Hop til indhold

Kan en hund godt mærke når man ...


Gæst JulieHansen
 Share

Recommended Posts

Gæst JulieHansen

skal på ferie i en uge og derfor efterlader den i 7 dage?

 

Ja, det synes jeg min hun kan, jeg skal til England med min klasse og vi skal så være der til på søndag. :5up:

 

Meeeen liige idag, er han trist og ligger hos mig hele tiden, det plejer at ligge i mit værelse men ikke på det her tidspunkt.:rolleyes:

& da jeg kom hjem fra indkøk kom han ikke engang og hilste.

Jeg er 100% sikker på han IKKE er syg, fordi han var meget frisk igår og lidt i morges.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hunde kan sagtens mærke ens sindsstemning. Du overfører helt sikkert nogle vibrationer til din hund. Man behøver næsten kun at tænke - at det er synd for ham/hende at jeg nu skal dit eller dat - det kan de mærke med det fluks.

 

Min ældste beagle f.eks. kan mærke når jeg er ved at gå lav ( lavt blodsukker pga. diabetes) - så er han ved min side med det samme. Om natten - hvis det sker der - så vækker han mig - så hunde har et eller andet fantatisk med hensyn til at aflæse/mærke ens sindsstemninger :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Min mand rejser meget, så her i huset pakkes der ofte kuffert. Karla er helt klar over hvad det betyder, og hendes far får ekstremt mange nus og kys og puttetid i de sidste par dage inden han tager afsted...

 

Tilgengæld er der næsten ikke steder her på jorden hun elsker mere end lufthavne :blink: For når man ser terminalbygningen i forruden, så skal man jo ind og finde far! :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst kratos' mor

Det tror jeg helt bestemt også at de kan.

Jeg har lige et tillægsspørgsmål der omhandler lidt det samme...

Håber at det er okay at jeg lige spørger fremfor at lave en ny tråd.

Men min hund bliver ekstrem "strid" når hans far tager afsted herhjemme... Kan dette være en eller anden form for protest over at "far" går igen, eller er det bare et tilfælde. Har lagt mærke til det nogle gange efter han er taget afsted. Så måske det i virkeligheden er mig der indirekte sender signaler om at "nu er han strid fordi far går" agtigt?? Håber måske en af Jer har en idé om dette.

 

TS: Håber du får en super god tur. Ingen tvivl om at du vil blive savnet:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...