Gæst Malene v. Skrevet September 5, 2010 Rapporter Share Skrevet September 5, 2010 Ja, nu er Bella jo i spøgelsesalderen og jeg tænkte, at i andre også havde nogle spøgelseshistorier, som vi kunne hygge os lidt med en søndag aften, inden den næste uge begynder. Jeg hørte pludselig en knurren ude fra terrassen og gik derud. Her sidder Bella så og begynder, at gø og hoppe rundt, noget er meget farligt! :hmm: Det viser sig, at være hendes ynglingslegetøj, bolden i en sok, som ligger og lurer på hende. I sidste øjeblik når jeg, at redde hende fra denne store fare og får dræbt sokken, ved hjælp af mit hemmelige våben, hånden. Dagen er reddet og man kan spise aftensmad på terrassen igen. Hilsen den store helt i hverdagen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 [media] [/media] PAS PÅ LYDEN..! LÆS TEKSTEN, FØR DU SER KLIPPET. Utroligt - men sandt. I det vedhæftede klip, der er en engelsk bilreklame, bemærkede produceren efter at filmen var færdig, at det var som om at der løb et spøgelse ved siden af bilen. Produceren undersøgte sagen nærmere, og det viser sig, at der kort tid før reklamefilmens optagelse er sket et færdselsuheld, hvor der omkom en person. Bilfirmaet vælger derfor ikke at bruge reklamen. Prøv at kigge godt efter når bilen kommer ud gennem det lille skovstykke. Er det et spøgelse eller er det bare tåge. Bedøm selv! Hvis du hører godt efter kan man oven i købet høre kameramanden mumle et eller andet... Det er en ordentlig uhyggelig gyser!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene v. Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 [media] [/media] PAS PÅ LYDEN..! LÆS TEKSTEN, FØR DU SER KLIPPET. Utroligt - men sandt. I det vedhæftede klip, der er en engelsk bilreklame, bemærkede produceren efter at filmen var færdig, at det var som om at der løb et spøgelse ved siden af bilen. Produceren undersøgte sagen nærmere, og det viser sig, at der kort tid før reklamefilmens optagelse er sket et færdselsuheld, hvor der omkom en person. Bilfirmaet vælger derfor ikke at bruge reklamen. Prøv at kigge godt efter når bilen kommer ud gennem det lille skovstykke. Er det et spøgelse eller er det bare tåge. Bedøm selv! Hvis du hører godt efter kan man oven i købet høre kameramanden mumle et eller andet... Det er en ordentlig uhyggelig gyser!!! Puha, nu tør jeg ikke gå i seng i aften:lol::lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Puha, nu tør jeg ikke gå i seng i aften:lol::lol: Jeg fik sådan et kæmpe chok da jeg så den første gang - for jeg sad med høj lyd og kiggede virkelig efter skyggen :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Maria84 Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Jeg fik sådan et kæmpe chok da jeg så den første gang - for jeg sad med høj lyd og kiggede virkelig efter skyggen :blink: Det samme gjorde jeg for et par år siden, så jeg skal ikke se den igen :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Det samme gjorde jeg for et par år siden, så jeg skal ikke se den igen :blink: Hahah :blink: jeg tænkte den nok var gammel :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene v. Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Har i ikke nogle hundehistorier?:slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Jeg har engang reddet Vinnie fra et frygteligt spøgelse, der stod midt i vores stue Det eneste jeg behøvede at gøre var at tage tørklædet af :stupid: Et andet skrækkeligt gespenst, hun har mødt, var min søn der bar på en pose æbler Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Har i ikke nogle hundehistorier?:slem: Jeg har desværre ikke, da De luxe kun er 11½ (ja den halve er meeeeget vigtig :slem:) og ikke har oplevet særlig meget endnu. Andet end hans spejlbillede, er meget skræmmende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 [media] [/media] PAS PÅ LYDEN..! LÆS TEKSTEN, FØR DU SER KLIPPET. Utroligt - men sandt. I det vedhæftede klip, der er en engelsk bilreklame, bemærkede produceren efter at filmen var færdig, at det var som om at der løb et spøgelse ved siden af bilen. Produceren undersøgte sagen nærmere, og det viser sig, at der kort tid før reklamefilmens optagelse er sket et færdselsuheld, hvor der omkom en person. Bilfirmaet vælger derfor ikke at bruge reklamen. Prøv at kigge godt efter når bilen kommer ud gennem det lille skovstykke. Er det et spøgelse eller er det bare tåge. Bedøm selv! Hvis du hører godt efter kan man oven i købet høre kameramanden mumle et eller andet... Det er en ordentlig uhyggelig gyser!!! For helvede! Seriøst, jeg fik sq da et hjertestop der! Sådan noget må man ikke poste, nå! Slet ikke, når jeg er træt! Bom, ja, Møffe er vist nok og måske i spøgelsesaldren? I løbet af de sidste 3 uger er han i hvert fald for første gang i sit liv blevet seriøst bange to gange Først var det, da det rumsterede ude ved havelågen og der kom en stoooor skikkelse ind. Han fór ind i stuen hurtigere end nogensinde Der var min far han blev bange for - i fuld dagslys :stupid: Og så 1½ uge efter dette, skulle min mor bære hans nye, store abekattebamse op fra kælderen - tror man lige, han også blev bange for den :stupid::damn: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Luna er jo lige i spøgelsesalderen lige nu, så jeg bestiller næsten ikke andet end at spille helt :blink: Luna ser som regel kun spøgelser herhjemme, og kun efter mørkets frembrud, ting ser åbenbart meget anderledes ud i mørke Den første gang hun vækkede os var det ved at hun kravlede ud af vores seng, løb hen til en kommode og gøede så højt hun kunne imens alle børster var rejst. Da jeg tændte lyset for at se hvad der var galt, så kunne jeg se at den formastelige var en henkastet trøje der var havnet på gulvet, og der plejede den altså ikke at ligge, basta! Men ellers har hun gøet af væltede spande, katten, hendes legetøj, Bo, fodersækken osv., og altid kun efter mørkets frembrud, jeg tror måske at hun er mørkeræd :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene v. Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Jeg har desværre ikke, da De luxe kun er 11½ (ja den halve er meeeeget vigtig :slem:) og ikke har oplevet særlig meget endnu. Andet end hans spejlbillede, er meget skræmmende Du tager helt fejl, for et spejlbilled er meget farligt!:slem: Bella brugte lang tid på, at gø af dette meget farlige billed af denne underlige hund:vuf::vuf: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 For helvede! Seriøst, jeg fik sq da et hjertestop der! Sådan noget må man ikke poste, nå! Slet ikke, når jeg er træt! Hahah men jeg kunne altså ikke lade være, undskyld .. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Du tager helt fejl, for et spejlbilled er meget farligt!:slem: Bella brugte lang tid på, at gø af dette meget farlige billed af denne underlige hund:vuf::vuf: Ja det synes De luxe også, så farligt at han bider ud efter det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene v. Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Luna er jo lige i spøgelsesalderen lige nu, så jeg bestiller næsten ikke andet end at spille helt :blink: Luna ser som regel kun spøgelser herhjemme, og kun efter mørkets frembrud, ting ser åbenbart meget anderledes ud i mørke Den første gang hun vækkede os var det ved at hun kravlede ud af vores seng, løb hen til en kommode og gøede så højt hun kunne imens alle børster var rejst. Da jeg tændte lyset for at se hvad der var galt, så kunne jeg se at den formastelige var en henkastet trøje der var havnet på gulvet, og der plejede den altså ikke at ligge, basta! Men ellers har hun gøet af væltede spande, katten, hendes legetøj, Bo, fodersækken osv., og altid kun efter mørkets frembrud, jeg tror måske at hun er mørkeræd :hmm: Alt ser da også meget værre ud i mørke! En dag blev Bella bange for sin transporttaske, fordi det var mørkt. Hun elsker ellers sin taske højt og insisterer på, at den skal stå fremme for hyggens skyld. Det er da også fint med en titel, som hverdagens helt ik? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Alt ser da også meget værre ud i mørke!En dag blev Bella bange for sin transporttaske, fordi det var mørkt. Hun elsker ellers sin taske højt og insisterer på, at den skal stå fremme for hyggens skyld. Det er da også fint med en titel, som hverdagens helt ik? Jo, fordi jeg føler mig rent faktisk som lidt af en helt, hun stoler 110% på mig, så når jeg siger, at det er ok, så er det ok Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene v. Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Jo, fordi jeg føler mig rent faktisk som lidt af en helt, hun stoler 110% på mig, så når jeg siger, at det er ok, så er det ok Nemlig:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Hahah men jeg kunne altså ikke lade være, undskyld .. Jeg lever endnu! Så, no hard done - forgive and forget! Men også kun lige! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Jeg lever endnu! Så, no hard done - forgive and forget! Men også kun lige! Jo lover aldrig at poste sådan noget igen .. eller? :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Jo lover aldrig at poste sådan noget igen .. eller? :slem: Du SVÆRGER! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Du SVÆRGER! Walla jeg sværger, ved min fars grav! (ja forestil dig så lidt accent :blink:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KimC Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Min gamle Bjørn som døde sidste efterår var blevet lidt kuldsær på sine gamle dage, og foretrak ofte at blive lidt i sengen når jeg stod op om morgenen. Så kom han først når mogenmaden var klar. For at den gamle hund ikke skulle fryse puttede jeg ham under dynen når jeg stod op. En morgen kom han gående med dynen hængende over sig. der blev jeg godt nok lidt forskrækket, og det gjorde de andre hunde også. Gamle Bjørn var ved at blive blind på sine sidste dage, så han kunne sagtens finde vej til køkkenet uden at bruge øjnene. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene v. Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Min gamle Bjørn som døde sidste efterår var blevet lidt kuldsær på sine gamle dage, og foretrak ofte at blive lidt i sengen når jeg stod op om morgenen. Så kom han først når mogenmaden var klar. For at den gamle hund ikke skulle fryse puttede jeg ham under dynen når jeg stod op. En morgen kom han gående med dynen hængende over sig. der blev jeg godt nok lidt forskrækket, og det gjorde de andre hunde også. Gamle Bjørn var ved at blive blind på sine sidste dage, så han kunne sagtens finde vej til køkkenet uden at bruge øjnene. Stakkels gamle Bjørn, han må da også være blevet forskrækket:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Walla jeg sværger, ved min fars grav!(ja forestil dig så lidt accent :blink:) Én ka' li' for'stil' sig det :blink: Og én er tilfreds Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 DANIELLAJ! :evil: Jeg troede det var et reklame trick - jeg blev så forskrækket så jeg skreg og klaskede computeren en, dermed var manden så osse lige ved at få et hjertestop! Og hvem skulle så gå morgenturen med hunden i morgen, hva? Kæft jeg blev bange altså Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts