Hop til indhold

DKK Ballerup 18+19 sept. - hvem kommer?


Recommended Posts

Ja, hvem kommer herinde fra? :-D Og hvilken dag, kan man forvente at se jer :blink:

 

Jeg kommer jo både lørdag og søndag :mrgreen: Lørdag er jeg at finde i samojederingen med Buddha, Freya3010 og Buju - søndag nørder jeg i berner-ringen :lol:

 

Der er åbent fra kl. 8:30 og bedømmelserne starter kl. 10:00. Det foregår i TopDanmark hallen, Ballerup Idrætsby 36, 2750 Ballerup.

 

Lørdag (gruppe 1, 5, 8, 9):

Bernerazuro - samojede-ringen - stiller Motor

Buddha - samojede-ringen - har Motor med

Freya3010 - samojede-ringen - stiller OG har Freya med :blink:

Buju - samojede-ringen

Inkognito - stiller Jessie

KarinaG - med Misja

Sonja77

Lablover - stiller Cody

Bamseida - har Nana med

Drentche - stiller sin welsh og håber på Cert :banan:

Kennel Løwchen - stiller løber ;o)

Ulla H - stiller Freddy

BlackGSD - har måske Gizmo med :lun:

Dinah

Freudika

Ascha - uden vuf

Leffe

Lille louie

Kahlia

Aina B

JeanetteH - har Luna med

Missmette

 

Måske:

*Rene*

Chr68866 - stiller

Mulline

 

Søndag (gruppe 2, 3, 4, 6, 7, 10)

Bernerazuro - berner-ringen, katalog nr. 1691 :mrgreen:

Andreadot - har Karla med, udstiller ikke

Missmette - stiller Nelson

Camilla Sjelhøj - uden hund

Mettemille - med hund, stiller ikke

Ascha - uden vuf

Leffe - stiller Leffe

KarinaG - med Misja

JeanetteH - har Luna med

 

Måske:

KarinaG - uden hund

*Rene*

Redigeret af bernerazuro
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 421
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg vil være at finde i Springer-ringen om lørdagen, hvor Jessie og jeg skal udstille for første gang siden Herning 2009.

 

Spændende - og så er jeg der ikke engang til at yde moralsk opbakning... Håber I giver den gas!

 

Endte selv med at skulle være ringpersonale hos DTK - og søndagen er måske optaget af prøve.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er meget lige til synes jeg, Misja har været med masser af gange. Det koster en billet og så mener jeg at huske der skal vacc. attest med, men er ikke sikker på det sidste.

 

tak for svar og hurra! så skal halfdan vises frem! (altså ikke i ringen, vel, selvom de nok ville tage pænt imod haltende hund med én testikel og totalt ureglementeret klip)

Link til indlæg
Del på andre sites

tak for svar og hurra! så skal halfdan vises frem! (altså ikke i ringen, vel, selvom de nok ville tage pænt imod haltende hund med én testikel og totalt ureglementeret klip)

 

Kører de ikke stadig med gæstebillet til hund? I så fald mener jeg det er 50-60 kr. for en voksen (menneske) og 130 for hunden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Kører de ikke stadig med gæstebillet til hund? I så fald mener jeg det er 50-60 kr. for en voksen (menneske) og 130 for hunden.

 

"Der er KUN adgang for tilmeldte hunde. Gæstehunde kan dog medbringes og tilmeldes udenfor bedømmelse ved indgangen. Det koster kr. 135,- pr. hund (inkl. ledsager), og man skal huske at medbringe hundens vaccinationspapirer."

 

halfdan får altså mig med i prisen - så er det ok. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeps det er 135 kr (130 i Vejen) for fører og gæstehund, og normalt gælder billetten så for begge dage. Men tjek lige, hvis I kommer lørdag. Det gør jeg ihvertfald.. Hvis og såfremt farmands bil er hjemme, så jeg kan komme afsted:-D

 

Vaccinationspapirer skal kunne fremvises ved forespørgsel. Jeg er dog aldrig blevet bedt om at vise dem, men har dem altid med.. just in case

Link til indlæg
Del på andre sites

Spændende - og så er jeg der ikke engang til at yde moralsk opbakning... Håber I giver den gas!

 

Endte selv med at skulle være ringpersonale hos DTK - og søndagen er måske optaget af prøve.

 

Jeg skal proeve, men jessie mente at det var en god ide at smide den pels hun havde for 14 dage siden og hun havde jo ikke lige meget i forvejen :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Camilla Sjelhøj

jep vi kommer også om søndagen med barnevogn/klapvogn med indhold = vores datter på 16 mdr. og vi det er så min mand og jeg :slem: desværre vil qvarko stresse for meget op så han bliver hjemme ;-)

vi skal lurer Grand danois og Riesen schnauzere om søndagen weee :banan::klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kommer kun lørdag og kun med en hvalp nemlig min Freddy.

Hjælp, har hørt, at cockerer skal bedømmes i hallen, hvad fanden, jeg troede det var en ude på det grønne hund , jeg havde.

På broudstilling i Valby 2002 var det også inde med noget skideglat underlag og en kodyl ulækker akustik.

Heldigvis gælder det intet i hans alder anden rutine.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kommer om lørdagen. Dels for at se Berner-Rikke prøve at få Motor til at arte sig i samojede-ringen :mrgreen: - dels for at nusse løver. :lun:

 

Og også for at holde mig i hånden mens de kager rundt derude, ikk, hvis nu jeg skulle gå hen og blive lidt rørstrømsk :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...