Gæst freya3010 Skrevet September 5, 2010 Rapporter Share Skrevet September 5, 2010 Lørdag var en SUPER hyggelig dag med selskab af Brigit og røntved... og ikke mindst deres dejlige Zimba... Solen manglede bestemt ikke i det nordjyske (hvilket også er tydeligt på de MEGET overbelyste billeder - der blev taget af min mor...haha). Men det korte af det lange... Freya blev BIG, og BIS 3:banan: .. og det uden et strå på kroppen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Et par billeder af brigit og røntveds lille Zimba:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Åh, kæmpe tillykke, hvor flot! Og det er jo det jeg siger! Freya er super smuk :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Åh, kæmpe tillykke, hvor flot! Og det er jo det jeg siger! Freya er super smuk :hjerte: Taaaaaaak:engel: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Taaaaaaak:engel: Det var da så lidt, det er hun jo Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Åh, kæmpe tillykke, hvor flot! Og det er jo det jeg siger! Freya er super smuk :hjerte: Jep, hvad Rikke sagde!! Jeg tror du kunne klippe hende skaldet, og hun ville stadig være super smuk! Og åååhh, hvor er Zimba dog kær. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret September 5, 2010 Rapporter Share Besvaret September 5, 2010 Stort tillykke :5up: Hun er altså også bare en smuksak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 Tillykke tillykke..Vi stod også og heppede på hende Og må man snige en lille stump pral ind? Gaia blev BIG 2..Og hun er kun lige blevet 9 måneder.. Sidste rigtige udstilling vi var på, snuppede hun certet foran langt ældre tæver..Men hun er nu også ganske godt skåret og hende overvejede jeg at sælge da hun var 8-9 uger gammel :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 Tillykke med titlerne:klap: Jeg var slet ikke rigtig oppe ved udstillingsringene og kigge, men jeg synes der var en farlig masse ballade deroppe? Gøen og skrigen (altså fra hunde). Skete der noget? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 Tillykke tillykke..Vi stod også og heppede på hende Og må man snige en lille stump pral ind? Gaia blev BIG 2..Og hun er kun lige blevet 9 måneder.. Sidste rigtige udstilling vi var på, snuppede hun certet foran langt ældre tæver..Men hun er nu også ganske godt skåret og hende overvejede jeg at sælge da hun var 8-9 uger gammel :stupid: Guuuuud var det jer!!!!!!!... Og selvfølglig må du komm med pral, kæmp tillykke med hende:klap:... (det er altid dejligt at få noget med hjem... haha) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 Tillykke med titlerne:klap: Jeg var slet ikke rigtig oppe ved udstillingsringene og kigge, men jeg synes der var en farlig masse ballade deroppe? Gøen og skrigen (altså fra hunde). Skete der noget? Tak:blink: Jeg synes ikke at der var så meget ballade fra mange hunde... Derimod var der en islandsk fårhund der vidst havde fået det forkerte ben ud af hundekurven... Den var godt nok skør:vedikke:!... så det havde sikkert været den du havde hørt.?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 Tak:blink: Jeg synes ikke at der var så meget ballade fra mange hunde... Derimod var der en islandsk fårhund der vidst havde fået det forkerte ben ud af hundekurven... Den var godt nok skør:vedikke:!... så det havde sikkert været den du havde hørt.?? Det var garanteret den... det lød i hvert tilfælde voldsomt. Der var en der gik helt i koma (gøede og pev) lige da vi lå i fællesdæk. Der stod jeg bare og tænkte "den slipper ikke løs, den slipper ikke løs, den slipper ikke løs":-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 Tak:blink: Jeg synes ikke at der var så meget ballade fra mange hunde... Derimod var der en islandsk fårhund der vidst havde fået det forkerte ben ud af hundekurven... Den var godt nok skør:vedikke:!... så det havde sikkert været den du havde hørt.?? Tror mere det var saluki-hvalpene man kunne høre..De stod nede i det bagerste hjørne overfor os..Og allesammen var åbenbart flyttet hjemmefra og blev så proppet ned i en lille hvalpegård..De havde vist lige noget de skulle have på plads indbyrdes.. De larmede. Gøede og lød farlige..Og en af dem skreg som en besat hver gang nogen af de andre kom tæt på. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 Guuuuud var det jer!!!!!!!... Og selvfølglig må du komm med pral, kæmp tillykke med hende:klap:... (det er altid dejligt at få noget med hjem... haha)Fniiiiis hvor mange løver tror du ellers du ville møde på en udstilling..Altså andre end mig og mine løver? og på et skue?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 Tillykke med de flotte resultater Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 Tror mere det var saluki-hvalpene man kunne høre..De stod nede i det bagerste hjørne overfor os..Og allesammen var åbenbart flyttet hjemmefra og blev så proppet ned i en lille hvalpegård..De havde vist lige noget de skulle have på plads indbyrdes.. De larmede. Gøede og lød farlige..Og en af dem skreg som en besat hver gang nogen af de andre kom tæt på. Der var i hvert tilfælde nogle hunde der skreg på en måde jeg aldrig nogensinde har hørt før. Troede faktisk først det var et barn:shock: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 Der var i hvert tilfælde nogle hunde der skreg på en måde jeg aldrig nogensinde har hørt før. Troede faktisk først det var et barn:shock:så VAR det de der salukier..Troede først at der var røget en unge derind som de var ved at splitte ad Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 så VAR det de der salukier..Troede først at der var røget en unge derind som de var ved at splitte ad Jeg var slet ikke klar over at hunde kunne sige sådan... ret imponerende:shock: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Røntved Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 Det var garanteret den... det lød i hvert tilfælde voldsomt. Der var en der gik helt i koma (gøede og pev) lige da vi lå i fællesdæk. Der stod jeg bare og tænkte "den slipper ikke løs, den slipper ikke løs, den slipper ikke løs":-D Den Islandske fårehund gøede helt normalt:???:. Men til gengæld af alt der kom nærmere end 2 meter.:hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 Den Islandske fårehund gøede helt normalt:???:. Men til gengæld af alt der kom nærmere end 2 meter.:hmm: Jeg syens altid de islandske fårehunde gør meget.. Ellers også er det den samme der er med på alle udstillingerne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret September 6, 2010 Rapporter Share Besvaret September 6, 2010 Fniiiiis hvor mange løver tror du ellers du ville møde på en udstilling..Altså andre end mig og mine løver? og på et skue?? ¨ Hahaha... jammen det er jo lige det:lol:... Jeg kan godt se det her bagefter. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts