Hop til indhold

Påklædningstråden


Gæst The dogfather
 Share

Recommended Posts

Gæst The dogfather

Jeg er sikkert ikke den eneste der er virkeligt dårlig til at vælge praktisk tøj...:mrgreen:...altså mit sommertøj er bukser, sneakers og t-shirt...

Efterår og forår er Bukser, sneakers og en trøje

Vinter...bukser, sneakers og to trøjer...

 

Så nu laver jeg sgu en tråd om fornuftig påklædning...

 

hvad skal man gøre når det er koldt for ikke at føle sig som bibendum? Årsagen til at jeg går med to trøjer er nemlig at jeg føler mig meget lidt mobil i store jakker...

Link til indlæg
Del på andre sites

Termoundertøj!!!

 

 

Ikke frækt, som i WOW-du-er-nok-en-frækkert, men mere som Mmmmmhh-det-er-dejligt-varmt-selvom-det-er-koldt-udenfor!!

 

 

:mrgreen:

 

He her griner, det er et kanont råd, som nok ikke findes bedre..:klap::klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad med en Windbraker? De er ikke så store og fumsende som frakker/jakker. Ellers så er en islandssweater altså fantastisk, men ikke just fiks. :genert: Jeg har ihvertfald tilbragt mangt en vinter i sådan en fætter.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er sikkert ikke den eneste der er virkeligt dårlig til at vælge praktisk tøj...:mrgreen:...altså mit sommertøj er bukser, sneakers og t-shirt...

Efterår og forår er Bukser, sneakers og en trøje

Vinter...bukser, sneakers og to trøjer...

 

Så nu laver jeg sgu en tråd om fornuftig påklædning...

 

hvad skal man gøre når det er koldt for ikke at føle sig som bibendum? Årsagen til at jeg går med to trøjer er nemlig at jeg føler mig meget lidt mobil i store jakker...[/QUOTE]

 

En Arrak-vinterjakke - den kan bevæge sig i - og man ligne ikke en "dækmand" (og jeg kan ikke stave til den der dæk-mand :oops: mic - noget :engel:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Jeg er sikkert ikke den eneste der er virkeligt dårlig til at vælge praktisk tøj...:mrgreen:...altså mit sommertøj er bukser, sneakers og t-shirt...

Efterår og forår er Bukser, sneakers og en trøje

Vinter...bukser, sneakers og to trøjer...

 

Så nu laver jeg sgu en tråd om fornuftig påklædning...

 

hvad skal man gøre når det er koldt for ikke at føle sig som bibendum? Årsagen til at jeg går med to trøjer er nemlig at jeg føler mig meget lidt mobil i store jakker...[/QUOTE]

 

En Arrak-vinterjakke - den kan bevæge sig i - og man ligne ikke en "dækmand" (og jeg kan ikke stave til den der dæk-mand :oops: mic - noget :engel:)

 

 

Michellinmand? :D...Det er bibendum...hehe

 

Er der nogen der ved hvor man kan købe de der hættetrøjer der ligner skovmandsskjorter? :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...