Hop til indhold

når hunden skal passes af mig . . .


Dinah
 Share

Recommended Posts

det var nu ikke sådan ment :-D.

Mente bare at den her kat er virkelig forkælet.

Hvis hun kommer op og vil ligge i sengen om natten, så tager manden sin dyne og pude og går ind i gæstesengen og sover, fordi katten vil sove i hans side af sengen ;-).

det synes jeg altså er en forkælet kat :vedikke::genert:

 

:lol: nice one! Hvis chapper vil ind i soveværelset om natten, blir han kylet udenfor på røv og albuer:engel::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehehe, han er sjov:-D

 

Jeg ville lave madrationer på den måde, ja. Men guffer og hyggestunds-guffer ville bare blive smidt i en pose, og så var det op til passeren at give, hvad og hvornår de synes:-D

 

:skraek: Hvad nu hvis passeren er glæmsom?:snusendehund::fyfy:

Link til indlæg
Del på andre sites

haha, hvor er det nice!... :D

 

Jeg er totaaalt hysterisk, og første gang Basse skulle passes havde hun både en sportstaske, en pose og en 5-liters foderspand.

Der skulle jo både være sele, line, halsbånd, flex, en ekstra sele, en anden slags halsbånd, stofkurv, dyne, par dåser torskerogn, par dåser tun, lidt legetøj, en smule godbidder, samt et par "gaver" med lidt forskellige godbidder til de hunde der boede der i forvejen.

Og hun skulle kun passes fra fredag aften til søndag middag.. :roll:

 

Nu kommer jeg bare med hund, sele, halsbånd, line og måske lidt foder, medmindre hun hellere vil spise det der er :P

 

:drille: Sådan en Weekend er herlig, uden at tænke på cykelkurv!:hundentraekker:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...