Hop til indhold

I dag-i går- sidste uge og i morgen - valg af hunde race!


KarinaG
 Share

Recommended Posts

Jeg syntes flattens pels er meget mere glat og "silkeagtig" (uden at være silkeagtig, hvis du forstår) en goldens er. Og så er den knap så tyk og "kraftig" hmmmmm ved ikke helt hvordan jeg skal forklare det. Syntes vores har en meget fin og glat pels (bortset fra at den ene har strit pels på bagdelen) og den filtre ikke så nemt som en golden pels. Det er i hvert fald den erfaring jeg har. Tror også at en golden har en tykkere underuld en flatten har, men ved ikke om der er rigtig.

Jeg tror godt jeg forstår og du har også ret, der er forskel når man mærker efter på dem :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 103
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Det kan godt lyde til at jeg ikke behøver at bekymre mig så meget om flattens pels :banan: jeg var nok bare helt ekstremt uheldig med min Golden som jeg overtog, da han var gammel og hans pels fuldkommen ødelagt :???: og imø er flatten og goldens generalt rimelig ens i pelsen - derfor mine forbehold :-)

 

 

Nu ville en normal goldens pels, jo heller ikke være som Max's. Så jeg vil stadig mene, at du slet ikke kan sammenligne Max's pels med andre goldens og semilanghårede racer:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Missing

Uh ja, jeg svinger meget. Et eller andet sted ved jeg godt, hvad der passer til mig - og hvad jeg passer til :lol: Men derfor falder jeg stadig over hunde, som jeg tænker: "Dén passer til mig"...i dag :oops:

 

Af racer er jeg nok til mynder :lun: Men derudover så har storpudlen en stor plads i mit hjerte :hjerte: Manden har dog noget imod krøller :roll:

 

Nogle dage tænker jeg, at jeg skal have en lille aktiv hund, andre dage drømmer jeg om en irsk ulvehund.

 

Det ender nok med en galgo, eller et underligt mix. Eftersom jeg med 99% sikkerhed skal have en voksen hund, så kan jeg møde hunden og finde den rette uanset race.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan ikke lige huske hvem det er. Men var det ikke noget med, at der er en herinde, som har en dejlig Berner sennen og overvejer en Border Collie (eller var det nu en Australian sheperd -Håber jeg ikke for så har jeg ikke fundet løsningen alligvel:roll:) som næste hund? Men var i tvivl om, om hunden er en lidt for stor mundfuld ift aktivering..

 

Så har jeg nemli fundet en løsning:slem:

Tjek nr. 6 hund oppefra ved dette link:

Dyrenes Beskyttelse, Fundne dyr

 

=den gyldne mellemvej:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...