Hop til indhold

Højde på autobur?


Gæst TheMutts
 Share

Recommended Posts

Hej!

 

Jeg har lige købt et Medium Variocage bur til mine 2 hunde (weimaraner og blandingshund) - men - min weimaraner kan ikke sidde oprejst derinde :cry: Hun sidder lidt krumbøjet, og kan heller ikke stå oprejst derinde :hmm:

 

Men når jeg kigger på højden på bure generelt, er de meget lave! Dette bur er 66 i højden, 103 i længden og 92,5 i bredden!

Generelt synes jeg ikke, at de har meget plads derinde... hmmm...

 

Jeg synes bare det er lidt synd, at hun ikke kan sidde ordentligt op - men hvis de skal være i bur, well... så er det vel sådan, eller? Har en Volvo V50 van - er der nogen der har erfaringer med autobure, højde osv?

 

På forhånd tak!

Tina:vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg købte et XL, for at min border skal kunne sidde oprejst og det passer fint.

Ellers tror jeg ikke man finder det ret meget højere (mener det er 73 cm.) medmindre man skal ud i et specialbygget.

 

Problemet er bare, at Medium passer til min bil - bliver den større, kan den ikke være derinde i bredden, så det er lidt irriterende... Jeg ville jo gerne, at hun skal kunne sidde oprejst... Jeg tænker også på et specialbygget bur, men... ideen med Variocage er jo, at det er crashtestet og godkendt...

Link til indlæg
Del på andre sites

Problemet er bare, at Medium passer til min bil - bliver den større, kan den ikke være derinde i bredden, så det er lidt irriterende... Jeg ville jo gerne, at hun skal kunne sidde oprejst... Jeg tænker også på et specialbygget bur, men... ideen med Variocage er jo, at det er crashtestet og godkendt...

 

Ja, det kan jeg godt se problemet i. Men spørgsmålet er om hun har brug for at sidde oprejst i buret eller om hun kan affinde sig med at ligge eller dukke hovedet. For skulle jeg vælge mellem et bur der var lidt for småt i højden, men sikkert og et bur der ikke var crashtestet - så valgte jeg helt sikkert det der var lidt for småt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...