Hop til indhold

Jeg hader bare at skulle til dyrelægen...


KarinaG
 Share

Recommended Posts

I morgen tidlig skal Misja og jeg til dyrelægen for hun har vist knækket en af hendes kindtænder, det ser i hvertfald sådan ud og det ser også ud til at nerven er blotlagt.

 

Så planen er at hun skal faste fra nu af og så i fuld narkose og have opereret tanden ud og mens de er i gang, have renset tænder nu hun snart fylder 8 år og lige få taget et røntgen status på hendes lunger der jo har haft lungeorme og der af følgene forandringer i lunger og evne til at trække vejret godt nok :cry:

 

Så egentlig er der jo ikke det store at bekymre sig om, jeg ved jo hvad der skal laves og også at det er "små ting".

 

Men altså jeg hader at hun skal i fuld narkose for bare tanken om den risiko, hvor lille den så end måtte være, giver mig ondt i maven :cry:

 

Så nu vil jeg gå en lang aftentur med hende og prøve at tænke på alt muligt andet og så tidligt i seng, for vi skal jo tidligt op og med bus kl. lidt over 8 for at være hos dyrelægen 8:45

 

Ja undskyld, men jeg trængte bare til at skrive, for som aftenen er skredet frem er min mave begyndt at gøre ondt og tankerne kværner jo :cry:

 

Sov godt til alle jer derude...

Redigeret af KarinaG
stavefejl-opdatering
  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Tak skal i have, dejligt sku, med et sted som her :bighug::-D:bighug:

 

Jamen det er endt ud med at hun slet ikke skal have tanden fjernet eller behandlet i første omgang :vedikke: for godt nok har hun knækket den, men så yderlig - åbenbart - at den slet ikke er i fare zone :banan:

 

Det var et helt tilfælde at den overhovedet blev opdaget for hun har intet sagt og har spist og gnavet ben helt som altid og da der heller ingen hævelse er ved tandkødet, synes min dyrelæge ikke det er nødvendigt at gøre noget ved den pt.

 

Som hun (dyllen) sagde så ser hun mange af den slags tænder især hos brugshunde der har lavet bidearbejde et helt langt liv og nogen gange ender sådan en tand med at give problemer men lige så ofte, sker der aldrig mere ved det og hunden forbliver upåvirket ligesom Misja er nu - så der skal holdes et lille øje med den og tandkødet, men thats it.

 

Så der blev heller ikke renset tænder (dyllen synes i øvrigt at hendes tænder er så fine at jeg bare skal tage mig sammen og se at få dem børstet og der med kan ordne den smule selv :oops: ) eller taget røntgen, det sidste bliver gjort ambulant på mandag for jeg vil gerne se med egne øjne at de lunger er helt 100% okay igen.

 

Så nu har Misja fået en kæmpe portion morgen mad og ligger og sover sødeligt her bag mig på sengen :vuf: - i øvrigt havde hun tabt sig lidt igen og vejer nu rent 27 kg. så ½ kg. mere og jeg stopper med mit vægt-hys på hendes vegne :genert::lol:

 

Så det er bare super og nu er der penge på bogen til et tiltrængt kiropraktor besøg, hendes lænd er blevet lidt skæv igen og hun har mistet lidt muskel masse i den ene side så det skal rettes ud endnu engang :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Yes!!

 

Hvor er det bare godt :5up:

 

Ja, nogle gange tager vi altså sorgerne på forskud :-D - men, som du også selv tit skriver.........better safe than sorry ;-)

Præcis! :-D

 

Jaah det er bare så godt :-D og jeg føler mig heller ikke spor dum eller som et pyllerhovedet (JeanetteH :fornaermet: ), for knækket er den jo og jeg kan jo ikke vide hvor meget eller lidt der skal til før der skal gøres noget :vedikke::lol:

 

 

 

 

 

 

 

J - du skal også lige ha denne her :bighug: :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmmm...jaaaa....så tror jeg ikke jeg ved hva du snakker om :vedikke: :hmm:

 

 

:engel:

 

 

Aj jeg sagde at jeg giver det til NÆSTE uge ;-) men jeg synes faktisk der er bedring på vej nu jeg er begyndt at lægge forbindingen noget strammere om selve anklen - så jeg er optimistisk :banan:

 

Ok, så du har valgt at lukke af for blodtilførelsen til foden, så du ikke længere kan mærke at det gør ondt, hvorefter du prøver at bilde mig ind at du har det meget bedre :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...