Hop til indhold

Ishøj Strandpark, d. 14. Nov - TRÆF


BlackGSD
 Share

Recommended Posts

argh kom lige i tanke om at min kæreste måske også vil med, hvis han har fri. Så måske skal vi finde en anden løsning :vedikke:

 

I kan også køre med mig - Så skal De Luxe bare være i det ene bur bagved (tager nemlig ikke Zica med). Jeg har en st.car. så okay med plads... Og Ling kan godt være på det ene bagsæde... :blink:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 150
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Har et helt bagsæde frit - Dvs. 2 seler og lidt luft i mellem, så jeg har faktisk plads til 2 mennesker - men så bare ikke til et bur til flere hunde end min egen.

 

Super at I kan få et lift af BlackGSD..!!:5up:

 

Hvis andre vil samles et sted mellem Avedøre Station og Ishøj Strand må I sige til..

Link til indlæg
Del på andre sites

I kan også køre med mig - Så skal De Luxe bare være i det ene bur bagved (tager nemlig ikke Zica med). Jeg har en st.car. så okay med plads... Og Ling kan godt være på det ene bagsæde... :blink:

 

Ihh hvor er dig og Tine altså bare søøøde :bighug:.

Det vil vi meget gerne. Skal vi mødes et sted, som er nemmere for dig at samle os op? :-D.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan også tage kaffe med..

 

Nogen der smider en mere nøjagtig adresse på mødestedet?

 

Indrømmet - har ikke læst hele tråden endnu engang :oops:

 

Skovvej, 2635 Ishøj - det er bare helt nede for enden af vejen, hvor vejen slutter i en grusparkering :5up:

 

(kør mod Arken - og forbi den og stop hvor vejen ender :blink:)

Link til indlæg
Del på andre sites

ok, tak. så tror jeg, at vi vil gøre en seriøs indsats for at prøve at fange den bus, der desværre kun går en gang i timen. ellers er vi jo helt udsplattede allerede når vi ankommer :genert:

 

Jeg gider godt hente jer på stationen :mrgreen: - bare skriv hvad tid i ca. er der, så kommer Volvo og henter :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har et helt bagsæde frit - Dvs. 2 seler og lidt luft i mellem, så jeg har faktisk plads til 2 mennesker - men så bare ikke til et bur til flere hunde end min egen.

 

Super at I kan få et lift af BlackGSD..!!:5up:

 

Hvis andre vil samles et sted mellem Avedøre Station og Ishøj Strand må I sige til..

 

Vil bare for god ordens skyld fortælle, at mine ekstra sæder i bilen er blevet optaget...:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er det i overmorgen :mrgreen: Vi glæder os :-D

 

Jeg tænkte lidt... Nu når vi skal mødes kl. 11, og gå der... Så VED jeg bare, at jeg er småsulten bagefter :genert: Og havregrynskugler mætter måske ikke helt så meget (det afhænger selvfølgelig af mængden man indtager - men det giver jo nok bare mavepine...)

 

Så jeg vil være total husmor-agtig og bage nogle boller og tage med til bagefter :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er det i overmorgen :mrgreen: Vi glæder os :-D

 

Jeg tænkte lidt... Nu når vi skal mødes kl. 11, og gå der... Så VED jeg bare, at jeg er småsulten bagefter :genert: Og havregrynskugler mætter måske ikke helt så meget (det afhænger selvfølgelig af mængden man indtager - men det giver jo nok bare mavepine...)

 

Så jeg vil være total husmor-agtig og bage nogle boller og tage med til bagefter :blink:

 

vi glæder os også. jeg ville gerne være totalt overskudsagtig, og medbringe hjemmebag, men vores ovn er defekt, så jeg kan ikke lige overskue, hvad jeg så skal medbringe - lakridser, måske? kan man ikke altid bruge lakridser?

Link til indlæg
Del på andre sites

vi glæder os også. jeg ville gerne være totalt overskudsagtig, og medbringe hjemmebag, men vores ovn er defekt, så jeg kan ikke lige overskue, hvad jeg så skal medbringe - lakridser, måske? kan man ikke altid bruge lakridser?

 

Lakridser er godt - faktisk alt med sukker i efter sådan en tur :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er det i overmorgen :mrgreen: Vi glæder os :-D

 

Jeg tænkte lidt... Nu når vi skal mødes kl. 11, og gå der... Så VED jeg bare, at jeg er småsulten bagefter :genert: Og havregrynskugler mætter måske ikke helt så meget (det afhænger selvfølgelig af mængden man indtager - men det giver jo nok bare mavepine...)

 

Så jeg vil være total husmor-agtig og bage nogle boller og tage med til bagefter :blink:

 

Du er da bare en darling :kys:

 

Glæder mig, håber Møffe-dissen kan opføre sig nogenlunde civiliseret :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja så er det i morgen og vi har set frem til leg og grin :banan:

 

Er der et skur/overdækning på ruten, hvor vi kan indtage kaffen? Jeg har nemlig set på DMI, at vi måske ikke bliver så heldige med vejret :hmm:

 

Altså Mille er totalt ligeglad med vejret, hun kaster sig nok i bølgerne med det samme:blink: men mor her kan altså bedst lide, at drikke kaffe i tørvejr :mrgreen:

 

Jeg har ikke været på træf med HF før, aflyser man herinde, hvis man ikke dukker op (jeg vil gøre det, da jeg jo tager kaffe med :-)

 

Håber det bliver om natten der kommer regn, for vi trænger til en strandtur herhjemme :klap: :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...