Hop til indhold

Parklasse


 Share

Recommended Posts

Hvordan foregår det i parklasse, hvis nu Petrine KUN stiller op i parklasse sammen med Samson - bliver hun så befamlet? Eller ser de kun på...hvad? Om de er et nydeligt par?

 

Er det helt håbløst, når hun er tricolor og han er rød/hvid? hvad går parklasse egentligt ud på?

Link til indlæg
Del på andre sites

En falmet pisgul og en smuk papillon....synes ikke de klæder hinanden overhovedet :cool: men takker!

 

Begynder at tro der kan blive er ny trend i den pisgule farve, sådan overordnet betragtning, der kilder min dårlige smag:cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Blærerøv - de går synkront :shock:
:mrgreen:

 

Men jeg kan blive helt ked af det..Billederne er 2 år gamle.. 2 måneder senere tog vi til Bornholm og (den ene af dem) fik en flåt..Den afleverede så sødt en sygdom..Og så blev hans nyrer ødelagt :megaked:

Meeeennnn nu er så rask som han aldrig har været de sidste 2 år, igen... HAn skal snart have taget blodprøver igen.. Så nu er han helt sikkert rask :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

:genert: Kontant sprog, men skarpe observationsevner, jeg regner med at konkurenter på kommnde udstillinger og andet sjov, får en på opleveren:hjerte:

 

Vi slår nok vores 'navn' fast i papillon-verdenen, når vi kommer med vores mange slags champion og udstiller ham i parklasse med henna-farvet, kortklippet Petrine :lol: - Kennel Löwchen har ikke brug for den slags beskidte tricks.

Link til indlæg
Del på andre sites

Parklasse/Parkonkurrence (findes ikke på DKK’s internationale udstillinger)

En hanhund og en tæve af samme race og racevariant og med samme ejer.

 

Så vidt jeg husker skal de ha' været tilmeldt til alm. bedømmelse for at kunne stille op i parklasse..?

Link til indlæg
Del på andre sites

Parklasse/Parkonkurrence (findes ikke på DKK’s internationale udstillinger)

En hanhund og en tæve af samme race og racevariant og med samme ejer.

 

Så vidt jeg husker skal de ha' været tilmeldt til alm. bedømmelse for at kunne stille op i parklasse..?

 

Nej, man kan tilmeldes uden for bedømmelse og så deltage som part i parklassen (ved faktisk ikke om begge i par kan være udenfor bedømmelse :hmm:)

 

Men tak for info, troede det godt kunne være to af samme køn.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...