Hop til indhold

Heika og Zorro - udstillingsdebut


Gæst Troglodyt
 Share

Recommended Posts

  • Svar 61
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Troglodyt

Tak skal du have Janni! :-D

 

Det var en flot kritik den sidste dér! Det har gjort forskel, at du har fået ham under hånd! :klap:

 

Bergljót bliver véd med at snakke om Zorro - hvornår han kommer hjem ...

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak skal du have Janni! :-D

 

Det var en flot kritik den sidste dér! Det har gjort forskel, at du har fået ham under hånd! :klap:

 

Bergljót bliver véd med at snakke om Zorro - hvornår han kommer hjem ...

Uh, er det ikke hårdt sådan at undvære sin hund? Får I ham hjem til jul til lidt hygge?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Troglodyt

Nej, vi får ham ikke hjem til jul. Det er faktisk ikke helt sikkert, at vi får ham hjem igen. :megaked: Det blev lidt en stor bid for os med to hvalpe på én gang. Men vi savner ham rigtigt meget. Han er sådan en kærlig og sjov hund.

 

Uh, er det ikke hårdt sådan at undvære sin hund? Får I ham hjem til jul til lidt hygge?
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Troglodyt

Jeg synes, du sagde, at hun helst skulle være 1½ år eller 2 inden hun begynder på den slags! :fyfy: Du er altid velkommen, dét ved du da! Bare du tager Zorro med!

 

Hvis du havde beholdt Zorro så havde fået hvalpe om lidt :mrgreen: Men jeg kan da komme forbi og så kan vi klare den sag..Eller du kan komme ned :engel:
Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, vi får ham ikke hjem til jul. Det er faktisk ikke helt sikkert, at vi får ham hjem igen. :megaked: Det blev lidt en stor bid for os med to hvalpe på én gang. Men vi savner ham rigtigt meget. Han er sådan en kærlig og sjov hund.

Øv da også :megaked:Den havde jeg slet ikke fanget. Troede bare Janni udstillede ham for jer. Øv, det må være trist. Men kan godt forestille mig at to hvalpe på én gang er meget. Måske når han er blevet lidt ældre og de begge har fået noget træning, så det ikke er så hårdt, at han kan komme hjem igen?

 

Øv bøv.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...