Hop til indhold

Når hunden bliver liidt for klog


LiseLyholm&Ronja
 Share

Recommended Posts

Pga. at Ronja blev sterreliseret, måtte hun jo helst ikke hoppe op og ned af senge, sofaer og trapper. Så jeg har gået og båret hende op og ned af det.

 

Så var det bare det, at hun fandt ud af det. Så hun begyndte at ligge/sidde i sofaen eller sengen og pive, hyle og til sidst gø! Så kunne jeg gå ind og bære hende ned, og hun ville fare ud til trappen, løbe op af den, hoppe op i min seng, og starte forfra der :stupid::roll:

 

For jeg ville jo ikke bede hende om selv at hoppe ned, så den gav gevinst hver gang :rolleyes:

 

Hvorfor skal hun være se klog? :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

He he....så klog er min ny-steriliserede Chilli heldigvis ikke (endnu!) :slem:

 

Men for pokker, hvor er det svært at holde sådan en livlig, lalleglad labrador i ro i 8-14 dage, når hun allerede på 3.dagen var frisk som en havørn og absolut ingen tegn viser på smerte eller andre forandringer!! :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

He he....så klog er min ny-steriliserede Chilli heldigvis ikke (endnu!) :slem:

 

Men for pokker, hvor er det svært at holde sådan en livlig, lalleglad labrador i ro i 8-14 dage, når hun allerede på 3.dagen var frisk som en havørn og absolut ingen tegn viser på smerte eller andre forandringer!! :blink:

 

Ronja var først sådan rigtig frisk om fredagen, og det var mandag hun blev steriliseret :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...