Hop til indhold

Oops he did it again :-)


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

Eller skulle jeg bare kalde det Bobos praletråd?

Vi var på udstilling igår i Varde. Og Bobo fik cert igen.. Så nu er han dansk champion :mrgreen: .. Han blev bedste hanhund og bedst i racen.. Og sørme om ikke han blev BIG 2 (bedst i gruppen, selskabshunde).. Altså en Löwchen i mellem de 4 bedste?? Vi var helt målløse og meget glade :-P

 

Her kommer lige et billede af fyren.. Som tog det med ophøjet ro.. Det er vel ligesom ikke sådan noget man behøver hidse sig op over, vel??

Link til indlæg
Del på andre sites

Eller skulle jeg bare kalde det Bobos praletråd?

Vi var på udstilling igår i Varde. Og Bobo fik cert igen.. Så nu er han dansk champion :mrgreen: .. Han blev bedste hanhund og bedst i racen.. Og sørme om ikke han blev BIG 2 (bedst i gruppen, selskabshunde).. Altså en Löwchen i mellem de 4 bedste?? Vi var helt målløse og meget glade :-P

 

Her kommer lige et billede af fyren.. Som tog det med ophøjet ro.. Det er vel ligesom ikke sådan noget man behøver hidse sig op over, vel??

 

Næ hvorfor hvorfor hidse sig op. Han ved da han er en flot fyr.

 

Kæmpestort tillykke med den flotte titel.

 

Dansk champion. Det er da noget der vil noget.

 

I må da være rævestolte?.

 

Han ser også flot ud på billedet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Eyecatcher
Hvor er det flot!

Og din datter ser glad ud :-D

-Og har også gjort sig fin i udstillingsdress, rigtig proff af dem begge :5up:

Det var jeg .. For vidste at mor var pavestolt over placeringen :oops:

Tro mig, det var en plage at have skjorte og blazer på, for var helt solskoldet inden under.

Men han kan vist takke sig selv for at være så smuk og dygtig.

tsssh - mor lokkede han med en HEL skive salami , hvis han vandt - tsssch :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mange tak alle sammen :mrgreen:

Vi er også meget stolte af ham.

 

Annemarie - angående skodfoderet, så brokkede han sig også over det.. Han vil tage det med til Norge og sætte det som præmie i en klasse han ikke selv vinder :-P

Jeg undrede mig lidt over at det var pedigree, der var sponsor.. Eukanuba er jo ellers hovedsponsor hos DKK. Men det var måske fordi det var en kreds der stod for udstillingen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Mange tak alle sammen :mrgreen:

Vi er også meget stolte af ham.

 

Annemarie - angående skodfoderet, så brokkede han sig også over det.. Han vil tage det med til Norge og sætte det som præmie i en klasse han ikke selv vinder :-P

Jeg undrede mig lidt over at det var pedigree, der var sponsor.. Eukanuba er jo ellers hovedsponsor hos DKK. Men det var måske fordi det var en kreds der stod for udstillingen.

 

 

god plan han har :lol:

 

Pedigrre er sgu sponsor mange steder og folk tror så det er godt...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Eyecatcher
TILLYKKE MED RESULTATET :klovn: - utroligt hvad løftet en skive salami kan udrette :engel: :mums:

 

Haha ja. Ligeså snart vi kom ud af ringen så kan jeg også love dig at han huskede os på at vi havde lovet ham en skive salami :mrgreen: Haha, men han fik som vi lovede :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst Karinajarl
Eller skulle jeg bare kalde det Bobos praletråd?

Vi var på udstilling igår i Varde. Og Bobo fik cert igen.. Så nu er han dansk champion :mrgreen: .. Han blev bedste hanhund og bedst i racen.. Og sørme om ikke han blev BIG 2 (bedst i gruppen, selskabshunde).. Altså en Löwchen i mellem de 4 bedste?? Vi var helt målløse og meget glade :-P

 

Her kommer lige et billede af fyren.. Som tog det med ophøjet ro.. Det er vel ligesom ikke sådan noget man behøver hidse sig op over, vel??

åhhhh.. Han er dejlig.. Im in luv :engel: Hvor er han bare smuk

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...