Gæst Liinda Skrevet September 12, 2010 Rapporter Share Skrevet September 12, 2010 Hej, jeg er en nybegynder i at udstille og så tænkte jeg på om nogle vil give mig nogle råd hvad jeg ikke skal gøre og hvad jeg skal gøre. Jeg har en hund som er bl. mellem shetland sheepdog/papillion - hunhund, som er 4 år gammel, men hende jeg kan ikke tage med til udstilling, fordi hun er en bl. Men så har jeg en japansk spids som vil være 7 mdr. på det tidspunkt, det er i næste måned' i Bredsten. & I næste uge vil jeg købe en udstillingline. Vi er igang med at lære at stå og det går okay fint. :5up::5up::5up: Skal de løbe på venstre side eller på højre? & hvor skal jeg sætte snoren på ham - nogen, sætter den der ved skulderen, men det er på en anden race, og noget sætter dem helt ved hovedet/halsen...? Hvordan kan jeg lære ham løbe ved siden af mig. Jeg har tænkt mig at prøve ringtræning, men ikke nu, vil lige øve en smule. Så nogle ekstra råd, vil jeg blive RIGTIG glad. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret September 12, 2010 Rapporter Share Besvaret September 12, 2010 Jeg går ikke selv udstillinger, men har da været tilskuer på et par stykker efterhånden... mit bedste råd til dig må være at tage til ringtræning - det koster næsten ingenting og der kan du få svar på alle dine spørgsmål... ellers er der vist også kommet en bog for ikke så længe siden, som vist er ganske udemærket for nybegynder-udstillingsmennesker Hundeudstillinger - En herlig hobby * Ny bog af Hanne Mathiasen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...