Hop til indhold

Hyrdehunde og hygge søges - fortsat


bernerazuro
 Share

Recommended Posts

  • Svar 395
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Synes alle hundene var super dygtige, også tilskuer jagthundene! (Spekulerer lidt i om de har fået opereret stemmebåndene ud :hmm: Synes de var faaarligt stille - eller osse kunne jeg bare ikke høre dem for min egen hund :rolleyes:).

 

Også tak til AFE (hvis hun nogensinde kigger herind igen), hun var virkelig også flink. Faktisk hendes skyld at vi overhovedet kom på den her tur :5up:

 

Er det så nu jeg bare skal pudse glorien, og bare sige at Gizmo er godt opdraget :blink: :engel::lol: Og så bare lade den ligge der, og være glad for at I ikke har oplevet ham på slap line :engel::lol:

 

Vi er klassens klovn til træning kan jeg så fortælle...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Jeanett
Så har jeg grovsorteret og er nede på 680 billeder:mrgreen:

 

Nu skal jeg så i gang med selve redigeringen:genert::shock::lol::lol:

 

Og fåååårk de der jerngitre er da trælse.. Jeg ved godt de er nødvendige, men altså:evil: Så billederne er jo altså med jerngitre foran.. :???:

 

Nå, i gang med photoshop..

 

 

Glæder mig stadig så meget til at se billeder... Hvem tog egentlig ellers billeder? Jeg fik desværre ikke taget så mange, da kameraet gik død for strøm

Link til indlæg
Del på andre sites

Glæder mig stadig så meget til at se billeder... Hvem tog egentlig ellers billeder? Jeg fik desværre ikke taget så mange, da kameraet gik død for strøm

 

Jeg ved at Buddha og mand tog billeder, og så ved jeg faktisk ikke hvem mere:oops:

 

Har redigeret lidt billeder af 5 hunde, men jeg er nødt til at gå i seng nu, kan næsten ikke se ud af øjnene.. Så I må vente med resten til i morgen, sorry..

 

Disse billeder er alle fra før frokost, og Laddie er IKKE imponeret:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Forresten, den, der lavede chokolade drømmekage muffins - hip med opskriften, for nøj, de var gode :D

Det var så men bare mig der ikke kunne beslutte mig for formkage eller muffins og derfor lavede en helt alm., drømmekage og hældte det i muffinforme :mrgreen:

 

Lav din yndlings drømmekage/en alm. drømmekage og så Af ekstra ting puttede jeg 3 tsk. ægte kakao i dej og 1½ tsk. ditto i topping, 3 spsk. orange marmelade i dejen - røre meget grundigt og så ellers bare i muffinforme ;-)

 

Fylde formene i str. 1 dl. halvt op, bage på bageplade på nederste rille i varmluft oven i ca. 20 min. på ca. 160 grader og så lav topping, put på (evt. lige stik en finger ned i muffinsne så topping kan være der, da de hæver en hel del) og ind igen i ca. 5 min./til de er færdigbagt/test med en skarp kniv - køle lidt på en rist og så mums :blink:

 

Har du rigtig chokolade (mindst 70%) så hak 100g. ud i små stykker og rør i dejen, det var min mening men jeg var løbet tør for god mørk chokolade.

Link til indlæg
Del på andre sites

Glæder mig stadig så meget til at se billeder... Hvem tog egentlig ellers billeder? Jeg fik desværre ikke taget så mange, da kameraet gik død for strøm

 

Jeg har lavet en tråd, hyrdehunde i alle størrelser, den ligger under "vis mig din perle" - der er også billeder af Laddie'en :-D (hvis altså du ikke allerede har opdaget det :genert:)

Link til indlæg
Del på andre sites

1000 tak for gode billeder Jeanette :5up:

 

nårh hvor er kiki sød og skæg men prof hyrdehund bliver min gamle tøs nok ikke men hyggee sig og tændt blev hun ihvertfald til sidst :engel:

 

Koda er bare sej hvor han styrede man skal helt klart gøre noget mere ud af hyrdning med ham skal han næsten have lov til :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

1000 tak for gode billeder Jeanette :5up:

 

nårh hvor er kiki sød og skæg men prof hyrdehund bliver min gamle tøs nok ikke men hyggee sig og tændt blev hun ihvertfald til sidst :engel:

 

Koda er bare sej hvor han styrede man skal helt klart gøre noget mere ud af hyrdning med ham skal han næsten have lov til :mrgreen:

 

Jaah han var sej:-D Og Kiki er da bare herlig:lun:

 

Kan du kopiere billederne derinde fra? Så gør du bare det, hvis du vil, altså:mrgreen::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og i guder hvor er Motor smuk :lun:

 

Lige før man overvejer en sammy en dag når man har oplevet ham :engel:

 

Jaah :klap: Jeg ønsker mig jo også en Kiki 2, så hvis nu vi kunne klone hundene, så kunne vi bytte lige over :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja jeg vil rigtig gerne, men må indrømme at det begynder at blive for koldt til at jeg kan være ude en hel dag:oops:

 

Det er selvfølgelig rigtig og tror ikke, Anne ser lyst på det, hvis vi starter et lejrbål lige foran roundpen'en :mrgreen: (det ku' ellers være hyggeligt! Og så med snobrød til und alles :mums:)

 

Er der så stemning blandt folk for snarest muligt eller at vi skal vente til foråret? :-D Hvis vi skal gentage, that is :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er selvfølgelig rigtig og tror ikke, Anne ser lyst på det, hvis vi starter et lejrbål lige foran roundpen'en :mrgreen: (det ku' ellers være hyggeligt! Og så med snobrød til und alles :mums:)

 

Er der så stemning blandt folk for snarest muligt eller at vi skal vente til foråret? :-D Hvis vi skal gentage, that is :blink:

 

Jeg syntes bestemt at det tåler en gentagelse :5up:

 

Men stemmer nok for at det venter til foråret (det tidlige forår :mrgreen: ), det er, for nogle af os, ikke nogen hel billig tur :engel: Og som I er inde på er det ved at være den kolde -og mørke tid..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...