Hop til indhold

strandtur, trans, vestjylland


Gæst skovtrold
 Share

Recommended Posts

Gæst skovtrold

Jeg prøver lige igen. Nu er det jo lovligt med strandture, det er blevet 1. okt.

 

Jeg bor ned til vestehavet. Jeg har 400 meter til vandkanten og de kan gåes uden snor.

 

Jeg forslår vi mødes hos mig en lørdag eller søndag. Går en lang tur langs stranden uden snor, så de kan lege og tisse om kap. Der er sjældent mennesker.

 

Bagefter giver jeg kaffe og kage i stuen, eller uden for afhængig af vejret.

 

Jeg kan foreslår lørdag i uge 41, men kan også andre dage, så kom med et forslag?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 55
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg prøver lige igen. Nu er det jo lovligt med strandture, det er blevet 1. okt.

 

Jeg bor ned til vestehavet. Jeg har 400 meter til vandkanten og de kan gåes uden snor.

 

Jeg forslår vi mødes hos mig en lørdag eller søndag. Går en lang tur langs stranden uden snor, så de kan lege og tisse om kap. Der er sjældent mennesker.

 

Bagefter giver jeg kaffe og kage i stuen, eller uden for afhængig af vejret.

 

Jeg kan foreslår lørdag i uge 41, men kan også andre dage, så kom med et forslag?

Vi vil rigtig gerne med hvis vi må selvom Nova kun er en hvalp :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej,

Jeg er måske på afhængig af tid;-).

 

Kan jeg parkere og så slippe ham løs - han går lidt i selvsving, når der er andre hunde nemlig-og han er nemlig lidt svær at holde(meget rar damp hund:stupid:).

Og vil i også godt have så stor en hund med-jeg kan se at jeres er små;-).

V.H. Sille

For min skyld er du velkommen uanset størrelsen på hunden :-) Oskar er også en ballademager med damp, når der kommer andre hunde, så du er ikke den eneste :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst skovtrold

Jeg bor på et nedlagt landbrug med langt til naboer, så du kan nemt parkerer på gårdspladsen og bare slippe ham løs.

 

Min er ikke helt lille, han leger gerne med stor hunde. Han synes det er så fedt når der er nogen der gider at løbe om kap. han har også en del damp.

 

hvad siger i til den 16/10?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bor på et nedlagt landbrug med langt til naboer, så du kan nemt parkerer på gårdspladsen og bare slippe ham løs.

 

Min er ikke helt lille, han leger gerne med stor hunde. Han synes det er så fedt når der er nogen der gider at løbe om kap. han har også en del damp.

 

hvad siger i til den 16/10?

16/10 er fint for mig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej,

Lyder super at jeg bare kan slippe ham:klap:.

Det lyder godt, at der kommer så mange forskellige hunde. Ham af min har indtil nu kunnet med alle han har mødt bare de gider lege:rolleyes: og ellers må de jo sætte ham på plads;-), så mon ikke det også går fint denne gang.

 

Den 16/10 er fin for mig bare det bliver tidligst 10.30;-), da jeg lige har en halv times køretur-tror jeg nok og lige skal køre ungerne til noget.

Sender du en pbs med en adresse når vi nærmer os datoen.

V.H. Sille

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej,

 

Jeg er mest til leg, da ham af min ikke rigtig magter en rolig gåtur, men bare elsker at snuse og lege uden snor;-).

Men Karla må gerne komme, det generer ikke mig at hun er skrap og siger fra;-)med mindre det selvfølgelig vil være en træls oplevelse for hende med de mange legende hunde.

V.H. Sille

Link til indlæg
Del på andre sites

Nova er også bedst til leg, og kan desværre ikke lov at hun vil stoppe selvom jeg siger det til hende (Hun er i øjeblikket ret overbevist om at hun er guds gave, og fuldstændig uimodståelig), og kan heller ikke lov at hun stopper selvom en anden hund siger fra da vi aldrig har været i den situation før.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nova er også bedst til leg, og kan desværre ikke lov at hun vil stoppe selvom jeg siger det til hende (Hun er i øjeblikket ret overbevist om at hun er guds gave, og fuldstændig uimodståelig), og kan heller ikke lov at hun stopper selvom en anden hund siger fra da vi aldrig har været i den situation før.

Jeg tror Oskar og Nova er ret ens på det punkt :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst skovtrold

Skal nok sende pm med adresse senere.

 

Regner stadig med vi går på stranden, så kan de lege mens vi går.

 

Theodor er sådan lidt at han rigtig gerne vil lege og løbe om kap, men de gange vi har gået med dame hunde der ikke leger, så går kan bare pænt og snuser ved siden af de andre...

 

klokken er op til jer, har ikke andre aftaler den dag, og børnene er hos deres far...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa

 

Vi vil også gerne med ud og gå/lege en dag og vi kan godt den 16..ss

 

Det er svært at sige hvad mine er mest til for det ene øjeblik går de stille og roligt og snuser , det næste stormer de rundt :roll:

Men Pipi er jo en lille bestemt dame og hun larmer lidt indimellem men kan godt stoppes igen..

 

Håber vi må komme med..:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

alle er velkomne, det bliver så hyggeligt.

 

britta, pippi er da ikke så slem. Det er sødt hun også beskytter theodor, mod fremmede hunde.

 

Tusind tak Irena, nej det er hun ikke og du har ganske ret..:cool:

 

Men når man er van til hunde der slet ikke siger noget så kan hun godt virke larmende..:stupid:

Kl 11 er fint for mig..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...