Hop til indhold

når hunden skal passes af mig . . .


Dinah
 Share

Recommended Posts

. . . . . så er det bare organiseret:mrgreen:

 

Jeg skal passe mine forældres sheltie fra i aftes kl 22 til lørdag eftermiddag.

 

Billeder viser her, hvordan tingene er organiseret fra min fars side - æblet falder vist ikke langt fra stammen:genert:

 

Følgenede står på poserne:

 

-Morgenmad fredag

-frokost fredag

-Morgenmad lørdag

-frokost lørdag

-mad-reserve

-Naggut til en særlig lejlighed

-Godbidder

-aftenhygge mens i spiser

 

Han har vist nøje regnet ud, hvormange gange hun roses på 1 dag:klap::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

. . . . . så er det bare organiseret:mrgreen:

 

Jeg skal passe mine forældres sheltie fra i aftes kl 22 til lørdag eftermiddag.

 

Billeder viser her, hvordan tingene er organiseret fra min fars side - æblet falder vist ikke langt fra stammen:genert:

 

Følgenede står på poserne:

 

-Morgenmad fredag

-frokost fredag

-Morgenmad lørdag

-frokost lørdag

-mad-reserve

-Naggut til en særlig lejlighed

-Godbidder

-aftenhygge mens i spiser

 

Han har vist nøje regnet ud, hvormange gange hun roses på 1 dag:klap::lol:

 

Det ligner noget jeg kunne finde på :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville gå i panik hvis nogen afleverede det sådan til mig :shock:

 

Hvis jeg selv skulle aflevere, så ville det hele ligge i én stor plastikpose, dog ville selv hundefoderet nok ligge i en pose for sig selv. Foderet ville være opmålt efter hvor mange håndfulde jeg nu lige fik smidt ned i, hellere lidt for meget end lidt for lidt. Godbidder og kødben ville der være rigeligt af, og gerne 8-10 forskellige slags.

 

Så herfra ville der bare blive leveret en blandet pose med godter, og så kan det være at din far ville gå lige så meget i panik, som hvis jeg fik hans potionsanretninger :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville gå i panik hvis nogen afleverede det sådan til mig :shock:

 

Hvis jeg selv skulle aflevere, så ville det hele ligge i én stor plastikpose, dog ville selv hundefoderet nok ligge i en pose for sig selv. Foderet ville være opmålt efter hvor mange håndfulde jeg nu lige fik smidt ned i, hellere lidt for meget end lidt for lidt. Godbidder og kødben ville der være rigeligt af, og gerne 8-10 forskellige slags.

 

Så herfra ville der bare blive leveret en blandet pose med godter, og så kan det være at din far ville gå lige så meget i panik, som hvis jeg fik hans potionsanretninger :lol:

 

hehe helt sikkert:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej det da meget fedt, tror jeg ville være glad for det på den måde.

især når det en Sheltie der skal man jo passe på vægten.

 

vis jeg aflevere zita noglesteder så har jeg også ordnet mad i poser.

og godbider giver de bare hvad der er brug for - hun bliver aldrig fed den hund :roll:

 

Passer også hunde i øjeblikket men bor i dem jeg passer fors hus så her vejer jeg bare maden som jeg plejer når jeg passer dem :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

hehe, jeg har lige gjort det samme ved mine søskende der passede hunde en weekend:blink:

 

Sheilas mad var målt op i poser med dage på og de piller hun skulle have i hver sin pose med dage og tidspunkter på...

 

Men ellers var det bare: Mysla skal have en håndfuld morgen og aften og godbidder og tyggeben er i kassen:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

haha, hvor er det nice!... :D

 

Jeg er totaaalt hysterisk, og første gang Basse skulle passes havde hun både en sportstaske, en pose og en 5-liters foderspand.

Der skulle jo både være sele, line, halsbånd, flex, en ekstra sele, en anden slags halsbånd, stofkurv, dyne, par dåser torskerogn, par dåser tun, lidt legetøj, en smule godbidder, samt et par "gaver" med lidt forskellige godbidder til de hunde der boede der i forvejen.

Og hun skulle kun passes fra fredag aften til søndag middag.. :roll:

 

Nu kommer jeg bare med hund, sele, halsbånd, line og måske lidt foder, medmindre hun hellere vil spise det der er :P

Link til indlæg
Del på andre sites

vi havde ingenting med da cujo skulle passer hos lonny/luna :lol:

jeg havde fuld tiltro til lonny's evner :mrgreen::blink: og hendes hapser :mums:

 

Det kan jeg godt forstå. :-D

Der kan jo også være mange årdager til det. Måske synes faderen Dina har travlt og vil gøre det let for hende osv. Og måske har hun ikke længere selv en masse guffere liggende osv osv. Men synes det ser :lun: ud med de madpakker.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan jeg godt forstå. :-D

Der kan jo også være mange årdager til det. Måske synes faderen Dina har travlt og vil gøre det let for hende osv. Og måske har hun ikke længere selv en masse guffere liggende osv osv. Men synes det ser :lun: ud med de madpakker.

 

:mrgreen: ret sikker på, at det er en blanding af kontrol, kærlighed, perfektionisme og hjælpsomhed fra min fars side.

Selvom jeg ikke havde været på krykker for tiden, så ville han ha gjort det sådan alligevel:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hahaha hvor sjovt :-D.

Så er de da sikre på at hunden fården rigtige mængde mad :-D

 

Sådan er nogle fra min familie også da vi skulle passe deres kat, alt stod på et papir hva vi skulle gøre. Og den kat var 16 år så den lavede ikke andet end at sove og var hamrende forkælet, den havde to katterbakker en til l*** og en til når hun tissede :shock:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hahaha hvor sjovt :-D.

Så er de da sikre på at hunden fården rigtige mængde mad :-D

 

Sådan er nogle fra min familie også da vi skulle passe deres kat, alt stod på et papir hva vi skulle gøre. Og den kat var 16 år så den lavede ikke andet end at sove og var hamrende forkælet, den havde to katterbakker en til l*** og en til når hun tissede :shock:.

 

:lol::lol: smart m to kattebakker :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og den kat var 16 år så den lavede ikke andet end at sove og var hamrende forkælet, den havde to katterbakker en til l*** og en til når hun tissede :shock:.

 

Min kat har nu også 2 kattebakker;-) Han bruger dog begge til begge dele, men da han har tendens til krystaller i urinen, får han speciel kost, der gør at han tisser oftere..

 

Jeg betragter det ikke som forkælelse, at der er to bakker, men som en forhindring i at han bruger mine møbler og Luna's senge/tæpper:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

:klap: haha hvor godt! og endnu en hund der elsker ostehapser :slem: Izzie elsker hvis jeg bare åbner den en lille smule så hun selv skal kæmpe med at få osten ud, sådan en aktiverings ting :blink:

 

Skal lige siges at ostehapsen her skal presses ind i alle huller på det vedlagte lille kødben, og når hun har spist indholdet i det endet snoede ben skal resten af osten smørres på det, hun ikke gider at spise:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Min kat har nu også 2 kattebakker;-) Han bruger dog begge til begge dele, men da han har tendens til krystaller i urinen, får han speciel kost, der gør at han tisser oftere..

 

Jeg betragter det ikke som forkælelse, at der er to bakker, men som en forhindring i at han bruger mine møbler og Luna's senge/tæpper:-D

 

det var nu ikke sådan ment :-D.

Mente bare at den her kat er virkelig forkælet.

Hvis hun kommer op og vil ligge i sengen om natten, så tager manden sin dyne og pude og går ind i gæstesengen og sover, fordi katten vil sove i hans side af sengen ;-).

det synes jeg altså er en forkælet kat :vedikke::genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...