Hop til indhold

sår under poten spørgsmål.


GRAND DANE
 Share

Recommended Posts

jeg opdaget idag at tulle havet et gremt sår aktigt noget under den ene bagpote hun lå og slikket på den vilket hun ikke plejer at gøre noget nevneverdigt men jeg forsøgte af rense det med vand det gik ikke serlig

godt hun flået poten tilsig så det er temlig følsomt så jeg nejes med at tøre det intøret blod og anet snavs vek meget forsektigt men det ser okay ud nu

det skal vil bare have ro til at hele nu.

 

jeg velle godt høre om der er noget bestemt vi skal gøre eller om

det er godt nog det jeg har gjort.???

 

jeg snakket med nogle bekente i går og vi snakket telfeldigvis om sår med betendelse og jeg fik at vide at di havet haft rektig god erfaring med at

bruge brentdoilte til at desinficere med men jeg fek ikke spurgt om det

gør pisse ondt på hunden for vis det er sånden vel jeg ikke bruge det.???

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg opdaget idag at tulle havet et gremt sår aktigt noget under den ene bagpote hun lå og slikket på den vilket hun ikke plejer at gøre noget nevneverdigt men jeg forsøgte af rense det med vand det gik ikke serlig

godt hun flået poten tilsig så det er temlig følsomt så jeg nejes med at tøre det intøret blod og anet snavs vek meget forsektigt men det ser okay ud nu

det skal vil bare have ro til at hele nu.

 

jeg velle godt høre om der er noget bestemt vi skal gøre eller om

det er godt nog det jeg har gjort.???

 

jeg snakket med nogle bekente i går og vi snakket telfeldigvis om sår med betendelse og jeg fik at vide at di havet haft rektig god erfaring med at

bruge brentdoilte til at desinficere med men jeg fek ikke spurgt om det

gør pisse ondt på hunden for vis det er sånden vel jeg ikke bruge det.???

Brintoverilte er ikke godt..Jeg ville lave en god sæbevandsblanding af brun sæbe eller sæbespåner og stikke poten ned i og skvulpe frem og tilbage så det bliver vasket uden at man rør for meget ved det..Tør det godt, sådan nærmest ved at duppe det..Så ville jeg tørre med en hårtører og sprøjte eller smøre aloe vera på..

Link til indlæg
Del på andre sites

er ikke godt..Jeg ville lave en god sæbevandsblanding af brun sæbe eller sæbespåner og stikke poten ned i og skvulpe frem og tilbage så det bliver vasket uden at man rør for meget ved det..Tør det godt, sådan nærmest ved at duppe det..Så ville jeg tørre med en hårtører og sprøjte eller smøre aloe vera på..

 

okay.

 

men vad er det da der ikke er godt ved det der Brintoverilte.?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...