Hop til indhold

VDH Kassel 2010


Gæst freya3010
 Share

Recommended Posts

Gæst freya3010
Hvor ser du hvor mange tilmeldte der er. Jeg vil vide om der kommer 30 løver :mrgreen:

 

:mrgreen:

 

Klasse statistik lørdag: http://www.vdh-lv-hessen.de/dokumente/ks2010-klassenstatistik-sa.pdf

 

klassestatistik søndag: http://www.vdh-lv-hessen.de/dokumente/ks2010-klassenstatistik-so.pdf

 

:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 87
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst freya3010
Hvor ser du hvor mange tilmeldte der er. Jeg vil vide om der kommer 30 løver :mrgreen:

 

Jeg kan se at der kun kommer 7 om søndagen og 5 om lørdagen.... :klap:

 

Ved samojederne er det 11 om lørdagen og 14 om søndagen..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Tænk at jeg først ser denne tråd nu - gad da godt drikke gløg i K'ssssll :mums:

 

Ja jeg har ikke engang pakket noget:oops:... meeeen med de varmegrader som de lover dernede - ja så går hyggen lidt af.... De lover 5 grader om søndagen.:lol:

 

Nu skal jeg også snart til at vaske Freya pigen...:engel:.. og ha klippet lidt underlinie, dommeren vil nemlig gerne se lidt mere ben:lol: (så jeg har også valgt at tage nederdel med:lol:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Fårk nogen gange hader jeg mig selv :evil:

HAr ordnet 3 hunde der skal med til KAssel..og hotellet er jo bestilt fra lørdag til mandag...

SÅ skal jeg printe papirer ud og opdager at hotellet er booket fra fredag til søndag :shock::evil:

Og de to ud af tre hunde jeg har ordnet skal ikke med..Det er to andre :damn::damn:

 

Haha!! Det er da for genialt gennemført uheldigt!:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Fårk nogen gange hader jeg mig selv :evil:

HAr ordnet 3 hunde der skal med til KAssel..og hotellet er jo bestilt fra lørdag til mandag...

SÅ skal jeg printe papirer ud og opdager at hotellet er booket fra fredag til søndag :shock::evil:

Og de to ud af tre hunde jeg har ordnet skal ikke med..Det er to andre :damn::damn:

 

Jammen hotellet er vel rigtig nok booket??.. Jeg har da også booket fra i morgen og til søndag.:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu skal jeg også snart til at vaske Freya pigen...:engel:.. og ha klippet lidt underlinie, dommeren vil nemlig gerne se lidt mere ben:lol: (så jeg har også valgt at tage nederdel med:lol:)

 

:slem: Godt tænkt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu skal vi jo ha gløgg igen, det la'r sig ikke skjule, for gløgg i glas og gløgg i hår og gløgg så skal vi jule, og gløgg mig her og gløgg mig der og gløgg skal alle vegne, og mestindimk101&chr68866s's mund og I får ikk' en klejne.

 

For hvor vi end os vender hen, så skal vi jo ha' gløgg igen og gløgg og gløgg og gløgg og gløgg og gløgg igen.

 

Hilsen dem tager hundeudstilling meget seriøst.

 

Vi ses på værelse 324, suckers!

 

-pictures to come.

Link til indlæg
Del på andre sites

:banan: MK101! Arrrh tegn på hende!

 

Håber Anders bliver mega stiv i aften, så tegner jeg osse på ham

Jeg lavede engang et stort læbestiftskys på min kærestes kind og smed en seddel i hans lomme, hvor der stod "Tak for en dejlig nat. Ring til mig" og så med et eller andet random nummer og et pigenavn, som han så kunne vågne op til. Det er lige så sjovt som at tegne på folk :lol:

 

Lyder som om der kommer nogle spændende billeder nu! :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...