Hop til indhold

Sporløst på DR1


Aslan
 Share

Recommended Posts

jeg tuuuuder helt vildt, særligt her til aften, måske fordi jeg selv har haft en kæreste adopteret fra chile, som jeg ved har haft skrevet til sporløs, og så kunne jeg ikke lade være med at forestille mig, at det var ham i stedet.

 

kan i huske afsnittet med sushikokken der var adopteret fra korea? hendes forældre var stadig sammen, men havde aldrig fået flere børn pg.a. deres dårlige samvittighed over for hende. det var frygteligt :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor

Joe, der må tørres..

Det kan være meget bevægende.

 

Jeg gider dog ikke se programmet mere, efter jeg har fået et lille indblik i, hvordan det laves: Der skabes mere drama end nødvedigt.

 

Min morbror efterlyste familie og TV fortalte en meget sørgelig historie om svigt fra familiens side, svigt overfor det lille barn.

 

Jeg husker, at min morbror, som boede tæt ved mit hjem da jeg var teenager, holdt op med at komme til familiesammenkomsterne, da hans kone (sagdes det) ikke syntes vi var fine nok.

Gennem hele barndommen sås familien, inklusive ham, flere gange årligt.

 

Under alle omstændigheder var der kontakt og sammenkomster indtil han havde været gift en del år. Og de var i meget tæt kontakt med min mormor, morbrors mor til hendes død.

Senest så jeg morbror dagen før min konfirmation, da han kom forbi med en gave og beklagede, at de ikke kom og deltog i selve dagen.

 

TV søger "med lys og lygte" efter familien og henter min gamle moster fra nord Norge hertil, lidt eksotisk skal det jo være, og genforener de to søskende.

 

Mine to søskende og jeg sad og så programmet sammen og kikkede forbløffede på hinanden. Det var satans :shock:

 

Naturligvis behøvede produceren ikke have fået den sande historie, men da vi har et usædvanligt efternavn, havde det ikke været så svært at finde familien og f.eks. havde fået min mosters adresse i Norge, hvis det kun var hende, der var interessant for min morbror.

 

Så, selvom det er et program som finder forsvundet familie, så er det først og fremmest er underholdningsprogram, hvor sagerne helst skal fremstå så vanskelige og dramatiske som muligt for effektens skyld :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...