Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

NM for hyrdehunde

Featured Replies

Besvaret
Slet ingen? :vedikke:

Altså vi er jo nogle stykker herinde fra, der lige er startet... og jeg kan vist med stor overbevisning sige, at ingen af os liiige er klar til NM:lol: Altså nogle af os kan ikke engang finde ud af at holde os på benene... som eksempelvis mig.:oops:

Så for vores vedkommende går der vist lige lidt tid. Ved ikke om der er andre herindefra der hyrder? Kunne forestille mig at Rikke (som vist ikke er herinde) skal med: Border Collie World

Ellers er jeg ikke så super meget inde i det der hyrdehalløj endnu.

Besvaret
Altså vi er jo nogle stykker herinde fra, der lige er startet... og jeg kan vist med stor overbevisning sige, at ingen af os liiige er klar til NM:lol: Altså nogle af os kan ikke engang finde ud af at holde os på benene... som eksempelvis mig.:oops:

Så for vores vedkommende går der vist lige lidt tid. Ved ikke om der er andre herindefra der hyrder? Kunne forestille mig at Rikke (som vist ikke er herinde) skal med: Border Collie World

Ellers er jeg ikke så super meget inde i det der hyrdehalløj endnu.

Altså hvis hyrdning i vand og bid i den meget farlige sammenrullede fodersæk indgår - så er jeg klar :mrgreen:

Besvaret
Altså hvis hyrdning i vand og bid i den meget farlige sammenrullede fodersæk indgår - så er jeg klar :mrgreen:

Hvis falde på røven i fårelort er en af disciplinerne - så er jeg bestemt også med!!:klap:

Besvaret

Hvis falde på røven i fårelort er en af disciplinerne - så er jeg bestemt også med!!:klap:

Jeg må vist til at tage mig sammen, hvis jeg også skal kunne være med :fornaermet::mrgreen:

Besvaret
Jeg må vist til at tage mig sammen, hvis jeg også skal kunne være med :fornaermet::mrgreen:

Jeg havde total forventet at du skulle med :fornaermet: