Hop til indhold

Hvorfor Luna ikke forstår lydsignaler...


Lonny
 Share

Recommended Posts

I går havde vi jo en af vores allerbedste træningssessioner nogensinde, og jeg var helt oppe og køre :banan:

 

Hun skulle så gå rundt om en pæl, det vil sige jeg sender hende frem og hun skal gå rundt om pælen og komme tilbage til mig. Det er så meningen at jeg til slut skal kunne sende hende frem og bede hende om at gå enten venstre eller højre rundt om pælen.

 

Men i går var jeg bare så begejstret over at hun gjorde det, at hver gang hun skulle gøre det, så sagde jeg med begejstring i stemmen "kan du gøre det igen" :blink:

 

Pludselig kom jeg i tanke om, ups jeg er da vist ved at sætte et helt forkert signal på denne øvelse :oops:

 

Så jeg skyndte mig at rette det, så hver gang hun skulle gå frem, så sagde jeg i stedet "venstre", og det gjorde vi så en 5-6 gange før det gik op for mig, at hun da vist gik højre om pælen :oops:

 

Så nu skal jeg have lavet det om igen, og skal til at lære hende, at det ikke hedder "kan du gøre det igen", og det hedder søreme heller ikke "venstre", næ nej, det hedder "højre" :lol:

 

Så det er vist ikke Luna's skyld hvis hun aldrig lærer signalet til denne øvelse :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol: Høhøhø. Kender det godt.. Vi blev også ved med at kage rundt i hvad "slikke om munden" skulle hedde, så i et par dage gjorde han det bare ligegyldigt hvilket ord vi sagde.. ups.

 

Jeg tror også at det her ender med at blive en af de øvelser hun tilbyder hver gang hun er i tvivl :blink:

 

Hehe.. Bassil behøver man ikke sige noget til:

 

Kig på ham, bevæg munden, og han forsøger liiiiige om hviske-gø er det jeg vil ha' ? :klap::klap:

 

... eller... kom sku da lige til at tænke på... han efterligner jo hvad jeg gør.. bevæger munden - uden lyd.. :banan::banan:

 

Det er jo mig, der er dum! :roll:

 

Så ligegyldigt hvad du siger, så skal han bare hviske-gø, for signalet til dette er, at du bevæger munden :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...