkelig en hundelort YEAHHHH! Feeedt billede, Karina er blevet en miniature hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret September 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 2, 2010 Dejlige billeder! Spiste hundene virkelig en hundelort Feeedt billede, Karina er blevet en miniature hund Gætter på det var en kattelort de fandt i gruset, og så delte de den. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mariannaa Besvaret September 2, 2010 Rapporter Share Besvaret September 2, 2010 Oj, nogen dejlige billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret September 2, 2010 Rapporter Share Besvaret September 2, 2010 Gætter på det var en kattelort de fandt i gruset, og så delte de den. Haha så er det ikke så slemt Kattelort har jo masser af protein i sig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret September 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 2, 2010 Haha så er det ikke så slemt Kattelort har jo masser af protein i sig Meget muligt, men kattelort kombineret med varm hundeånde og spyt STINKER!:slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret September 3, 2010 Rapporter Share Besvaret September 3, 2010 Nøøøj hvor er det nogle dejlige billeder Smukke hunde alle 3 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret September 3, 2010 Rapporter Share Besvaret September 3, 2010 Sikke nogle dejlige billeder Hundene ser da godt nok ud til at have haft en dejlig aften, og den legeplads kan da vist godt laves om til hunde legeplads, for der var da rigelig med aktiviteter for dem, hvor var det skønt at se Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret September 3, 2010 Rapporter Share Besvaret September 3, 2010 Ja jeg har lige siddet og kommenteret på billederne på facebook, men de fortjener vist endnu et Og hvor er jeg bare ærgelig over at i ikke bor lidt tættere på så vi også kan gå aftentur med jer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret September 3, 2010 Rapporter Share Besvaret September 3, 2010 Orv, det ser super hyggeligt ud :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret September 3, 2010 Rapporter Share Besvaret September 3, 2010 Hvor er det nogle gode billeder og det ser da super hyggeligt ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bagge Besvaret September 3, 2010 Rapporter Share Besvaret September 3, 2010 Hvor ligger den legeplads? Ser mega hygge ud, og super søde billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Smut Besvaret September 3, 2010 Rapporter Share Besvaret September 3, 2010 Det ser super hyggelig ud! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret September 3, 2010 Rapporter Share Besvaret September 3, 2010 Hvor ligger den legeplads?Ser mega hygge ud, og super søde billeder Synes det ligner den ved Tornbjerg skole -vi kan jo bare smutte forbi næste gang Duffy og Molly skal lege Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bagge Besvaret September 3, 2010 Rapporter Share Besvaret September 3, 2010 Synes det ligner den ved Tornbjerg skole -vi kan jo bare smutte forbi næste gang Duffy og Molly skal lege Ja det er en god idé, hvis vi kan få dem til at lave andet end ta-fat ku det jo være sjovt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret September 3, 2010 Rapporter Share Besvaret September 3, 2010 Den Odense klub og deres fotograf er vidunderlige, intet mindre!:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret September 3, 2010 Rapporter Share Besvaret September 3, 2010 åårh hvor hygge :klap: Hvordan gik det med Karina og Gracie?? Var der noget? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 3, 2010 Rapporter Share Besvaret September 3, 2010 dejlige billeder Gad godt have en hund der gad at lege på legepladser frem for bare at pisse på dem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret September 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 3, 2010 Tak for alle kommentarerne. Det var også rigtig sjovt. vi var faktisk af sted et par timer. Der går fint med Gracie og Karina. Karina kan godt blive lidt hys indimellem, hvis Marco og Gracie leger, men Gracie gider ikke tage hende alvorligt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LilleBali Besvaret September 3, 2010 Rapporter Share Besvaret September 3, 2010 Tak for alle kommentarerne. Det var også rigtig sjovt. vi var faktisk af sted et par timer. Der går fint med Gracie og Karina. Karina kan godt blive lidt hys indimellem, hvis Marco og Gracie leger, men Gracie gider ikke tage hende alvorligt. Præcis :blink: Og prøver Karina på noget, er Gracie så meget psykisk stærkere at hun hurtigt får bedt Karina om at slappe af og passe sig selv :5up: (hun ligger en pote op på Karinas ryg for ligesom at sige 'hov-hov' og så stopper Karina) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Trine199 Besvaret September 3, 2010 Rapporter Share Besvaret September 3, 2010 Super billeder som altid fra dig Karina Og ser, at du fandt bakkerne og legepladsen som jeg fortalte om Chilli er endnu ikke så god til agility på stammerne, men synes alligevel det er lidt sjovt....så hvis I har lyst til at have os med en dags tid, kommer vi gerne. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LilleBali Besvaret September 3, 2010 Rapporter Share Besvaret September 3, 2010 Super billeder som altid fra dig Karina Og ser, at du fandt bakkerne og legepladsen som jeg fortalte om Chilli er endnu ikke så god til agility på stammerne, men synes alligevel det er lidt sjovt....så hvis I har lyst til at have os med en dags tid, kommer vi gerne. Dét vil vi gerne :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret September 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 3, 2010 Præcis :blink: Og prøver Karina på noget, er Gracie så meget psykisk stærkere at hun hurtigt får bedt Karina om at slappe af og passe sig selv :5up: (hun ligger en pote op på Karinas ryg for ligesom at sige 'hov-hov' og så stopper Karina) Selvfølgelig må i komme med. Gracie kan heller ikke finde ud af at gå på de stammer. Røven faldr ned til siderne, hvis hun da når så langt at hun får alle ben op på stammerne.:hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts