Hop til indhold

Kammelegerater


Gæst doktorlaila
 Share

Recommended Posts

Gæst doktorlaila

Vi skal da have endnu en billedtråd :slem:

 

Bulldogs og deres legekammerater. Kenzo har jo lidt af et ego, så han leger ikke altid lige pænt, men han har fået sig en ven i Charlie, en lille baby buller :lun:

 

* på billede 5, er drengene endt på bordet - læg mærke til, at Kenzo kun har øjne for bagværket i papirsposen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi skal da have endnu en billedtråd :slem:

 

Bulldogs og deres legekammerater. Kenzo har jo lidt af et ego, så han leger ikke altid lige pænt, men han har fået sig en ven i Charlie, en lille baby buller :lun:

 

* på billede 5, er drengene endt på bordet - læg mærke til, at Kenzo kun har øjne for bagværket i papirsposen.

Ååååååååååååårh :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tusind tak for de skønne billeder af Kenzo og hans legekammerat.

 

Jamen så fortsætter vi da lige med lidt billeder Eddie og hans bedste legekammerater.

 

Først hans faaaar ;-)...., hans yndling!!!! (billedet er af lidt dårlig kvalitet, men elsker simpelthen det billede af de to..:hjerte:)

 

lisbeth-storm-albums-eddie-picture15407-far-og-son-der-holder-af-hinanden.jpg

og så naturligvis søde kusine Liva :lun:. Check lige det sidste billede af dem. Der er intet som et godt retriver-lamse-lår..mmmmmm :blink:

lisbeth-storm-albums-eddie-picture17051-juli-2010-022.jpg

lisbeth-storm-albums-eddie-picture17052-060.jpg

 

og sidst men ikke mindst hans gode legekammerat Victor, en skøn engelsk bullerbasse, han er et hit :vuf:.

lisbeth-storm-albums-eddie-picture17053-untitled.bmp

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi skal da have endnu en billedtråd :slem:

 

Bulldogs og deres legekammerater. Kenzo har jo lidt af et ego, så han leger ikke altid lige pænt, men han har fået sig en ven i Charlie, en lille baby buller :lun:

 

* på billede 5, er drengene endt på bordet - læg mærke til, at Kenzo kun har øjne for bagværket i papirsposen.

 

Og hvor er de i øvrigt smukke sammen..:klap:Og sikke en "loverboy" Kenzo er hi hi... Eddie er "powerdog" på hans K9 he he..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst doktorlaila
Og hvor er de i øvrigt smukke sammen..:klap:Og sikke en "loverboy" Kenzo er hi hi... Eddie er "powerdog" på hans K9 he he..

 

Ja det er lidt ironisk - i starten humpede han alt og alle :P Han har også gentleman og bodyguard :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst doktorlaila
Tusind tak for de skønne billeder af Kenzo og hans legekammerat.

 

Jamen så fortsætter vi da lige med lidt billeder Eddie og hans bedste legekammerater.

 

Først hans faaaar ;-)...., hans yndling!!!! (billedet er af lidt dårlig kvalitet, men elsker simpelthen det billede af de to..:hjerte:)

 

lisbeth-storm-albums-eddie-picture15407-far-og-son-der-holder-af-hinanden.jpg

/OUOTE

 

Jeg bliver lige rørt, hver gang jeg lurer dine billeder og finder det der :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tusind tak for de skønne billeder af Kenzo og hans legekammerat.

 

Jamen så fortsætter vi da lige med lidt billeder Eddie og hans bedste legekammerater.

 

Først hans faaaar ;-)...., hans yndling!!!! (billedet er af lidt dårlig kvalitet, men elsker simpelthen det billede af de to..:hjerte:)

 

lisbeth-storm-albums-eddie-picture15407-far-og-son-der-holder-af-hinanden.jpg

/OUOTE

 

Jeg bliver lige rørt, hver gang jeg lurer dine billeder og finder det der :lun:

 

Tak, hvor er det sødt sagt :-D. Jamen Eddie forguder hans far og omvendt...

Link til indlæg
Del på andre sites

Vil da lige se om jeg kan lufte valde og hans venner herinde, hvis jeg kan få det til at virke :-D

Første bileld er hans nye ven Ludvig, en fransk mere. Billed nr 2 er min datter, de er som hun selv siger, bedste venner og på 3 billed er det Samson han leget med.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...