Hop til indhold

Vores græske feriebarn


skipper-odense
 Share

Recommended Posts

Vi har Laki boende et par dage mens Frigga og kæreste fejrer alene hjemme succesen :klap:

 

Laki er jo sød og nem at have på besøg, men for pokker der er gang i sådan 2 unghunde! :shock::mrgreen: I går legede de fra 10.30 til 22.30 kun afbrudt af 1½ times middagshvil samt en gåtur i skoven :shock: Vi valgte at sove med hver vores hund i nat så de kunne få hvilet ud for de var godt nok overtrætte til sidst...

 

I dag er så en hel anden historie :mrgreen: de er meget mere rolige og afslappede i hinandens selskab. De har da bestemt taget et par runder i haven, men nu kan de også finde ud af bare at ligge og slappe af sammen :lun: så hvis de fortsætter sådan er det ikke sikkert at Frigga får sin hund tilbage :slem:

 

Vores have ligner dog noget der er løgn :lol: foreløbig er der røget 3 tøjdyr så græsplænen er strøet til med diverse indmad og legemsdele :stupid: nå men så længe hundene hygger sig så er vi glade :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

haha ja det holdt desværre kun i 2 minutter for skipper lå sådan set ovenpå Lakis bagben :rolleyes:

 

Haha, ja det kan jeg egentlig godt se... Laki syntes alligevel at Skipper var lidt for tung :rolleyes:

Dejligt at de også kan finde ud af at slappe af sammen idag :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

De ser godt nok ud til at hygge sig, og jeg kan søreme da godt forstå at I overvejer at kidnappe Laki :lun:

 

Ja jeg tror der må være noget retriever gemt et eller andet sted i den korte krop for de har da totalt samme legestil :lol:

 

Og skipper er sød nok til at ligge sig ned engang imellem så Laki også kan føle han er den stærke :lun:

 

Men jeg tror nu at vi venter et års tid med hund nr 2... jeg har på fornemmelsen at Frigga ved hvor vi bor :cry::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja jeg tror der må være noget retriever gemt et eller andet sted i den korte krop for de har da totalt samme legestil :lol:

 

Og skipper er sød nok til at ligge sig ned engang imellem så Laki også kan føle han er den stærke :lun:

 

Men jeg tror nu at vi venter et års tid med hund nr 2... jeg har på fornemmelsen at Frigga ved hvor vi bor :cry::mrgreen:

 

Ja, det gør selvfølgelig projektet lidt mere kompliceret :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå vi opgav flytningen :lol: 3 dage med 2 unghunde har fået mig til at indse at jeg nok ville gå ned med stress inden længe :stupid: dagen i går var skøn :lun: de holdt hviledag og nøjedes primært med at putte og være søde.

 

Det viste sig så at de ladede op til i dag :mrgreen: nå de blev tvangsnusset i søvn for ½ time siden (lidt svært når det skal gøres på samme tid, uden de rører hinanden og jeg er alene om det :blink:) nu sidder jeg lige så stille og håber på at de sover til kl 13 :x:

 

Ej Frigga hvis du læser med så lyder det værre end det var, Laki er meget velkommen en anden gang :lun:

 

Lige et par billeder på falderebet... først vores have efter tøjdyrsmasakren :shock: og så de 2 bedste venner :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe, sad faktisk og tænkte om i går bare var sådan stilhed før stormen agtigt og det lyder det til :cool:

 

Hold da op det er jo ren tøjdyrs massakre i haven, de har haft travlt med at splitte alle tøjdyrene ad og tage indmaden ud :roll:

 

:lun: De er nu så søde sammen de to -især når de sover, hehe :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe, sad faktisk og tænkte om i går bare var sådan stilhed før stormen agtigt og det lyder det til :cool:

 

Hold da op det er jo ren tøjdyrs massakre i haven, de har haft travlt med at splitte alle tøjdyrene ad og tage indmaden ud :roll:

 

:lun: De er nu så søde sammen de to -især når de sover, hehe :slem:

 

Ja godt Laki ikke bor her permanent, det ville være dyrt i legetøj :lol: yndlingsbeskæftigelsen er åbenbart at stå i hver sin ende af et tøjdyr og så trække til.

 

For lidt siden lå skipper i sin kurv og holdt fast i det sidste hele tøjdyr mens Laki trak ham henover gulvet :shock: det er ret godt gået når nu skipper vejer det dobbelte af Laki :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja godt Laki ikke bor her permanent, det ville være dyrt i legetøj :lol: yndlingsbeskæftigelsen er åbenbart at stå i hver sin ende af et tøjdyr og så trække til.

 

For lidt siden lå skipper i sin kurv og holdt fast i det sidste hele tøjdyr mens Laki trak ham henover gulvet :shock: det er ret godt gået når nu skipper vejer det dobbelte af Laki :mrgreen:

Hahahaha, godt vi er på vej over og hente ham nu :lol::lol: Vi skylder vist Skipper et par nye tøjbamser!

 

Du skal bare prise dig lykkelig over, at det kun var en mini-ferie vist! Og husk nu, at I kan altid tage hævn ved at tage på lang ferie og bede os om at passe Skipper, så det er os der står med 2 unghunde, der kun vil dræbe tøjbamser :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...