Hop til indhold

Se hvad Kimmi laver, når jeg ikke er hjemme....


Splinten, mor og mig
 Share

Recommended Posts

Gæst Malene Nielsen
Hmmm.... min hund er riiiiimeligt impulsstyret :mrgreen: ADHD-hunden fra helvede :lun:

 

Og hvem er det man siger ens dyr ligner?! :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

ÆÆÆÆLSKER kimmi og hendes 'tvangs'handlinger. Ihhh hvor er den hunden roden til meget morskab!!

 

Og sådan som hun logre under IPO-træningen, ser du hende vist aaaaldrig mere til lydighed, rally, hyrdning eller lign.:sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Hey hey.... jeg er både mega-doven :genert: og skal planlægge alt ned til mindste detalje, før jeg gør noget :mrgreen: Eller.... bare doven så... ligner nok mest Vilya :genert:

 

Hmm, ved du ikke at man ikke må lyve... så får hunden sorte pletter i pelsen... eller nowet :hmm:

 

Har forresten glemt... hvor mange timer er det du arbejder om ugen..og har du nogle fritidsinteresser.. altså udover Somersby ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm, ved du ikke at man ikke må lyve... så får hunden sorte pletter i pelsen... eller nowet :hmm:

 

Har forresten glemt... hvor mange timer er det du arbejder om ugen..og har du nogle fritidsinteresser.. altså udover Somersby ;-)

 

Heldigt, at man ikke kan se det :engel:

 

Jeg har da masser af fritidsinteresser, der inkluderer Somersby.... også et par stykker, der ikke gør... hundene f.eks. Men ellers går Somersby fint til madlavning og hf inden sovetid :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...