Hop til indhold

Nogen, der har plads til lille mig?


Inkognito
 Share

Recommended Posts

Er der ikke en, der har plads til lille mig og min mor? Jeg vil gerne flytte hjemmefra.....

 

Igår kom min far hjem med en ny slags lampe - den havde sådan et blåt skær og han snakkede om, at nu skulle de utyske dø.... Jeg ved ikke hvad Mollie og jeg havde gjort ham :cry:

Min mor rystede bare på hovedet af ham og sagde, at det nok havde været nemmere med en elektrisk ketcher :shock:

 

Lige pludselig begyndte den der mærkelige lampe at sige nogle sjove lyde og jeg var sikker på, at den ville komme over og spise mig, men min far grinede bare og sagde, at nu fik de endelig som fortjent..... :confused:

 

Jeg valgte dog at sætte mig op bag min mors hovede - hun plejer at være god til at beskytte mig fra de farlige ting.

 

Lampen blev ved med at sige mærkelige lyde med jævne mellemrum og jeg turde simpelthen ikke flytte mig fra min mors hovedpude, så jeg valgte at lægge mig til at sove der..... Min mor gryntede lidt, men valgte så at finde en anden pude og lægge sig helt tæt på mig :banan: Jeg vidste jeg kunne regne med hende..... :lun:

 

Min mor blev dog sur på min far i løbet af natten og han fik besked på at slukke den, da jeg vistnok kom til at kradse hende af forskrækkelse over de mærkelige lyde.....

 

Det fik min far til at udbryde: Jamen, de åndsvage myg æder mig og lampen har virkelig fået zappet nogle stykker..... :damn:

 

Jeg er stadig ikke overbevist om, at lampen ikke vil spise mig, så hver gang den bliver tændt, så går jeg over til min moar og jeg har altså sovet fint i nat på min mors hovedpude - jeg ved ikke hvad hun brokker sig over, men hun nævnte noget med hold i nakken her til morgen... Nogen der ved hvad det er? :mrgreen:

 

Så jeg har besluttet, at jeg gerne vil flytte hjemmefra, hvis jeg kan få min mor med :-D Nogen, der har plads til os?

 

Mange :vuf: fra

Jessie.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej super søde Jessie

 

Selvfølgelig må du gerne flytte hjem til mig - så kan vi også lege greyhound hele tiden :klap:Men du skal bare ignorerer ham der Alto, som jeg også bor sammen med - han er nemlig ikke god til at lege de der løbelege,for han er mega tung i rø... :mrgreen:

 

:vuf: Fra Sookie

 

Hej Sookie.

 

Tak for tilbuddet :-D Kan Alto så ikke bare flytte hjem til Mollie? Hun gider heller ikke løbe så stærkt som mig.....

 

Min mor siger at, det er fordi Mollie ikke kan løbe stærkt, men så kan hun jo bare lade være med at stå så tæt på fodertruget :slem:

 

Jeg må forresten gerne komme ud og løbe sammen med dig en dag, hvis du kan?

 

Mange :vuf: fra

Jessie.

 

Det er da også helt vildt tarveligt at komme hjem med sådan en åndsvag lampe, hvis han ville af med jer, så kunne han jo bare sige det :ae:

 

Men du er altid velkommen herhjemme, så kan vi lege lidt fangeleg igen :banan:

 

Ja, jeg forstår heller ikke hvorfor han ikke bare siger, hvis han vil af med os....

 

Min mor har nævnt noget med at jeg bare skal give ham et ultimatum: mig eller lampen..... Jeg ved ikke rigtig hvem han vil vælge så :oops: Jeg er vist ikke så god til at fange de dersens myg, som lampen er.....

 

Mange :vuf: fra

Jessie.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, jeg forstår heller ikke hvorfor han ikke bare siger, hvis han vil af med os....

 

Min mor har nævnt noget med at jeg bare skal give ham et ultimatum: mig eller lampen..... Jeg ved ikke rigtig hvem han vil vælge så :oops: Jeg er vist ikke så god til at fange de dersens myg, som lampen er.....

 

Mange :vuf: fra

Jessie.

 

Nej, jeg kan jo godt se problemet hvis du ikke er helt sikker på hvem han vælger :ae:

 

Kan du ikke liste op og komme til at vælte den der dumme lampe, så den går i stykker, eller få din mor til at tabe en kop vand ned oven i den(husk lige at din mor vist helst ikke skal røre ved lampen imens)?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...