Hop til indhold

Uhyggeligt!


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Åh da, lige som man hele tiden tror at NU er hunden ved at ramme den skønt ventede rolige fase.. så finder han på noget nyt.

 

Han er begyndt at være alene hjemme 5 timer, jeg har så haft ham på skype for at tjekke at han ikke pev eller gøede. Der opdagede jeg så, at når menneskerne er ude - så sover hunden og katten i sengen :hmm: Min hund som ALDRIG gider ligge og hygge :fornaermet:

 

Nå, i går tog jeg så en morfar, havde været på job 17 timer fredag og sovet cirka 6 timer, var dødeligt træt.. Først kunne katten ikke finde ud af om den skulle sove under eller over dynen. Endelig ro.. ahh.. så begyndte båden at vugge (som den gør 3-4 gange dagligt), SÅ blev hunden bange!

 

Op i sengen, ned af sengen, op i sengen, ligge på mine ben, ligge ved siden af mine ben, træde mig i maven, ned af sengen - op ned op ned :evil:

Tilsidst gik det op for mig, at det vildt skræmmende var, at 2 gryder (sådan pænt roligt) bankede sammen OG at toiletdøren vovede at klapre!

 

Så måtte jeg jo stå op og flytte gryder og lukke dør. Så blev der endelig ro og hunden faldt endda i søvn i sengen med mig og katten :lun:

 

Om aftenen går vi så allesammen i seng (dvs hunden på gulvet som normalt). Minsandten om båden ikke vugger igen - Motor springer fluks op i sengen og lægger sig ovenpå os begge 2, og altså, der er SLET ikke plads til en hund når der ligger 2 mennesker :lol: Endnu engang var det toiletdøren...

 

Anders har været en god hundefar i dag, toiletdøren er blevet lavet og kan aldrig larme mere :hjerte:

Udover det... så det nu meget hyggeligt med en lille plysbold i fodenden..

[ATTACH]33289[/ATTACH][ATTACH]33290[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Stakkels lille Motor da, at i ikke skammer jer at tvinge ham til at bo på sådan en uhyggelig båd, nå...:slem:

 

Du har ret.. Måske melder han mig til dyrenes beskyttelse hvis jeg en dag glemmer min mobil hjemme :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe, lille Motor dog! :lun:

 

Og kan godt li', at han sover i sengen, når I ikke er der! Gad vidst om Møffe kunne finde på det? :hmm: Tror jeg faktisk godt... For sidder på mit værelse pt og ja, hvor er kræet? Primært i sengen (omend han pruster og stønner)!

 

Og så gider han kun at ligge og putte med mig i få minutter hver aften! :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...