GRAND DANE Skrevet September 7, 2010 Rapporter Share Skrevet September 7, 2010 jeg var lige ved at skrive mit spørgsmål i en den her tråd men valte at ladever og starte en ny. http://www.hunde-forum.dk/sygdomme/18774-haevelse-efter-flatbid.html men tulle har noget som liner let men når man maser på det kommer der noget hvit tygt noget ud det er temlig klamt. jeg fant en mast flåt som havet fået vad den skulle ha. jeg har ikke fået nogle flåt bid har tjekket. er det det samme som i den tråd jeg linket til. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret September 7, 2010 Rapporter Share Besvaret September 7, 2010 Det lyder til at være noget betændelse du får klemt ud. Rens grundigt med klorhexidin eller vask grundigt med sæbespånevand. Læg mærke til om hun får feber eller om huden omkring åbningen bliver varm og rød, for så må du til dyrlæge med Tulle. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts