Hop til indhold

Har i en god Spøgelseshistorie?

Gæst Malene v.
 Share

Recommended Posts

Gæst Malene v.

Ja, nu er Bella jo i spøgelsesalderen og jeg tænkte, at i andre også havde nogle spøgelseshistorier, som vi kunne hygge os lidt med en søndag aften, inden den næste uge begynder.

Jeg hørte pludselig en knurren ude fra terrassen og gik derud.

Her sidder Bella så og begynder, at gø og hoppe rundt, noget er meget farligt!

:hmm: Det viser sig, at være hendes ynglingslegetøj, bolden i en sok, som ligger og lurer på hende.

I sidste øjeblik når jeg, at redde hende fra denne store fare og får dræbt sokken, ved hjælp af mit hemmelige våben, hånden.

Dagen er reddet og man kan spise aftensmad på terrassen igen.

Hilsen den store helt i hverdagen.:brandhane:

Link til indlæg
Del på andre sites

[media]

[/media]

PAS PÅ LYDEN..!

LÆS TEKSTEN, FØR DU SER KLIPPET. Utroligt - men sandt.

I det vedhæftede klip, der er en engelsk bilreklame, bemærkede produceren efter at filmen var færdig, at det var som om at der løb et spøgelse ved siden af bilen. Produceren undersøgte sagen nærmere, og det viser sig, at der kort tid før reklamefilmens optagelse er sket et færdselsuheld, hvor der omkom en person. Bilfirmaet vælger derfor ikke at bruge reklamen. Prøv at kigge godt efter når bilen kommer ud gennem det lille skovstykke. Er det et spøgelse eller er det bare tåge. Bedøm selv! Hvis du hører godt efter kan man oven i købet høre kameramanden mumle et eller andet... :lol::roll::shock:

Det er en ordentlig uhyggelig gyser!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene v.
[media]
[/media]

PAS PÅ LYDEN..!

I det vedhæftede klip, der er en engelsk bilreklame, bemærkede produceren efter at filmen var færdig, at det var som om at der løb et spøgelse ved siden af bilen. Produceren undersøgte sagen nærmere, og det viser sig, at der kort tid før reklamefilmens optagelse er sket et færdselsuheld, hvor der omkom en person. Bilfirmaet vælger derfor ikke at bruge reklamen. Prøv at kigge godt efter når bilen kommer ud gennem det lille skovstykke. Er det et spøgelse eller er det bare tåge. Bedøm selv! Hvis du hører godt efter kan man oven i købet høre kameramanden mumle et eller andet... :lol::roll::shock:

Puha, nu tør jeg ikke gå i seng i aften:lol::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

[media]
[/media]

PAS PÅ LYDEN..!

For helvede! Seriøst, jeg fik sq da et hjertestop der! Sådan noget må man ikke poste, nå! :fyfy: Slet ikke, når jeg er træt! :mrgreen:

Bom, ja, Møffe er vist nok og måske i spøgelsesaldren? I løbet af de sidste 3 uger er han i hvert fald for første gang i sit liv blevet seriøst bange to gange :mrgreen:

Først var det, da det rumsterede ude ved havelågen og der kom en stoooor skikkelse ind. Han fór ind i stuen hurtigere end nogensinde :shock:

Der var min far han blev bange for - i fuld dagslys :stupid:

Og så 1½ uge efter dette, skulle min mor bære hans nye, store abekattebamse op fra kælderen - tror man lige, han også blev bange for den :confused::stupid::damn:

:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Luna er jo lige i spøgelsesalderen lige nu, så jeg bestiller næsten ikke andet end at spille helt :blink:

Luna ser som regel kun spøgelser herhjemme, og kun efter mørkets frembrud, ting ser åbenbart meget anderledes ud i mørke :-D

Den første gang hun vækkede os var det ved at hun kravlede ud af vores seng, løb hen til en kommode og gøede så højt hun kunne imens alle børster var rejst. Da jeg tændte lyset for at se hvad der var galt, så kunne jeg se at den formastelige var en henkastet trøje der var havnet på gulvet, og der plejede den altså ikke at ligge, basta! :lol:

Men ellers har hun gøet af væltede spande, katten, hendes legetøj, Bo, fodersækken osv., og altid kun efter mørkets frembrud, jeg tror måske at hun er mørkeræd :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene v.
Jeg har desværre ikke, da De luxe kun er 11½ (ja den halve er meeeeget vigtig :slem:) og ikke har oplevet særlig meget endnu.

Andet end hans spejlbillede, er meget skræmmende :roll:

Du tager helt fejl, for et spejlbilled er meget farligt!:slem:

Bella brugte lang tid på, at gø af dette meget farlige billed af denne underlige hund:vuf::vuf::vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene v.
Luna er jo lige i spøgelsesalderen lige nu, så jeg bestiller næsten ikke andet end at spille helt :blink:

Luna ser som regel kun spøgelser herhjemme, og kun efter mørkets frembrud, ting ser åbenbart meget anderledes ud i mørke :-D

Den første gang hun vækkede os var det ved at hun kravlede ud af vores seng, løb hen til en kommode og gøede så højt hun kunne imens alle børster var rejst. Da jeg tændte lyset for at se hvad der var galt, så kunne jeg se at den formastelige var en henkastet trøje der var havnet på gulvet, og der plejede den altså ikke at ligge, basta! :lol:

Men ellers har hun gøet af væltede spande, katten, hendes legetøj, Bo, fodersækken osv., og altid kun efter mørkets frembrud, jeg tror måske at hun er mørkeræd :hmm:

Alt ser da også meget værre ud i mørke!

En dag blev Bella bange for sin transporttaske, fordi det var mørkt.

Hun elsker ellers sin taske højt og insisterer på, at den skal stå fremme for hyggens skyld.:lol:

Det er da også fint med en titel, som hverdagens helt ik?

Link til indlæg
Del på andre sites

Alt ser da også meget værre ud i mørke!

En dag blev Bella bange for sin transporttaske, fordi det var mørkt.

Hun elsker ellers sin taske højt og insisterer på, at den skal stå fremme for hyggens skyld.:lol:

Det er da også fint med en titel, som hverdagens helt ik?

Jo, fordi jeg føler mig rent faktisk som lidt af en helt, hun stoler 110% på mig, så når jeg siger, at det er ok, så er det ok :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Min gamle Bjørn som døde sidste efterår var blevet lidt kuldsær på sine gamle dage, og foretrak ofte at blive lidt i sengen når jeg stod op om morgenen. Så kom han først når mogenmaden var klar.

For at den gamle hund ikke skulle fryse puttede jeg ham under dynen når jeg stod op.

En morgen kom han gående med dynen hængende over sig. der blev jeg godt nok lidt forskrækket, og det gjorde de andre hunde også.

Gamle Bjørn var ved at blive blind på sine sidste dage, så han kunne sagtens finde vej til køkkenet uden at bruge øjnene.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene v.
Min gamle Bjørn som døde sidste efterår var blevet lidt kuldsær på sine gamle dage, og foretrak ofte at blive lidt i sengen når jeg stod op om morgenen. Så kom han først når mogenmaden var klar.

For at den gamle hund ikke skulle fryse puttede jeg ham under dynen når jeg stod op.

En morgen kom han gående med dynen hængende over sig. der blev jeg godt nok lidt forskrækket, og det gjorde de andre hunde også.

Gamle Bjørn var ved at blive blind på sine sidste dage, så han kunne sagtens finde vej til køkkenet uden at bruge øjnene.

Stakkels gamle Bjørn, han må da også være blevet forskrækket:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

DANIELLAJ! :evil::evil::evil:

Jeg troede det var et reklame trick - jeg blev så forskrækket så jeg skreg og klaskede computeren en, dermed var manden så osse lige ved at få et hjertestop! Og hvem skulle så gå morgenturen med hunden i morgen, hva?

Kæft jeg blev bange altså :oops::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites