Hop til indhold

smerter? Kløe? Eller bare en mærkelig vane?

Gæst Miss_menelli
 Share

Recommended Posts

Gæst Miss_menelli

Kaia er begyndt at være meget fokuseret på bagdelen, bagpoterne og lænden.

Hun kan dreje rundt om sig selv og sige mærkelig lyde (smider lige en video i eftermiddag) - Nogle gange er det bagpoterne hun gnaver i, andre gange er det lænden eller halen og igen andre gange er det bagdelen hun fokusere på og gnaver i.

Hun virker en smuuuule utilpas med halen let mellem benene, ørerne tilbage og let smasken, når jeg trykker på bagdelen og lænden.

Men hun halter ikke, virker ikke til at have mindre energi eller decideret ondt. hun spæner stadig rundt som en anden galning når vi går tur og herhjemme - Så ud over det nævnte virker hun rask og frisk.

Omvendt, så satte hun sig efter endnu en jagt efter bagdelen i går aftes og gav sig til at pisse i sengen, hvilket ellers ALDRIG er sket før og hun er helt renlig.

Der er tydeligvis noget der irritere hende, men hvad skal jeg se efter og er der noget jeg skal være opmærksom på?

Kan det bare være en dårlig vane og frustration over at bagdelen er så langt væk, at hun ikke kan nå den, at hun er så hysterisk med det?

Eller skal vi bare afsted til dyrlægen? :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville få hende tjekket, men jeg er også lettere panisk omkring hunde og smerter. Det kan være analkirtlerne, men det kan også være noget en kiropraktor kan rette på, hvis noget har sat sig i klemme e.l., det kan også være at noget gør ondt - det behøves de desværre ikke halte for.

Hvad gør hun når hun vågner om morgenen? Hvis du ikke bevæger dig og hun vågner af sig selv, ligger hun så og slikker sig bagi eller er hun lidt stiv før hun kommer i gang - eller strækker hun sig og går i gang med dagens gøremål (vække Bamse, jer)?

Vi får Motor røntgenfotograferet når han fylder 1 år, jeg har talt med Ølstykke Dyreklinik (Jeanettes dyrlæge), der koster hofter, knæ & albuer 2300kr.

Link til indlæg
Del på andre sites