Aslan Skrevet September 9, 2010 Rapporter Share Skrevet September 9, 2010 Koster omrking 538 + moms nede ved dyrelægen........... Men hvor finder jeg det billigere??? Det er vel ikke kun dyrelæge foder? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret September 9, 2010 Rapporter Share Besvaret September 9, 2010 Koster omrking 538 + moms nede ved dyrelægen........... Men hvor finder jeg det billigere??? Det er vel ikke kun dyrelæge foder? Mener kun det er dyrlægerne der må forhandle det herhjemme.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 9, 2010 Mener kun det er dyrlægerne der må forhandle det herhjemme.... Hvad hedder foderet mon på "udlandsk" Får så må man jo kunne finde det i et andet euopæisk land Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret September 9, 2010 Rapporter Share Besvaret September 9, 2010 Pudsigt nok hedder det det samme da navnet er engelsk:mrgreen: Jeg ved med sikkerhed at dette sted leverer til DK Buy Royal Canin Canine Hypoallergenic 14kg, £56.99, Veterinary Diets Products, Online Pharmacy Om disse også gør, ved jeg ikke... Royal Canin veterinary diet Hypoallergenic dog food | Royal Canin Royal Canin Canine Hypoallergenic DR21 14kg Royal Canin Vet Diets Dog (All) for Sale Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 9, 2010 Pudsigt nok hedder det det samme da navnet er engelsk:mrgreen: Altså hils ID heder stomack, så måske det var det samme med RC, Nårh Men tak for link :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret September 9, 2010 Rapporter Share Besvaret September 9, 2010 Pudsigt nok hedder det det samme da navnet er engelsk:mrgreen: Jeg ved med sikkerhed at dette sted leverer til DK Buy Royal Canin Canine Hypoallergenic 14kg, £56.99, Veterinary Diets Products, Online Pharmacy Om disse også gør, ved jeg ikke... Royal Canin veterinary diet Hypoallergenic dog food | Royal Canin Royal Canin Canine Hypoallergenic DR21 14kg Royal Canin Vet Diets Dog (All) for Sale Umiddelbart ikke det store at spare, sådan som kursen er pt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret September 9, 2010 Rapporter Share Besvaret September 9, 2010 Umiddelbart ikke det store at spare, sådan som kursen er ptNej og ingen af dem har free shipping til Danmark.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 9, 2010 Nej og ingen af dem har free shipping til Danmark.. Nix, men nu har jeg siderne til hvis kurses skulle falde :5up: (men til den tid har jeg glemt alt om denne tråd, og laver en ny ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret September 10, 2010 Rapporter Share Besvaret September 10, 2010 Nej og ingen af dem har free shipping til Danmark.. Nej - det er der gør, at prisen bliver nogenlunde det samme. Jeg bestilte J/D'en på Chemistdirect i går og med fragt kom jeg af med 575 kr. - den står vist til 649 herhjemme. Nu er jeg jo så "heldig", at fætter Eddie også er på specialkost, så vi kan slå os sammen og dele fragten. På Chemistdirect kostede fragt for 1 sæk £11 og for to £14. Nogle af de andre har vist fast fragtrate. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 10, 2010 Med 2 sække ville jeg kunne spare 140 kr. Kunne altså bedre li kursen for 1½ år siden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret September 10, 2010 Rapporter Share Besvaret September 10, 2010 Jeg plejer gerne at købe et par sække når der er kampagner på deres foder hos dyrlægen. Men ved ikke om der er nogen pt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret September 10, 2010 Rapporter Share Besvaret September 10, 2010 Jeg har brugt medicanimal.com en del. De sender til DK. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret September 10, 2010 Rapporter Share Besvaret September 10, 2010 Jeg har brugt medicanimal.com en del. De sender til DK. Men hvis det er en .com adresse, kommer der så ikke told osv oveni? Hvis det er fra USA mener jeg... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret September 10, 2010 Rapporter Share Besvaret September 10, 2010 Men hvis det er en .com adresse, kommer der så ikke told osv oveni? Hvis det er fra USA mener jeg... Nej - det er nemlig et engelsk firma, der sender fra England;-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret September 10, 2010 Rapporter Share Besvaret September 10, 2010 Nej - det er nemlig et engelsk firma, der sender fra England;-) Smart:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst n1nna Besvaret September 10, 2010 Rapporter Share Besvaret September 10, 2010 Jeg ledte jo også efter RC Vet i en anden tråd ( http://www.hunde-forum.dk/produkter-leverandorer/17248-hvor-finder-man-royal-canin-vet-billigst.html ), men jeg har stadigvæk ikke fundet en billigere løsning end noget i retningen af køb 10 få den 11. gratis.. For selvom jeg fik nogle rabatter på de engelske sider, så var det så ekstreme fragtpriser i sidste ende, at det næsten ikke var besværet værd.. Dog tænker jeg at A9s råd med tyske dyrlæger måske er værd at kigge på, hvis i kommer over grænsen en dag hvor der er åbent (som vi ikke gjorde ).. :5up: Håber du finder en løsning hvis Aslan skal have det i en længere periode, for selvom han er småtspisende som Mio, så skal han jo nok have liiidt mere end min bette splejs.. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts