Hop til indhold

Kastreret teenager


Gæst Arkiveringsalf
 Share

Recommended Posts

Gæst Arkiveringsalf

Er det normalt for en kastreret teenagehan at blive frustreret efter leg med tæver i løbetid?

Jeg spørger fordi vores yndlingshund er begyndt at humpe ben osv., men kun efter han har leget med naboens tæve, som er i løbetid. Desuden er han blevet MEGET interesseret i hunhunde, sådan helt generelt - men da han blev kastreret ret tidligt havde jeg forventet at hans kønsdrift ville være noget afdæmpet, men det er den måske også?

Det er ikke nok til det er et problem når vi går tur, men nok til at det er irriterende (man skal nærmest fjerne ham med vold når han snuser til en tæve - og jeg taler om efter 10 min., han må have snuset færdigt....)

Link til indlæg
Del på andre sites

Min ene hanhund blev kastreret som 8-9 mdr´s og har efterfølgende kunne foretage en parring med sammenhæng med tæven.

Han er nu 2 1/2 år og vil da stadig forsøge sig.

Min forrige hanhund blev kastreret som 6-7 årig og kunne ikke gennemføre en parring. Og han var da far til 4 kuld + havde gennemført mange parringer ,da han gik med de tæver som skulle parres.

Så lysten forsvinder ikke altid ved kastration.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...