Hop til indhold

Mørke-mærkelig


Umulia
 Share

Recommended Posts

Jeg forstår godt at Vinnie er B-hund, for hun kan åbenbart slet ikke administrere at være oppe før solen :stupid:

 

I dag skulle min søn begynde på erhvervspraktik hos en bager, så han skulle tidligt op og med den første bus ind til byen. Jeg lovede at jeg og Vinnie ville følge ham til bussen.

 

Vi har før haft underlige episoder med at Vinnie skulle gø af lygtepæle, vejskilte mm. i mørke, men jeg har altid undskyldt det med at hun jo ikke var så gammel - den kan jeg nok snart ikke bruge mere, nu hvor hun er fyldt 5 år :genert:

 

Med det samme vi kom ud kunne jeg mærke at hun var underlig og flagrede rundt i snoren. Men vi nåede da hen til busstoppestedet uden episoder.

Da vi stod derhenne kom der en cyklist. Dem plejer hun at ignorere, men ikke i dag - hun hoppede og sprang for at komme hen til ham, og den stakkels cyklist slog selvfølgelig et kæmpe sving og mumlede noget om "stor hund" :oops:

 

Derefter stod hun nogenlunde pænt og ventede sammen med vi andre et stykke tid, men pludselig siger min søn noget med "pas på" og en masse andet - jeg kikker, og der står en lillebitte kattekilling og snuser til Vinnies ene bagpote :shock:

Vinnie opdager den også, og katten lærer at det ikke er alle forbipasserende man bør løbe ud og snuse til :lol: - bare rolig, ingen kom noget til ;-)

 

Så kom der endnu en cyklist. Han skulle også med bussen, men turde ikke gå helt hen til stoppestedet fordi min mørke-mærkelige hund stod og hoppede på to ben, hvilket gør hende ca. 2 meter høj. Jeg valgte derfor at sige pænt farvel og gå hjem med hende :stupid:

 

På vejen hjem mødte vi selvfølgelig endnu en kat, og minsandten om der ikke var én til i vores have da vi kom hjem :evil:

 

For fremtiden får Vinnie lov til at sove længe!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...