Hop til indhold

DKK Ballerup 18+19 sept. - hvem kommer?


Recommended Posts

Synes det skal indføres for hos samojederne står de samme hunde KONSTANT og vinder..... især hos tæverne... 20 certer og deromkring.. synes altså det er depri.:cry:

 

Men mine veninder mener at de havde læst det i hunden et eller andet sted, og den ene havde reseachet det på DKK's hjemmeside... men nu må vi se... tør ikke tro på noget.

 

Ja okay, det er voldsomt... Jeg synes det er frås... Jeg synes at der skal være et eller andet med at man maks. kan få 2-3 certer indtil hunden er over 15mdr. Så kunne man sige at hunden skulle opnå 1 derefter og så var den champion...

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 421
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst freya3010
Sjov og sjov :mrgreen: Lige på grænsen til at jeg besvimede, så nervøs var jeg :oops:

 

Tillykke til jer! Hun var godt nok dygtig, hende Freya :-D

 

Hihi:lol::lol::lol:... det bliver bedre jo flere gange man kommer afsted.:mrgreen:... efter nr. 30 gang eller noget:engel:... (JEG har stadig nerver!)

 

 

 

Taaaaaaak..:engel:... Ja bette-pigen gad at udstille idag.:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Ja okay, det er voldsomt... Jeg synes det er frås... Jeg synes at der skal være et eller andet med at man maks. kan få 2-3 certer indtil hunden er over 15mdr. Så kunne man sige at hunden skulle opnå 1 derefter og så var den champion...

 

Hos samojederne er det så 24 mrd.... men selvfølgelig skal det tilpasses efter race:5up:...

 

Men ja stoppet SKAL indføres... hvis SKK kn finde ud af det... ja så må DKK da også kunne:hmm:...måske man skulle skrive ind til dem:hmm:

 

Hvis vi nu er mange nok som skriver kan det være at det bliver aktuelt... (HVIS det ikke allerede er det:engel:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Godmorgen HF

 

Så er vi oppe og ved at være klar til en tur mere til Ballerup. Synes dog jeg har noget mere kvalme i dag - måske er det nerverne...:skraek:

 

Vi er at finde ved ring 13, hvis det er... Men ellers støder vi sikkert ind I nogen af jer.. :vinken:

 

/Mette

Link til indlæg
Del på andre sites

Gik lidt skidt?. 4. vinder hos labberne er da superflot. :klap:

 

Men ja, en hund kan altså opleves meget forskelligt af den samme dommer med meget kort interval. :vedikke: Det tror jeg alle udstillere har prøvet, men jeg ved ikke hvad man kan gøre ved det.

 

Red.: Glemte lige, :oops: et stort tillykke med alle HF medlemmernes flotte placeringer. :klap::klap::klap:

 

Ja, vi er også glade for placering. Og han er kun lige fyldt 2, så at klare sig så godt i åben klasse, er ikke at klage over.

Han er stadig lidt splejset, hvor mange labber er fuldt udviklet som 18 mdr's, og det sagde hun også. "Han er stadig lidt ung i kroppen"

 

Det lidt skidte var, at man nok i det mindste havde regnet med et EXCELLENT, når hun nu gav ham super placering i BHK 4 uger tilbage

Redigeret af Lab-lover
Link til indlæg
Del på andre sites

hvad tid slutter hele udstillingen og det i dag? når det nok ikke alligevel er bare så trist :cry: ville så gerne have været ude og se jer alle i ringene :cry:

 

Det slutter nok inden så længe. Mener der er store ring kl 15 eller 16(?), og så er det slut derefter...

 

/Mette

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
hvad tid slutter hele udstillingen og det i dag? når det nok ikke alligevel er bare så trist :cry: ville så gerne have været ude og se jer alle i ringene :cry:

 

De kårer jo også best in show i dag... så det varer længere ved i dag end i går.

 

Vi tog afsted kl. lidt over 5 i går og der var det slet ikke slut endnu... de manglede stadig nogle grupper i storering.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010

Så har jeg oversat kritikken igår...:engel:

 

meget symmetrisk tæve, korrekt bid, god pigment, korrekt overlinie, godt dybt bryst, typiske bevægelser, godt båret hale og smuk pels...

 

Det var beskrivelsen af min tøse-pige.:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var så vores første udstilling og det gik så fint.

Særdeles lovende, bedste hvalp (han var den eneste:lol:).

 

Meningen var at vi skulle i store ring, men Leffe blev overfaldet af en stor sort hund, der rev sig løs fra sin ejer....væltede min søn omkuld og sprang på Leffe:shock::evil:.

 

Han ville ingenting derefter, så jeg valgte ikke at presse ham og tog derfor hjem:cry:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi er i ring 10, også lidt nervøse:vinken:.

 

Ai, det er løwn! Så har jeg måske rent faktisk set dig?! Jeg har været ved ring 10 HELE dagen... Så stabyerne og så nogle andre, halvvejs ubekendte racer lidt på afstand (stod bag et telt ved Zaz-zaz).

 

Så har jeg oversat kritikken igår...:engel:

 

meget symmetrisk tæve, korrekt bid, god pigment, korrekt overlinie, godt dybt bryst, typiske bevægelser, godt båret hale og smuk pels...

 

Det var beskrivelsen af min tøse-pige.:lun:

 

Fin kritik! Men hun er altså også bare en super flot pige! :hjerte:

 

 

Nå, men for mig og Møffe gik det sådan set ganske fint! :mrgreen:

 

Vi blev Very Good, 2.vinder i Juniorklassen - der var kun fire, desværre, så det var ikke den HELT store sejrer :genert: Men fint var det! Og havde jeg bare formået at løbe i det rigtige tempo med Møffe, så tror jeg, at vi havde fået excellent :genert: Har i hvert fald fået at vide, at jeg skal løbe hurtigere både af dommer, opdrætter og en fremmed, som ville hjælpe :-D Jeg løber åbenbart for langsomt og det skulle ifølge dem være derfor, at Møffe er "løs" i fronten.

 

Og han opførte sig bare SÅ eksemplarisk, han var en fryd at have i ringen i dag! Og det på trods af, at Hansennen's Pinocchio stod foran os! Han er HELT VILDT forelsket i den hund og opførte sig som en hund på hustler i Køge, hvor den stod bag ham! :lol: Men idag stod han sq bare! Og stod! :shock: Såååå dygti'! Kun én, måske to gange flyttede han på sine ben i alt, er det ikke bare for vildt?! :shock: Jeg er bare SÅ mega stolt, må jo have gjort noget rigtig i vores træning :lun:

 

Vi mødte Zaz-zaz og jeg var en del derovre, inden vi skulle i ringen - men herefter blev jeg vist lidt asocial :oops: Sad og stenede hundene og skrev kommentarer i mit katalog, fik derfor ikke engang taget billeder af Simba i ringen ej heller :oops: Så nåede aldrig at sige tak til Zaz-zaz's gemal for at tage billeder, inden de var gået :damn: Og så faldt jeg i snak med Møffes søsters ejer. Tænk, at to søskende hunde kan have SÅ forskelligt forhold til mad... For Møffe, drejer livet sig jo nærmest bare om mad... Søster - hun har fandme nærmest været gået fra maden i en måned :shock::shock::shock: Whaaat the.....?! :shock:

 

Men sød, det er hun :lun: Og Møffe mente vist, at hun var lidt for sød :oops: Midt på åben plads begyndte han at humpe hende :oops::oops::oops:

 

Men i dag gav ryggen ikke efter, se lige en fin kritik, han har fået! :klap:

 

nice head, good darl almomnd eye, good bone, good neck and shoulder, nice topline, good angulation, moving very loose in front , with traininh the movement may improve

 

Og billeder!

 

Champion hanner i ringen

[ATTACH]32931[/ATTACH]

 

Champion hanner i ringen

[ATTACH]32932[/ATTACH]

 

Så er det vores tur!

[ATTACH]32933[/ATTACH]

 

Og der rettes lidt

[ATTACH]32934[/ATTACH]

 

Og så skal der løbes!

[ATTACH]32935[/ATTACH]

 

Et par langsomme startere ;-)

[ATTACH]32936[/ATTACH]

 

Så er vi igang!

[ATTACH]32937[/ATTACH]

 

90graders sving - Møffes kæphest :lol:

[ATTACH]32938[/ATTACH]

 

Og ståååååå

[ATTACH]32939[/ATTACH]

 

Tilretning igen ;-)

[ATTACH]32940[/ATTACH]

 

Så er bedømmelserne igang!

[ATTACH]32941[/ATTACH]

 

Møffes søster, Tinka/Tertzo's Crazy For You :lun:

[ATTACH]32942[/ATTACH]

 

Flere billeder af søster kommer, sådan, lidt spam-agtigt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var så vores første udstilling og det gik så fint.

Særdeles lovende, bedste hvalp (han var den eneste:lol:).

 

Meningen var at vi skulle i store ring, men Leffe blev overfaldet af en stor sort hund, der rev sig løs fra sin ejer....væltede min søn omkuld og sprang på Leffe:shock::evil:.

 

Han ville ingenting derefter, så jeg valgte ikke at presse ham og tog derfor hjem:cry:.

 

Øv sgu.. Er Leffe og din søn okay?

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, vi havde skam også en rigtig hyggelig dag. Resultatet var lidt så som så, Nelson fik Vg og blev 4v (med kun 4 i klassen ;-)). Han var en darling i ringen, så det var godt. Kritikken er lige lidt kedelig synes jeg, men I får den alligevel...

 

 

 

Hund noch in entwicklung, korrekt gebiss, gut getragene ohren, rictige oberlinie, brust is zu flasch, korrekt haarkleid, gut temperament.

 

 

 

Tror forresten dommeren var den samme som dømte sammyer. :hmm:Krystyna Opara fra Polen?

 

/Mette *uden billeder fra dagen*

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv sgu.. Er Leffe og din søn okay?

 

 

Ja. de er okay...tak.

Min søn forlod grædende pladsen, men vist mest skuffet over at misse store ring, vi havde ventet meget længe på.

Men Leffe gik panik bagud hver gang han så en sort hund og dem var der pludselig forbløffende mange af!!

 

Men ellers har vi haft en god oplevelse idag.

 

Vi krydser fingre for, at det ikke har skræmt ham for meget...han er ellers aldrig bange for noget.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...