Gæst Arkiveringsalf Skrevet September 3, 2010 Rapporter Share Skrevet September 3, 2010 Er det normalt for en kastreret teenagehan at blive frustreret efter leg med tæver i løbetid? Jeg spørger fordi vores yndlingshund er begyndt at humpe ben osv., men kun efter han har leget med naboens tæve, som er i løbetid. Desuden er han blevet MEGET interesseret i hunhunde, sådan helt generelt - men da han blev kastreret ret tidligt havde jeg forventet at hans kønsdrift ville være noget afdæmpet, men det er den måske også? Det er ikke nok til det er et problem når vi går tur, men nok til at det er irriterende (man skal nærmest fjerne ham med vold når han snuser til en tæve - og jeg taler om efter 10 min., han må have snuset færdigt....) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret September 4, 2010 Rapporter Share Besvaret September 4, 2010 Min ene hanhund blev kastreret som 8-9 mdr´s og har efterfølgende kunne foretage en parring med sammenhæng med tæven. Han er nu 2 1/2 år og vil da stadig forsøge sig. Min forrige hanhund blev kastreret som 6-7 årig og kunne ikke gennemføre en parring. Og han var da far til 4 kuld + havde gennemført mange parringer ,da han gik med de tæver som skulle parres. Så lysten forsvinder ikke altid ved kastration. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts