Petrine Skrevet September 9, 2010 Rapporter Share Skrevet September 9, 2010 Hvordan foregår det i parklasse, hvis nu Petrine KUN stiller op i parklasse sammen med Samson - bliver hun så befamlet? Eller ser de kun på...hvad? Om de er et nydeligt par? Er det helt håbløst, når hun er tricolor og han er rød/hvid? hvad går parklasse egentligt ud på? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret September 9, 2010 Rapporter Share Besvaret September 9, 2010 Parklasse er for to meget ens hunde... Som bevæger sig ens og kan stilles så det ser ud som om der kun er en hund. Mener ikke de bliver befamlet... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret September 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 9, 2010 Parklasse er for to meget ens hunde... Som bevæger sig ens og kan stilles så det ser ud som om der kun er en hund. Mener ikke de bliver befamlet... Hø hø, oki, så vinder de ihvertfald ikke tak, havde slet ikke fattet pointen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret September 9, 2010 Rapporter Share Besvaret September 9, 2010 (rettet) Jeg ledte efter en film af det... Men her er nogle billeder: Redigeret September 9, 2010 af Stjernetosse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret September 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 9, 2010 :hmm: tror jeg fanger pointen, så slipper jeg da for, at Petrine skal være langhåret! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret September 9, 2010 Rapporter Share Besvaret September 9, 2010 Uh, det var stort.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret September 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 9, 2010 Jamen jamen, de racer du viser, de er jo automatisk samme slags farve, kan du ikke finde fx lowchen-par? eller chihuahua-par? De er jo lidt mere forskelligt-farvede Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret September 9, 2010 Rapporter Share Besvaret September 9, 2010 leder lige 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret September 9, 2010 Rapporter Share Besvaret September 9, 2010 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret September 9, 2010 Rapporter Share Besvaret September 9, 2010 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret September 9, 2010 Rapporter Share Besvaret September 9, 2010 her er papilloner, men de er ret ens [media]http://www.troldalfen.dk/foto/FarOgFarfar.jpg[/media] edit - jeg er for langsom:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret September 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 9, 2010 En falmet pisgul og en smuk papillon....synes ikke de klæder hinanden overhovedet men takker! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret September 9, 2010 Rapporter Share Besvaret September 9, 2010 En falmet pisgul og en smuk papillon....synes ikke de klæder hinanden overhovedet men takker! Begynder at tro der kan blive er ny trend i den pisgule farve, sådan overordnet betragtning, der kilder min dårlige smag:cool: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret September 9, 2010 Rapporter Share Besvaret September 9, 2010 En falmet pisgul og en smuk papillon....synes ikke de klæder hinanden overhovedet men takker! Giv dem begge to en omgang henna? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret September 9, 2010 Rapporter Share Besvaret September 9, 2010 Löwchen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret September 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 9, 2010 Löwchen Blærerøv - de går synkront Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret September 9, 2010 Rapporter Share Besvaret September 9, 2010 Blærerøv - de går synkront Men jeg kan blive helt ked af det..Billederne er 2 år gamle.. 2 måneder senere tog vi til Bornholm og (den ene af dem) fik en flåt..Den afleverede så sødt en sygdom..Og så blev hans nyrer ødelagt Meeeennnn nu er så rask som han aldrig har været de sidste 2 år, igen... HAn skal snart have taget blodprøver igen.. Så nu er han helt sikkert rask Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret September 9, 2010 Rapporter Share Besvaret September 9, 2010 Blærerøv - de går synkront Kontant sprog, men skarpe observationsevner, jeg regner med at konkurenter på kommnde udstillinger og andet sjov, får en på opleveren:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret September 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 9, 2010 Kontant sprog, men skarpe observationsevner, jeg regner med at konkurenter på kommnde udstillinger og andet sjov, får en på opleveren:hjerte: Vi slår nok vores 'navn' fast i papillon-verdenen, når vi kommer med vores mange slags champion og udstiller ham i parklasse med henna-farvet, kortklippet Petrine - Kennel Löwchen har ikke brug for den slags beskidte tricks. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Whippets Besvaret September 13, 2010 Rapporter Share Besvaret September 13, 2010 Parklasse/Parkonkurrence (findes ikke på DKK’s internationale udstillinger) En hanhund og en tæve af samme race og racevariant og med samme ejer. Så vidt jeg husker skal de ha' været tilmeldt til alm. bedømmelse for at kunne stille op i parklasse..? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret September 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 13, 2010 Parklasse/Parkonkurrence (findes ikke på DKK’s internationale udstillinger) En hanhund og en tæve af samme race og racevariant og med samme ejer. Så vidt jeg husker skal de ha' været tilmeldt til alm. bedømmelse for at kunne stille op i parklasse..? Nej, man kan tilmeldes uden for bedømmelse og så deltage som part i parklassen (ved faktisk ikke om begge i par kan være udenfor bedømmelse :hmm:) Men tak for info, troede det godt kunne være to af samme køn. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts