Hop til indhold

Ishøj Strandpark, d. 14. Nov - TRÆF


BlackGSD
 Share

Recommended Posts

Det er faktisk rigtig skønt :mrgreen: Også når jeg skal til udstilling, så kan han vente med at komme i bad til om morgenen, hvis der er god tid, og stadig nå at være tør til når han skal i ringen :blink:

 

Gizmo han ligger bevidstløs i sofaen :5up:

 

Luxen ligger på gulvet og er heeelt død :-D.

Vi har prøvet at tage ham op i sofaen og hygge, men der blev han kun i fem min :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 150
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Også tak for en super hyggelig dag herfra :5up: Vi havde Tex og Stella med hjem - og nøj hvor var de trætte. Tex fandt lyn hurtigt sofaen og blev puttet i et lammeskin :lun: og Stella fandt en hundepude og fik et tæppe over sig - og så har de næsten sovet lige til nu, hvor de er kørt hjem. Alto kunne dog ikke forstå at de andre 3 ikke gad lege med ham :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var simpelthen så hyggeligt :-D

 

Og selv om jeg har været på "en del" træf efterhånden, så forundres jeg stadig over, hvor godt hundene kommer ud af det med hinanden :5up: Det er bare så dejligt at opleve, og bare nyde sin hund være - ja hund :-D

 

Ishøj Stranspark er et rigtig dejligt sted :5up: :-D

Vi må gentage succesen igen i det nye år :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var simpelthen så hyggeligt :-D

 

Og selv om jeg har været på "en del" træf efterhånden, så forundres jeg stadig over, hvor godt hundene kommer ud af det med hinanden :5up: Det er bare så dejligt at opleve, og bare nyde sin hund være - ja hund :-D

 

Ishøj Stranspark er et rigtig dejligt sted :5up: :-D

Vi må gentage succesen igen i det nye år :blink:

Det er nemlig så fedt at se, at har hundene plads nok og bevæger vi mennesker os, så trives hundene på deres egen private facon på kryds og på tværs :blink:

 

Vi vil også med næste gang hvis det kan lade sig gøre, jeg har tidligere været på træf derude med min gamle klub og det er et skønt område :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er vi endelig kommet hjem (vi skulle lige en tur til Roskilde og fejre svigerfars fødselsdag)

 

Vi siger tusind tak for en dejlig oplevelse (samt lækre frikadunser og havregrynskugler - mums!) Skønt at se alle hundene så glade :klap: (Ninja glemte vist også hurtigt at hun blev løbet ned af 1 stk kåd Bassil :slem:)

 

Her har der ikke været nogen hund i bad - man er vel dame nok til ikke at hoppe i ildelugtende tang-vand :roll:

 

Vi glæder os meget til næste træf. Der vil vi forsøge at møde op uden tømmermænd og også bidrage til den lækre snack-buffet. :genert:

(og ellers krydse fingre for et bedre vejr - sne ville absolut ikke være dårligt!)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var simpelthen så hyggeligt :-D

 

Og selv om jeg har været på "en del" træf efterhånden, så forundres jeg stadig over, hvor godt hundene kommer ud af det med hinanden :5up: Det er bare så dejligt at opleve, og bare nyde sin hund være - ja hund :-D

 

Ishøj Stranspark er et rigtig dejligt sted :5up: :-D

Vi må gentage succesen igen i det nye år :blink:

 

Tænkte faktisk på, om man kunne lave en fast "2.søndag i måneden kl 11"... Eller sådan noget i den stil... Men ved ikke, om det er for ofte så..

Link til indlæg
Del på andre sites

Også tak herfra for en hyggelig tur - og stemmer i omkring at alle hunde kunne enes fint - faktisk hørte vi kun små 'skrid-makker' hentydninger.. så var det overstået :lun:

 

og Bassils mor undskylder den kåde tackling og 'drabsforsøget' på løven :oops:

 

Håber løvebassen kunne finde varmen igen..

 

Bassil gik i seng da vi kom hjem og var dårligt til at trække ud kl. 18 da hans far mente at det var tisse tid.. :lun:

 

Det skal helt klart gentages.. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Også tak herfra for en hyggelig tur - og stemmer i omkring at alle hunde kunne enes fint - faktisk hørte vi kun små 'skrid-makker' hentydninger.. så var det overstået :lun:

 

og Bassils mor undskylder den kåde tackling og 'drabsforsøget' på løven :oops:

 

Håber løvebassen kunne finde varmen igen..

 

Bassil gik i seng da vi kom hjem og var dårligt til at trække ud kl. 18 da hans far mente at det var tisse tid.. :lun:

 

Det skal helt klart gentages.. :5up:

 

Jeg undskylder min hunds skarpe tænder:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

 

og Bassils mor undskylder den kåde tackling og 'drabsforsøget' på løven :oops:

 

Håber løvebassen kunne finde varmen igen..

 

 

Undskyldning modtaget - Bassil skulle jo bare lige undersøge den vandskræk kattelignende tingest, der lå derude, let stivnet af skræk og forsøgte at træde i vande...

 

Otto var glad igen, da han fik varmen... efter et bad, en føntørring og et par timer i fosterstilling med tæppe på...

 

Nu har han fået et dækken - og er klar til nye udfordringer... i alle størrelser... - så mangler vi bare et par gummistøvler til damen her :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg håber også på en ny tur snart :-)

 

Og næste gang er der sikkert ikke brug for babysitter til Jessie, hun er nemlig blevet modig nu og VIL selv gå :klap:

 

Tror egentlig bare jeg tager til Ishøj Strand den 5. december kl. 11.00 og håber på godt vejr og nogle hunde, der vil lege :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg håber også på en ny tur snart :-)

 

Og næste gang er der sikkert ikke brug for babysitter til Jessie, hun er nemlig blevet modig nu og VIL selv gå :klap:

 

Tror egentlig bare jeg tager til Ishøj Strand den 5. december kl. 11.00 og håber på godt vejr og nogle hunde, der vil lege :banan:

 

Vi kan da bare smide en tråd med hundetræf :blink: jeg kan godt den dag :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...