Hop til indhold

Aftentur blev til en tur i bad.


DaniellaJ
 Share

Recommended Posts

Det hele startede her til aften..

Mor og far var så søde at tage mig med ud på tur, og jeg blev sluppet fri :lol: - også kom vi over på en stor grøn græsplæne hvor vi legede fangeleg :-D, og jeg vandt! Pludselig kunne jeg høre og snuse en lille sød hund på den anden side af hækken, og vupti så var jeg væk.. Men far fik hurtig fat på mig :cry:. Så jeg kom over på græsplænen igen og vi gik! Pludselig så jeg en and :shock: og jeg ville løbe ud til den, men jeg havde altså overset søen :lol: og far sagde jeg skulle hjem ibad fordi han ikke synes sådan en sø dufter særlig godt. Så jeg blev tvunget i bad da jeg kom hjem. Og de begyndte bare at grine af mig, og sagde at jeg ikke ikke ligner en samojedhund når jeg er våd :cry: og de tog en masse billeder! Nu er jeg rigtig sur, så jeg har lagt mig ind i soveværelset og skriver nu til alle jer, i håb om at i aldrig vil gøre sådan noget strengt noget imod jeres vuffere ;-):-D

 

På dette billede elskede mor og far mig :oops:

 

daniellaj-albums-11-uger-picture16722-deluxe-016.jpg

Og her hader de mig, hvorfor skal jeg også i bad :evil:

daniellaj-albums-11-uger-picture16724-deluxe-032.jpgdaniellaj-albums-11-uger-picture16723-deluxe-030.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

uha ja... de der søer kan være lumske :evil: Den vi har i vores park, den er helt dækket af noget grønt noget, som mor kalder andemad... det ligner at man bare lige kan spadsere ud til ænderne... så det gjorde jeg en dag...

 

adr badr! Føj det var koldt og vådt og min mor var heller ikke glad, da jeg kom op igen og var helt grøn og slimet... dengang røg jeg også i bad :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

He he, det er ikke sjovt,at være SÅ våd og lugte af vand fra søen:-D

 

havde en lignende oplevelse med vores Musse, som også faldt i søen under en gåtur, hvor hun var meget interesseret i svanerne..

 

Føøj hvor hun lugtede, men heldigvis blev hun ligeså god som ny efter et dejligt bad med hundeshampoo :klap:

 

hilsen Lotte

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst kratos' mor

Det der kender jeg aaaalt for godt:klap::klap:

Har et sted jeg altid lufter uden snor, da han ikke kan stikke af. Og tre gange er han forsvundet og er kommet sort op og lugtet af... Ja, ubeskrivelig men yderst ubehagelig lugt:shock: Men sidste gang fik jeg lokaliseret det sted, så nu kommer han i snor der hver gang:drille:

Smuk sag I har jer :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bider dem i tæerne :genert::slem:

 

Nej lad hellere være med det - så får du bare skæld ud:cry:.

 

Men et lille tip - næste gang du er selv hjemme, så tisser du en lille tår på gulvet til dem. Når så de kommer hjem, så skal de have bøvlet med at tørre op, og kan ikke skælde dig ud:blink:. Hundens hemlige hævntogt mod ejere:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det der kender jeg aaaalt for godt:klap::klap:

Har et sted jeg altid lufter uden snor' date=' da han ikke kan stikke af. Og tre gange er han forsvundet og er kommet sort op og lugtet af... Ja, ubeskrivelig men yderst ubehagelig lugt:shock: Men sidste gang fik jeg lokaliseret det sted, så nu kommer han i snor der hver gang:drille:

Smuk sag I har jer :-)[/quote']

 

haha ja den stank er ubeskrivelig og ækel :shock:. føj, nu dufter han heldigvis dejligt :-D og er blevet forkælet med ny sele, halsbånd og snor idag :oops: samt et stort kødben :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej lad hellere være med det - så får du bare skæld ud:cry:.

 

Men et lille tip - næste gang du er selv hjemme, så tisser du en lille tår på gulvet til dem. Når så de kommer hjem, så skal de have bøvlet med at tørre op, og kan ikke skælde dig ud:blink:. Hundens hemlige hævntogt mod ejere:5up:

 

det kan du også tro at jeg gør :slem:. Jeg har tisset mange steder når de er på arbejde ;-) og heldigvis skælder mor mig ikke ud når jeg kommer hjem, men går bare en lang tur med mig :vinken:.

 

Idag blev far sur på mig fordi jeg ville spise kaktur :hmm: det måtte jeg altså ikke :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

det kan du også tro at jeg gør :slem:. Jeg har tisset mange steder når de er på arbejde ;-) og heldigvis skælder mor mig ikke ud når jeg kommer hjem, men går bare en lang tur med mig :vinken:.

 

Idag blev far sur på mig fordi jeg ville spise kaktur :hmm: det måtte jeg altså ikke :megaked:

 

Ja man må da heller aldrig noget:fornaermet: - dumme far! Nå så kan du måske snuppe et par af hans sko og lege med, næste gang du er selv hjemme:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

He he, selv om det nok ikke var sjovt lige i det øjeblik i stod der, må jeg da indrømme at man ikke kan lade være med, at trække på smilebåndet, hihi..

 

Dejlig hund i har der, både våd og tør:lol:

 

haha nej det kan jeg heller ikke, det samme da der lå liggeunderlag rundt i hele lejligheden :vuf:.

 

Det har altså lidt en charme, og ja.. det er man jo udsat for når man vælger at få hvalp :mrgreen:

Idag ødelagde han også nøglekortet til mit arbejde, det er da heldigt der ligger et nyt på mit arbejde :drille:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja og mors jakke og leggins er super gode at knaske i :slem: du burde prøve :vinken:

 

Arggghhh jeg opfører mig pænt - i hvert fald når nogen ser på det, eller er noget de kan opdage:-D.

Har faktisk kun haft ødelagt 1 sko af mors og så en potteplante, da den stod i vejen for mit udsyn:-D. Ellers er jeg ikke så meget til det der ødelæggelses noget - men synes det er skønt at du kan gøre det for mig:klap:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Arggghhh jeg opfører mig pænt - i hvert fald når nogen ser på det, eller er noget de kan opdage:-D.

Har faktisk kun haft ødelagt 1 sko af mors og så en potteplante, da den stod i vejen for mit udsyn:-D. Ellers er jeg ikke så meget til det der ødelæggelses noget - men synes det er skønt at du kan gøre det for mig:klap:.

 

Jeg har også kun ødelagt to ting herhjemme, så min mor og far er meget stolte over mig :oops:. Men de synes jeg tisser meget :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har også kun ødelagt to ting herhjemme, så min mor og far er meget stolte over mig :oops:. Men de synes jeg tisser meget :klap:

 

Ajjjjjj det var sørme også dygtigt:5up:. Super flot unge mand:-D.

 

Det med tisseriet, det kommer jo - jeg lærte det ret hurtigt. Men jeg er jo også stor så måske min blærer er større:-D. Men tis du bare - så holder du mor og far i gang:5up:. De skal vel mærke, at de har fået en hundehvalp:-D.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ajjjjjj det var sørme også dygtigt:5up:. Super flot unge mand:-D.

 

Det med tisseriet, det kommer jo - jeg lærte det ret hurtigt. Men jeg er jo også stor så måske min blærer er større:-D. Men tis du bare - så holder du mor og far i gang:5up:. De skal vel mærke, at de har fået en hundehvalp:-D.

 

Ja også skal de vaskegulv :slem:.

De skal ikke bare tro de kan sidde i sofaen og stene HF og se tv hele dagen :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene v.

Ellers er hævnen sød, når du springer i søen i morgen:slem:

 

Det plejer jeg, at gøre, når min mor sådan finder på, at bade mig:klap::klap:

 

I kender jo nok den hemmelige hundeaftale ikke?

 

Hilsen Bella

Link til indlæg
Del på andre sites

Nøjjjjjj du er smart - du sørge simpelthen for at holde gang i rengøringen:klap:. Det var smart tænkt - måske jeg skulle svine lidt mere også:lol:.

 

Ja vi har også en jord/sand bunke udenfor, fordi der er blevet lagt nyt rullegræs på :roll: og den bunke er så god at rulle sig rundt i ;-).

 

Såå der er sand i hele lejligheden :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...