Hop til indhold

RC Hypoallergenic, billigst?


Aslan
 Share

Recommended Posts

Pudsigt nok hedder det det samme da navnet er engelsk:mrgreen:

 

Jeg ved med sikkerhed at dette sted leverer til DK

 

Buy Royal Canin Canine Hypoallergenic 14kg, £56.99, Veterinary Diets Products, Online Pharmacy

 

Om disse også gør, ved jeg ikke...

 

Royal Canin veterinary diet Hypoallergenic dog food | Royal Canin

 

Royal Canin Canine Hypoallergenic DR21 14kg Royal Canin Vet Diets Dog (All) for Sale

Link til indlæg
Del på andre sites

Pudsigt nok hedder det det samme da navnet er engelsk:mrgreen:

 

Jeg ved med sikkerhed at dette sted leverer til DK

 

Buy Royal Canin Canine Hypoallergenic 14kg, £56.99, Veterinary Diets Products, Online Pharmacy

 

Om disse også gør, ved jeg ikke...

 

Royal Canin veterinary diet Hypoallergenic dog food | Royal Canin

 

Royal Canin Canine Hypoallergenic DR21 14kg Royal Canin Vet Diets Dog (All) for Sale

 

Umiddelbart ikke det store at spare, sådan som kursen er pt

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej og ingen af dem har free shipping til Danmark..

 

Nej - det er der gør, at prisen bliver nogenlunde det samme.

 

Jeg bestilte J/D'en på Chemistdirect i går og med fragt kom jeg af med 575 kr. - den står vist til 649 herhjemme.

 

Nu er jeg jo så "heldig", at fætter Eddie også er på specialkost, så vi kan slå os sammen og dele fragten. På Chemistdirect kostede fragt for 1 sæk £11 og for to £14. Nogle af de andre har vist fast fragtrate.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ledte jo også efter RC Vet i en anden tråd ( http://www.hunde-forum.dk/produkter-leverandorer/17248-hvor-finder-man-royal-canin-vet-billigst.html ), men jeg har stadigvæk ikke fundet en billigere løsning end noget i retningen af køb 10 få den 11. gratis.. For selvom jeg fik nogle rabatter på de engelske sider, så var det så ekstreme fragtpriser i sidste ende, at det næsten ikke var besværet værd.. :???:

Dog tænker jeg at A9s råd med tyske dyrlæger måske er værd at kigge på, hvis i kommer over grænsen en dag hvor der er åbent (som vi ikke gjorde :roll:).. :5up:

 

Håber du finder en løsning hvis Aslan skal have det i en længere periode, for selvom han er småtspisende som Mio, så skal han jo nok have liiidt mere end min bette splejs.. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...