Hop til indhold

strandtur, trans, vestjylland


Gæst skovtrold
 Share

Recommended Posts

Gæst skovtrold

kl 11 er helt fint.

 

Det er også ok, man melder til lige inden. nu er vi nogle stykker så det bliver til noget :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 55
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Miss_menelli

Ihhh.... Det lyder ellers hyggeligt.

 

Men tror det bliver for meget for Kaia med store og små damp hunde.

Hun er så forsigtig og lidt for stille, når der er flere hunde på én gang.

 

Men glæder mig heeeelt vildt til at se billeder :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stenshoej

iih! vi vil også meget gerne med!

 

hvis der er mulighed for at blive hentet på/bragt til banegården i nærheden?

 

bliver dejligt at komme ud til vesterhavet igen så..

har vidst fået for meget af søerne her.. har brug for noget ordentlig vindstyrke, blæsevejr og sand i øjnene igen ! :D og så har robin aldrig været på stranden ;o

 

han er også mest til leg.. og synes han der er en eller flere hunde som er sjove at lege med.. så er han ikke til at stoppe igen...

men det bliver nok de lidt større hunde han leger med så.. men det er jo kun fint, da han godt kan være lidt voldsom og kluntet ! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Jeg synes du skal komme :-D

 

Måske Oskar kan lære lidt af Kaia :engel:

Hehe - Vi springer lige over :mrgreen:

 

Har vist egentlig også første træning på det nye hold med Kaia den lørdag :hmm:

Kunne godt være jeg lige skulle få styr på mine datoer :engel:

 

Men er helt sikker på i får en fantastisk tur - Der findes intet bedre end en tur til vandet :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe - Vi springer lige over :mrgreen:

 

Har vist egentlig også første træning på det nye hold med Kaia den lørdag :hmm:

Kunne godt være jeg lige skulle få styr på mine datoer :engel:

 

Men er helt sikker på i får en fantastisk tur - Der findes intet bedre end en tur til vandet :5up:

Øvs, Kaia er ellers lækker :-) Men ja, det er jo ikke let at være to steder på en gang - Men jeg kender det godt, jeg er heller ikke god til datoer :lol:

 

Oskar elsker i hvert fald stranden. Vi bor kun 6km fra der hvor strandturen finder sted, så vi har hygget os rigtig meget på stranden sommeren over :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stenshoej

er der nogen som tager kage med?.. så vi kan få en omgang sandkage ? :D

 

blev lige inspireret af en anden træftråd herinde.. så jeg vil godt melde mig frivilligt til at lave havregrynskugler :mums::mums:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst skovtrold
er der nogen som tager kage med?.. så vi kan få en omgang sandkage ? :D

 

blev lige inspireret af en anden træftråd herinde.. så jeg vil godt melde mig frivilligt til at lave havregrynskugler :mums::mums:

 

jeg bager et eller andet, men havregryns kugler, det lyder super godt. Det er vildt længe siden jeg har fået sådan nogle.

 

Eller måske skulle jeg heller bage nogle boller? det er jo lige til frokost tid?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stenshoej
jeg bager et eller andet, men havregryns kugler, det lyder super godt. Det er vildt længe siden jeg har fået sådan nogle.

 

Eller måske skulle jeg heller bage nogle boller? det er jo lige til frokost tid?

 

 

tja.. jeg er lidt ligeglad, for begge dele lyder mums! :mums: lige sådan en omgang teboller, med smør :mums:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er lige blevet shanhajet til at passe sviger mekanikkens hund i weekenden...:genert:

 

Han er en lidt overvægtig formel 1 men en dejlig rar hund, Kastereret... er der nogle der har noget imod at jeg tager ham med også...:oops:

 

Skal lige sige at jeg ikke kan gå med ham i snor, han splitter min arm ad...:hmm:

Men da de jo skal rende og lege regner jeg ikke med det gør noget..:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stenshoej

jeg glæder mig også helt vildt :banan:

 

og så bliver det dejligt, ikke at føle sig totalt hjælpeløs og dum, når man ikke står alene med en hund, som piver og trækker, fordi den ikke absolut må lege med alle hunde..

hah! men det får i jo allesammen at se :rolleyes:

 

 

namm, jeg glæder mig til at lave havregrynskugler :mums: :mums:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej,

 

quote:jeg glæder mig også helt vildt :banan:

 

og så bliver det dejligt, ikke at føle sig totalt hjælpeløs og dum, når man ikke står alene med en hund, som piver og trækker, fordi den ikke absolut må lege med alle hunde..

hah! men det får i jo allesammen at se :rolleyes:

 

 

namm, jeg glæder mig til at lave havregrynskugler :mums: :mums: quote slut

 

Du slipper ham da bare løs med det samme(ligesom mig:oops:) og så er der da ingen der lægger mærke til at han trækker og piver;-).

V.H. Sille

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stenshoej

 

Du slipper ham da bare løs med det samme(ligesom mig:oops:) og så er der da ingen der lægger mærke til at han trækker og piver;-).

V.H. Sille

 

haha.. så skal jeg godt nok være hurtig :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst skovtrold

Har i set vejrudsigten?

 

10 grader og nærmest ingen vind kun 8 m/sek..... Kan dog stadig føles hårdt her ude vest på.... men ingen regn.

 

Super vejr. Det har også været vildt smukt de sidste par dage.

Link til indlæg
Del på andre sites

Har i set vejrudsigten?

 

10 grader og nærmest ingen vind kun 8 m/sek..... Kan dog stadig føles hårdt her ude vest på.... men ingen regn.

 

Super vejr. Det har også været vildt smukt de sidste par dage.

Ja, lad os håbe at det holder :-)

Det har bare været rigtig fint vejr her. På vej hjem fra Holstebro i dag, blev solen bare stærkere og stærkere jo tættere jeg kom på Vesterhavet :-)

 

Jeg er desværre ikke 100% sikker på om jeg kommer. Jeg døjer rigtig meget med ryggen for tiden, men jeg krydser virkelig fingre og så må jeg dope mig med smertestillende :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...