Hop til indhold

Resultat - Skuet i Sæby


Gæst freya3010
 Share

Recommended Posts

Gæst freya3010

Lørdag var en SUPER hyggelig dag med selskab af Brigit og røntved... og ikke mindst deres dejlige Zimba...

 

Solen manglede bestemt ikke i det nordjyske (hvilket også er tydeligt på de MEGET overbelyste billeder - der blev taget af min mor...haha).

 

Men det korte af det lange... Freya blev BIG, og BIS 3:banan: .. og det uden et strå på kroppen. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke tillykke..Vi stod også og heppede på hende :mrgreen:

 

Og må man snige en lille stump pral ind? Gaia blev BIG 2..Og hun er kun lige blevet 9 måneder.. Sidste rigtige udstilling vi var på, snuppede hun certet foran langt ældre tæver..Men hun er nu også ganske godt skåret :engel: og hende overvejede jeg at sælge da hun var 8-9 uger gammel :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Tillykke tillykke..Vi stod også og heppede på hende :mrgreen:

 

Og må man snige en lille stump pral ind? Gaia blev BIG 2..Og hun er kun lige blevet 9 måneder.. Sidste rigtige udstilling vi var på, snuppede hun certet foran langt ældre tæver..Men hun er nu også ganske godt skåret :engel: og hende overvejede jeg at sælge da hun var 8-9 uger gammel :stupid:

 

Guuuuud var det jer!!!!!!!... Og selvfølglig må du komm med pral, kæmp tillykke med hende:klap:... (det er altid dejligt at få noget med hjem... haha)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Tillykke med titlerne:klap:

 

Jeg var slet ikke rigtig oppe ved udstillingsringene og kigge, men jeg synes der var en farlig masse ballade deroppe? Gøen og skrigen (altså fra hunde). Skete der noget?

 

Tak:blink:

 

Jeg synes ikke at der var så meget ballade fra mange hunde... Derimod var der en islandsk fårhund der vidst havde fået det forkerte ben ud af hundekurven... Den var godt nok skør:vedikke:!... så det havde sikkert været den du havde hørt.??

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak:blink:

 

Jeg synes ikke at der var så meget ballade fra mange hunde... Derimod var der en islandsk fårhund der vidst havde fået det forkerte ben ud af hundekurven... Den var godt nok skør:vedikke:!... så det havde sikkert været den du havde hørt.??

 

 

Det var garanteret den... det lød i hvert tilfælde voldsomt. Der var en der gik helt i koma (gøede og pev) lige da vi lå i fællesdæk. Der stod jeg bare og tænkte "den slipper ikke løs, den slipper ikke løs, den slipper ikke løs":-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak:blink:

 

Jeg synes ikke at der var så meget ballade fra mange hunde... Derimod var der en islandsk fårhund der vidst havde fået det forkerte ben ud af hundekurven... Den var godt nok skør:vedikke:!... så det havde sikkert været den du havde hørt.??

Tror mere det var saluki-hvalpene man kunne høre..De stod nede i det bagerste hjørne overfor os..Og allesammen var åbenbart flyttet hjemmefra og blev så proppet ned i en lille hvalpegård..De havde vist lige noget de skulle have på plads indbyrdes.. De larmede. Gøede og lød farlige..Og en af dem skreg som en besat hver gang nogen af de andre kom tæt på.
Link til indlæg
Del på andre sites

Tror mere det var saluki-hvalpene man kunne høre..De stod nede i det bagerste hjørne overfor os..Og allesammen var åbenbart flyttet hjemmefra og blev så proppet ned i en lille hvalpegård..De havde vist lige noget de skulle have på plads indbyrdes.. De larmede. Gøede og lød farlige..Og en af dem skreg som en besat hver gang nogen af de andre kom tæt på.

 

Der var i hvert tilfælde nogle hunde der skreg på en måde jeg aldrig nogensinde har hørt før. Troede faktisk først det var et barn:shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var garanteret den... det lød i hvert tilfælde voldsomt. Der var en der gik helt i koma (gøede og pev) lige da vi lå i fællesdæk. Der stod jeg bare og tænkte "den slipper ikke løs, den slipper ikke løs, den slipper ikke løs":-D

 

 

Den Islandske fårehund gøede helt normalt:???:. Men til gengæld af alt der kom nærmere end 2 meter.:hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Fniiiiis hvor mange løver tror du ellers du ville møde på en udstilling..Altså andre end mig og mine løver?:mrgreen: og på et skue?? :sjov:
¨

 

Hahaha... jammen det er jo lige det:lol:... Jeg kan godt se det her bagefter.:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...