Gæst The dogfather Skrevet September 9, 2010 Rapporter Share Skrevet September 9, 2010 Jeg er sikkert ikke den eneste der er virkeligt dårlig til at vælge praktisk tøj......altså mit sommertøj er bukser, sneakers og t-shirt... Efterår og forår er Bukser, sneakers og en trøje Vinter...bukser, sneakers og to trøjer... Så nu laver jeg sgu en tråd om fornuftig påklædning... hvad skal man gøre når det er koldt for ikke at føle sig som bibendum? Årsagen til at jeg går med to trøjer er nemlig at jeg føler mig meget lidt mobil i store jakker... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret September 9, 2010 Rapporter Share Besvaret September 9, 2010 Termoundertøj!!! Ikke frækt, som i WOW-du-er-nok-en-frækkert, men mere som Mmmmmhh-det-er-dejligt-varmt-selvom-det-er-koldt-udenfor!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tilde Besvaret September 9, 2010 Rapporter Share Besvaret September 9, 2010 Termoundertøj!!! Ikke frækt, som i WOW-du-er-nok-en-frækkert, men mere som Mmmmmhh-det-er-dejligt-varmt-selvom-det-er-koldt-udenfor!! He her griner, det er et kanont råd, som nok ikke findes bedre..:klap::klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret September 9, 2010 Rapporter Share Besvaret September 9, 2010 Termoundertøj!!! Ikke frækt, som i WOW-du-er-nok-en-frækkert, men mere som Mmmmmhh-det-er-dejligt-varmt-selvom-det-er-koldt-udenfor!! lyder fornuftigt.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Venus222 Besvaret September 9, 2010 Rapporter Share Besvaret September 9, 2010 Hvad med en Windbraker? De er ikke så store og fumsende som frakker/jakker. Ellers så er en islandssweater altså fantastisk, men ikke just fiks. Jeg har ihvertfald tilbragt mangt en vinter i sådan en fætter. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret September 9, 2010 Rapporter Share Besvaret September 9, 2010 Jeg er sikkert ikke den eneste der er virkeligt dårlig til at vælge praktisk tøj......altså mit sommertøj er bukser, sneakers og t-shirt...Efterår og forår er Bukser, sneakers og en trøje Vinter...bukser, sneakers og to trøjer... Så nu laver jeg sgu en tråd om fornuftig påklædning... hvad skal man gøre når det er koldt for ikke at føle sig som bibendum? Årsagen til at jeg går med to trøjer er nemlig at jeg føler mig meget lidt mobil i store jakker...[/QUOTE] En Arrak-vinterjakke - den kan bevæge sig i - og man ligne ikke en "dækmand" (og jeg kan ikke stave til den der dæk-mand mic - noget ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret September 9, 2010 Rapporter Share Besvaret September 9, 2010 Jeg er sikkert ikke den eneste der er virkeligt dårlig til at vælge praktisk tøj......altså mit sommertøj er bukser, sneakers og t-shirt...Efterår og forår er Bukser, sneakers og en trøje Vinter...bukser, sneakers og to trøjer... Så nu laver jeg sgu en tråd om fornuftig påklædning... hvad skal man gøre når det er koldt for ikke at føle sig som bibendum? Årsagen til at jeg går med to trøjer er nemlig at jeg føler mig meget lidt mobil i store jakker...[/QUOTE] En Arrak-vinterjakke - den kan bevæge sig i - og man ligne ikke en "dækmand" (og jeg kan ikke stave til den der dæk-mand mic - noget ) Michellinmand? ...Det er bibendum...hehe Er der nogen der ved hvor man kan købe de der hættetrøjer der ligner skovmandsskjorter? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret September 9, 2010 Rapporter Share Besvaret September 9, 2010 Michellinmand? ...Det er bibendum...hehe Er der nogen der ved hvor man kan købe de der hættetrøjer der ligner skovmandsskjorter? Mænnerne i min sofa siger: Jack & Jones eller i Metro Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts