Hop til indhold

Hjælp til minuskalk på laminatbordplade?


DaniellaJ
 Share

Recommended Posts

Ja jeg har altså været en spasser, og sat kalkfjerneren på bordpladen. Og vupti en flot hvid cirkel :stupid:. (Laminatbordplade)

 

Har læst mig til man evt. kan forsøge med grundrens eller kalkfjerner.

Men er der nogle af jer kloge husmødre/husfædre der kan hjælpe mig, så vi kan slippe for at købe en ny inden vi måske skal flytte :genert:.

har også læst mig til at en laminatbordplade kan tåle meget, er dette sandt? :hmm::genert:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har jeg ikke prøvet det med kalk fjerner som laver en ring, men i mit job som maler, kommer vi tit ud for lignende ting, som bare er umulige at fjerne fra vægge, selv efter en gang overmaling ( som jeg bestemt ikke råder til, i dit tilfælde, hihi:blink:)

 

- Men vi bruger et produkt som hedder Maxi3, som kan købes mange steder, ved det føres ved de fleste caravan centre. Det er en grønlig væske, som kan doseres efter hvad de skal bruges til ( se flasken), det tager stort set alt og er ikke særlig dyrt :klap:

 

Håber det lykkes for dig :vinken:

 

Hov det hedder MAXI 3 og ikke 5 som jeg først havde skrevet :oops:

Redigeret af Tilde
Link til indlæg
Del på andre sites

Ja jeg har altså været en spasser, og sat kalkfjerneren på bordpladen. Og vupti en flot hvid cirkel :stupid:. (Laminatbordplade)

 

Har læst mig til man evt. kan forsøge med grundrens eller kalkfjerner.

Men er der nogle af jer kloge husmødre/husfædre der kan hjælpe mig, så vi kan slippe for at købe en ny inden vi måske skal flytte :genert:.

har også læst mig til at en laminatbordplade kan tåle meget, er dette sandt? :hmm::genert:.

 

Kalkfjerner er syre, så spørgsmålet er om den hvide ring er der fordi laminaten er blevet afsyret eller er det en belægning der ligger ovenpå laminaten ??

 

:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja jeg har altså været en spasser, og sat kalkfjerneren på bordpladen. Og vupti en flot hvid cirkel :stupid:. (Laminatbordplade)

 

Har læst mig til man evt. kan forsøge med grundrens eller kalkfjerner.

Men er der nogle af jer kloge husmødre/husfædre der kan hjælpe mig, så vi kan slippe for at købe en ny inden vi måske skal flytte :genert:.

har også læst mig til at en laminatbordplade kan tåle meget, er dette sandt? :hmm::genert:.

 

Det her minus-minus giver plus koncept - kombineret med hårtørreren er altså nok til at redde min fredag aften - mange gange undskyld! Jeg aner ikke, hvad du kan gøre - men ville ikke grine af dig bag din ryg :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...